Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Precies, ik heb dan altijd het gevoel alsof ik al heb geoefend. Gaat veel natuurlijker allemaal dan alleen op een geschreven recept af gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja filmpjes idd. Ik doe standaard zoeken naar filmpjes wanneer ik iets nieuws maak!
Ik heb zo van die dagenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel lief dat we dit weekend nog mogen posten.
Geen dank!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef AbdulMalik het volgende:
Dankje voor de tip TM
Dankje voor de links Crip
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Ja, daar begrijp ik sowieso ook niets van, dus Europees zou wel handig zijn, ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die cheesecake. Denk dat hij het niet snapte door de Amerikaanse maten.
Dit dus. Kan Crip ook posten zonder haar identiteit op te gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.
Ik zag net geen Chinese letters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die cheesecake. Denk dat hij het niet snapte door de Amerikaanse maten.
Wat dan wat toegeven jij pest mij graag wat is dezequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Geef toe dan!
Ik ga zo in het boek beginnen btw.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit dus. Kan Crip ook posten zonder haar identiteit op te geven
Jou pesten is echt leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:35 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat dan wat toegeven jij pest mij graag wat is deze
Allahumma baarik
Omdat Bortecinem niet meer in Turkentopic post zeker..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.
nee en edit: nu welquote:
Wat voor een beeld had je van ons?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee
en om eerlijk te zijn: ik had een ander beeld van jullie tot ik hier terecht kwam
maar niet alle moslims zijn terroristen
Nah, je zult je moeten aanpassen. Maar je kan het jezelf makkelijker maken door gewoon op z'n Amerikaans te gaan koken. Die maten kun je voor een paar euro kopen online of bij de AH/blokker etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daar begrijp ik sowieso ook niets van, dus Europees zou wel handig zijn, ja.
Ik ben de liefste Marokkaan op aarde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
...
Zijn alle Marokkanen zo gemeen
Welk beeld heb je nu dan van mij en waar kan ik het bezichtigen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee en edit: nu wel
en om eerlijk te zijn: ik had een ander beeld van jullie tot ik hier terecht kwam
Ik heb ook zulke maar dan van plastic. 1,50 voor 11 van die cup maatdingetjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nah, je zult je moeten aanpassen. Maar je kan het jezelf makkelijker maken door gewoon op z'n Amerikaans te gaan koken. Die maten kun je voor een paar euro kopen online of bij de AH/blokker etc.
[ afbeelding ]
Dubbeldoekje_limburgcripje_cheesecakequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben de liefste Marokkaan op aarde.
AKA knuffelmarokkaan
aka mocroswagelicious
Iedereen weet dat meisjes op vaderfiguren valt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Ik kreeg net een random fb bericht:'' Als jij d luffy bent dan ben ik d dragon. ''
Dafuq probeert hij mij nou te versieren door te zeggen dat hij stiekem mijn pa is?
goh, eigenlijk dacht ik dat vrouwen onderdrukt werden en sommige mannen terroristen waren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat voor een beeld had je van ons?
Ik vind zulke dingen leuk om te weten.
Voor nu is dit nog iets te advanced stuff. Ik ben nu al blij als ik een goeie sucuklu yumurta of menemen kan maken zonder het aan te branden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nah, je zult je moeten aanpassen. Maar je kan het jezelf makkelijker maken door gewoon op z'n Amerikaans te gaan koken. Die maten kun je voor een paar euro kopen online of bij de AH/blokker etc.
[ afbeelding ]
Haha oke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
goh, eigenlijk dacht ik dat vrouwen onderdrukt werden en sommige mannen terroristen waren.
ik ben 1 keer lastig gevallen door Marokkanen. beetje schrik van gekregen.
jullie zijn lief!
etenstijd!
Reëel beeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
goh, eigenlijk dacht ik dat vrouwen onderdrukt werden en sommige mannen terroristen waren.
OP toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Ik kreeg net een random fb bericht:'' Als jij d luffy bent dan ben ik d dragon. ''
Dafuq probeert hij mij nou te versieren door te zeggen dat hij stiekem mijn pa is?
