wut o.Oquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van haar moest ik juist uit de kast komen.
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik hars mijn reet niet, in tegenstelling tot jou
Zij wilde altijd een dochter hebben.quote:
Een manwijf als dochter willen hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zij wilde altijd een dochter hebben.
Mehehe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef darkmond het volgende:
[..]
Een van de weinige FOK!-kers waarvan ik weet hoe ze eruit zien.
Zo liefquote:
Het is nogal een lastige vraag om te beantwoorden natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
mu'min. ben je streng gelovig?
tijdens de opleiding van hulp in de verpleging heb ik les gehad over verschillende culturen
Ben jij sjietisch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef AbdulMalik het volgende:
Volgens Najhul Balagha, preek 126 heeft ‘Ali (radi Allahoe anhoe) het volgende gezegd:
"Met betrekking tot mij, zullen twee categorieën van mensen worden geruïneerd, namelijk wie teveel van mij houdt en de liefde neemt hem weg van rechtmatigheid, en hij die teveel hekel aan mij heeft en de haat neemt hem weg van rechtmatigheid. De beste persoon met betrekking tot mij is hij die zich op de middenweg bevind. Wees dus met hem