Ik ben nog steeds aan het omrekenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke maar dan van plastic. 1,50 voor 11 van die cup maatdingetjes.![]()
LIFESAVER als je via cups gaat koken.
Tussen het beramen van aanslagen door praten wij ook gewoon over alledaagse dingen als koken en eten, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee en edit: nu wel
Dit maakt je leven juist makkelijker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor nu is dit nog iets te advanced stuff. Ik ben nu al blij als ik een goeie sucuklu yumurta of menemen kan maken zonder het aan te branden.
Uiteraard met het doel het de AIVD en andere inlichtingendiensten moeilijk te makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tussen het beramen van aanslagen door praten wij ook gewoon over alledaagse dingen als koken en eten, zoals je ziet.
Haha, je klonk echt als een Tel Sell-reclame.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit maakt je leven juist makkelijker!
Jihad voedsel is best lekker ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tussen het beramen van aanslagen door praten wij ook gewoon over alledaagse dingen als koken en eten, zoals je ziet.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, je klonk echt als een Tel Sell-reclame.
Ze vallen mij soms lastig voor peukjes. En dan praat ik illegaal terug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
jullie zijn lief!
etenstijd!
hhhhhhquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dubbeldoekje_limburgcripje_cheesecake
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen weet dat meisjes op vaderfiguren valt.
Haha.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
jullie zijn lief!
etenstijd!
Ja.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Wij zijn echt 1 hechte family als we over eten praten. Is het jullie ook opgevallen?
nee, dit is al jaren zo de afspraakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Er moet nog een /liefstemod achter Boks-Chick.
quote:
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Wij zijn echt 1 hechte family als we over eten praten. Is het jullie ook opgevallen?
Ja. Vrouwen koken en mannen eten het alleen maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Omrekenen is zoooooo annoying. Daardoor pakte ik never amerikaanse recepten terwijl ik het wel wilde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het omrekenen.Het omrekenen kost mij altijd meer werk dan het koken zelf. Elke keer neem ik mjj voor om die dingen aan te schaffen maar dan vergeet ik het weer. Valla ik maak het mezelf altijd zo onnodig moeilijk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Jij telt als mijn achter-achter-achter neef waar ik verliefd op ben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederland
Als 'wat ons rechterhand bezit'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederland
Wil je gehandicapte kids?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij telt als mijn achter-achter-achter neef waar ik verliefd op ben.
Ja en ik doe ook altijd recepten halveren enzo wat alleen maar meer tijd kost.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Omrekenen is zoooooo annoying. Daardoor pakte ik never amerikaanse recepten terwijl ik het wel wilde.
Had deze besteld voor mn zus en ik. Hier staan ook nog ml bij vermeld
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als 'wat ons rechterhand bezit'.
Zo zo zo zo zo fout ben jij hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bats jij met iedereen waar je verliefd op bent dan? Ieh.
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bats jij met iedereen waar je verliefd op bent dan? Ieh.
Ik voel schaamte, geshockeerd en een vleugje kaneel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.
Sry bruur, ik wil hem irriteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.
Hhhhhhhhhhhhhhhh! Schattig dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga mijn hoofd begraven in zand wederom. Tabee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
En hugecooll is bekeerling en met mij getrouwd.
Jundullaaaaahquote:
het valt zelfs mij op als niet-Moslima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
quote:
Je mag mij mumin noemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
het valt zelfs mij op als niet-Moslima.
Moslim=man?
Moslima=vrouw?
Hahaha na elke taraweehquote:
Denkt ze. Ik ben een vrij man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Die crip heeft iedereen ingepalmd btw.
mu'min. ben je streng gelovig?quote:
euh nee dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben superstreng gelovig! Ik praat nu met een random vrouw op internet wat denk je zelf
Waarom vertel je ons ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef Vergo het volgende:
Net twee goed gevulde lahmacun achter mijn kiezen gewerkt. Lekker man. Ik ben nu mijn gehemelte schoon aan het spoelen met Spa Rood.
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Die crip heeft iedereen ingepalmd btw.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)orgt-voor-twitterhit
Denk dat zij Anne Besselink is of Rashena Baidjoe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Ben jij dat op die foto trouwens?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat zij Anne Besselink is of Rashena Baidjoe.
Dat wist ik niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.
Nee, ik ben zelf van Marokkaanse komaf en moslim. Hoewel erg vernederlandst en te los naar de smaak van mijn ouders. Ze sprongen bijna uit hun dak toen ik laatst een chick mee naar huis nam. Trouwen dit en trouwen zus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ssssssttt, laat hem in de waan.
Moslim zijn is niet erfelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:25 schreef Vergo het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf van Marokkaanse komaf en moslim. Hoewel erg vernederlandst en te los naar de smaak van mijn ouders. Ze sprongen bijna uit hun dak toen ik laatst een chick mee naar huis nam. Trouwen dit en trouwen zus.
Logisch. Het kan bij mij allemaal wat vromer voordat ik dat predicaat 100% overtuigend kan verkondigen.quote:
Ik wilde dus 't volgende appen:quote:Zij: >stuurt foto van haar schaduw op de muur<
ik: wauwie xD
Zij; jahe
Ik: Jaman
.....xD
Zij: xD
.....uit verveling
Ik: Je bent vervelend
Zij: T
.....y
(bedoelt ze dus dank je)
Ik: <JA WAT MOET K HIER DUS ZEGGEN?>
Alleen de hele betekenis van mijn humor niet snappen is al weg omdat er geen emo.gif zit in whatsappquote:Mijn ''humor'' niet snappen
In shaa allah broeder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef Vergo het volgende:
[..]
Logisch. Het kan bij mij allemaal wat vromer voordat ik dat predicaat met 100% trots en overtuigend kan verkondigen.
Doe wat je wil, niet mijn zaak, maar dat je bijna je ouders te kakke zet omdat ze Islamitische waarderen hanteren is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:29 schreef Vergo het volgende:
[..]
Logisch. Het kan bij mij allemaal wat vromer.
Weleens geprobeerd met het versturen van dat plaatje dan? Werkt alleen niet zo soepel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef darkmond het volgende:
Van die momenten dat je je afvraagt waarom de beruchte emo.gif ( >) niet bestaat in whatsapp wereld... bv...
[..]
Ik wilde dus 't volgende appen:
[..]
Alleen de hele betekenis van mijn humor niet snappen is al weg omdat er geen emo.gif zit in whatsapp
Ik begrijp je volledig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:30 schreef darkmond het volgende:
Van die momenten dat je je afvraagt waarom de beruchte emo.gif ( >) niet bestaat in whatsapp wereld... bv...
[..]
Ik wilde dus 't volgende appen:
[..]
Alleen de hele betekenis van mijn humor niet snappen is al weg omdat er geen emo.gif zit in whatsapp
Bij elk van mijn vrienden een back-up van van 1000 emo.gifs maken voor 't geval dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd met het versturen van dat plaatje dan? Werkt alleen niet zo soepel.
Welke foto? Op mijn UI?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Ben jij dat op die foto trouwens?
😔 < dit is mijn smiley daarvoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bij elk van mijn vrienden een back-up van van 1000 emo.gifs maken voor 't geval dat?![]()
werkt niet soepel... maar volgens mij is de hele betekenis weg als ik 't als afbeelding verstuur.
Je kan er kwaad om worden niet? Het spat bijna van deze post af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe wat je wil, niet mijn zaak, maar dat je bijna je ouders te kakke zet omdat ze Islamitische waarderen hanteren is een beetje jammer.
Ik speel niet, is allemaal true.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.
Oh ja fuck. Kunnen alleen mensen met een mobiel zien.quote:
Mwuah nee, kan mij er niet druk om maken, zoals gezegd vind het alleen wat jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Vergo het volgende:
[..]
Je kan er kwaad om worden niet? Het spat bijna van deze post af.
Shit man. Echt kut voor mequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja fuck. Kunnen alleen mensen met een mobiel zien.
Kut voor je man. Is een leuke smiley.
Te kakken is een te groot woord. Het was een keer en nooit meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah nee, kan mij er niet druk om maken, zoals gezegd vind het alleen wat jammer.
Was 't een piemol smiley danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh ja fuck. Kunnen alleen mensen met een mobiel zien.
Kut voor je man. Is een leuke smiley.
Nee. Was een smiley waarvan ik de naam niet weet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was 't een piemol smiley danDat 't kut is voor 'm...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Was 't een piemol smiley danDat 't kut is voor 'm...
Ik ook niet, maar ik gebruik dat niet als excuus voor mijn eigen wandaden waar ik zelf de verantwoordelijkheid voor draag?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja man inderdaad
Ik heb nooit een vader gehad om me met de slipper op te voeden
Zeg tegen je moeder dat je uit de kast bent gekomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja man inderdaad
Ik heb nooit een vader gehad om me met de slipper op te voeden
Ik ben een goed opgevoede jongen hoor. Don't worry.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gebruik dat niet als excuus voor mijn eigen wandaden waar ik zelf de verantwoordelijkheid voor draag?
Ik hars mijn reet niet, in tegenstelling tot jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat je uit de kast bent gekomen.
Ik laat het doen brah.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik hars mijn reet niet, in tegenstelling tot jou
Door je vriendje?quote:
Van haar moest ik juist uit de kast komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Door je vriendje?
Al je eigen advies opgevolgd en je moeder verteld dat je uit de kast bent gekomen
wut o.Oquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van haar moest ik juist uit de kast komen.
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik hars mijn reet niet, in tegenstelling tot jou
Zij wilde altijd een dochter hebben.quote:
Een manwijf als dochter willen hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij wilde altijd een dochter hebben.
Mehehe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Een van de weinige FOK!-kers waarvan ik weet hoe ze eruit zien.
Zo liefquote:
Het is nogal een lastige vraag om te beantwoorden natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
mu'min. ben je streng gelovig?
tijdens de opleiding van hulp in de verpleging heb ik les gehad over verschillende culturen
Ben jij sjietisch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef AbdulMalik het volgende:
Volgens Najhul Balagha, preek 126 heeft ‘Ali (radi Allahoe anhoe) het volgende gezegd:
"Met betrekking tot mij, zullen twee categorieën van mensen worden geruïneerd, namelijk wie teveel van mij houdt en de liefde neemt hem weg van rechtmatigheid, en hij die teveel hekel aan mij heeft en de haat neemt hem weg van rechtmatigheid. De beste persoon met betrekking tot mij is hij die zich op de middenweg bevind. Wees dus met hem en met de grote meerderheid van de moslims, omdat Allah's Hand van bescherming is op het houden van de eenheid. Je moet oppassen voor verdeeldheid, omdat de ene geïsoleerd van de groep ten prooi is aan Satan net als de ene geïsoleerd van de kudde schapen een prooi is voor de wolf. Pas op! Wie roept naar deze weg [van sektarisme], dood hem, zelfs als hij claimt mijn volgeling te zijn.”
Zoals vaak bij moeslim en al-bukhari het geval is bv?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef De_Ilias het volgende:
Bij het overleveren van woorden die worden toegeschreven aan de metgezellen van de profeet dienen we wel keurig na te gaan en niet zomaar pakken van een of andere website, er zijn veel valse overleveringen in de omgang die door een ieder weer wel wordt gebruikt om zijn ideologie ermee te kunnen goedkeuren en of goedpraten.
Welk beeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nope, wilde even iets citeren uit sjiietische hoek om een beeld te schetsen.
I want details bro.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik voelde me nog nooit gevleid en bang tegelijkertijd
Dat sommige sjiieten die in extremen vervallen met hun liefde juist daardoor hun geloof teniet doen, los van enige aqeeda controversequote:
Ik heb al pics van mijn baard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ruilen voor pics van jouw baard?
Baardenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ruilen voor pics van jouw baard?
Waar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb al pics van mijn baard.
Deelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb al pics van mijn baard.
No deal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij je baard... ik met flos baardje met hoofd erbij ... deal?
Vertel, broeder; de FOK!-knokploeg staat voor je paraat, if needed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik voelde me nog nooit gevleid en bang tegelijkertijd
Dacht acteur of zoquote:
hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dacht acteur of zo
Goede baard keuze, is zo ongeveer wat ik wil laten staan later. mss nog wat erbij..
Vanwaar die serieuze blik? En waarom geen link in je sig voor een groter formaat high quality pic?quote:
Wie is dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bayhan zal nu wel gedacht hebben, wie het laatst lacht, lacht het best.
Welke serieuze blik?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef darkmond het volgende:
[..]
Vanwaar die serieuze blik? En waarom geen link in je sig voor een groter formaat high quality pic?
serieuze kom dan vechten ah sahbiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie is dat?
[..]
Welke serieuze blik?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
serieuze kom dan vechten ah sahbi
quote:
Denk dat de FOK!-knokploeg geen tienermeisje aankan hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertel, broeder; de FOK!-knokploeg staat voor je paraat, if needed.
Je trollt me gewoonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
pas maar op, ik ben meerdere malen gearresteerd.
What makes you say that?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je trollt me gewoonBen je helemaal niet...
Vertel me meer...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de FOK!-knokploeg geen tienermeisje aankan hoor
Ben je 't nou wel of niet manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben te lekker voor pics, vraag anders Themagnificent.
Knappe manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik blijf volhouden dat ik het ben voor de lol.
Ik ben geen roddeltante. :cquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Roddeltante komt er ook meteen bij
Hehe, straks krijg ik allemaal fan-pm's enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe picca dan![]()
Ik kan ook zeggen dat ik super knap ben heur
Hhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
De andere dames in dit topic beweren toch anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, straks krijg ik allemaal fan-pm's enzo
Wel picca's willen posten van jezelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Geen picca willen posten van jezelf
Niet pronken met je knapheid op FOK!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel picca's willen posten van jezelf
Ik heb mij vrijwillig opgesloten om alle chicks en homo's het leven niet te moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet pronken met je knapheid op FOK!___!!!
In je zolderkamer ziet niemand je hoorMoet je wel gebruik maken van FOK!.
Caren over andere mensenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb mij vrijwillig opgesloten om alle chicks en homo's het leven niet te moeilijk te maken.
Had ik eens voor iemand gedaan. Klinkt kapot sexyquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lees dat hardop op z'n Nederlands. hhhhhhhhhhh
Dat weet je pas als je mij hebt gezien of je het niet bent, dus laat maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Caren over andere mensen![]()
post dan, of doe DM... K post niet door en hou gwn voor mezelf. Nee kga niet opslaan ben geen homo
Wil nu hhhhhhhhhhhhhh zeggen maar straks hoort mn ma me raar doen in m'n kamer en dan denkt ze zo van...astaghfirullah waar is die mee bezig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik eens voor iemand gedaan. Klinkt kapot sexy
Volgensmij was dat bij jou AbdulMalik toen we met PWF waren aan het LoLen. Teamspeak enzo.
Shane Dawsonquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Crip het volgende:
Ik hou van Shane dawson. Zou hem alleen al huwen om zijn humor terwijl ik hem totaal niet aantrekkelijk vind.
Zo zie je maar mannen, met humor kom je een freaking eind.![]()
Kapot sexy?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij was dat bij jou AbdulMalik toen we met PWF waren aan het LoLen. Teamspeak enzo.
Mooier dan deze man is er niet hoor :quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je mij hebt gezien of je het niet bent, dus laat maar.
Ill pass, zie al dat ik heb verloren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mooier dan deze man is er niet hoor :
[ afbeelding ]
still hetero
post maar
Dat kuifje tho.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
still hetero
post maar
la tlit'ot-dor... post picca!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ill pass, zie al dat ik heb verloren.
Weet je nog hoe ik het las?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat wel helemaal niet!?quote:Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Hhhhhh, gewoon doen. yolo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wil nu hhhhhhhhhhhhhh zeggen maar straks hoort mn ma me raar doen in m'n kamer en dan denkt ze zo van...astaghfirullah waar is die mee bezig!
Ha! Al heel lang niet meer. Hij heeft zijn eigen film he, hij komt bijna uit. Hij heeft geproduceerd en erin geacteerd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Shane Dawson![]()
Doet hij nog steeds zo'n redneck moeder/tante na?
Hhhhhh, nee man. Gewoon doen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kapot sexy?Ik denk dat als een man het doet het creepy zou zijn
Neeeee. Volgens mij heeft Julis dat ergens wel opgeslagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een echte Turkoe toch?
'' hühühühühühühühühühühühühühühühühühühühühühü''
Ze vertrouwen de voortzetting van de khilafah op FOK! toe aan ons.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
Wat is die reclame hieronder voor de Turkenreeks nou weer
[..]
Misschien wil ik dat wel helemaal niet!?
Dan donderstraal je toch opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Peunage het volgende:
Wat is die reclame hieronder voor de Turkenreeks nou weer
[..]
Misschien wil ik dat wel helemaal niet!?
Ik herinner me iets dat in de buurt kwam van het geluid van een schaap dat gewurgd werd. Was het dat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neeeee. Volgens mij heeft Julis dat ergens wel opgeslagen.
Zo heel hard. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Hhhhhhhhhhhh! O hier in topic jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Neeeee. Volgens mij heeft Julis dat ergens wel opgeslagen.
Zo heel hard. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Eventjes dan:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:44 schreef darkmond het volgende:
[..]
Doe nou maarWil zien en dan zeggen van masha' a allah
Rustig, bro, ik weet toch dat jij dat bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat verraadddddd jij mij hele tijd.
Word?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rustig, bro, ik weet toch dat jij dat bent?
Die had ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef darkmond het volgende:
http://www.izlesene.com/video/yirtici-bickin-delikanli/7191597
met dank aan hugo
Wat speel je met z'n prive...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef darkmond het volgende:
http://www.izlesene.com/video/yirtici-bickin-delikanli/7191597
met dank aan hugo
Deze vind ik nog mooier:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
still hetero
post maar
Is ie dat soms?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Is ie dat soms?
Als 't hem echt is en hij 't weg wil haal ik 't wel weg heur...maar is volgens mij niet zo
nee bro, bro is bro luister bro is toch niet bro jonge bro. is andere bro broquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Is ie dat soms?
Als 't hem echt is en hij 't weg wil haal ik 't wel weg heur...maar is volgens mij niet zo
Hier ziet hij er chiller uit;quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Deze vind ik nog mooier:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen HD pics zijn.
Wat jou de dag door brengt bro.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Laat ook maar die foto
Ik kan zelf ook foto's opzoeken van mannen met baarden.
Wat doe je alsof we broers zijn...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jou de dag door brengt bro.
Ik geloof niet dat hij dat is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hier ziet hij er chiller uit;
[ afbeelding ]
sry.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat doe je alsof we broers zijn...
Ik heb geen broers
Waar zijn pics van jouw zonder je 3e broeder dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:58 schreef darkmond het volgende:
Alleen broeder henk dan... maar die functioneert enkel als 3e been
Wat moet je met mijn picquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar zijn pics van jouw zonder je 3e broeder dan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef darkmond het volgende:
Als jij ook pica post MET een blaadje waar FOK! + triggershot opstaat doe k dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]Jouw hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____!!!!!
Sorry, alleen Magnificent mag mij zien, verder niemand hihihihiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet eens kaaskop. Gewoon 100% blank
Waarom zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, alleen Magnificent mag mij zien, verder niemand hihihihi
Wat moet je dan met fotoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom wel... Ben 15-jarige kneus. Wat ik met al jullie oude islam kenis mensjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |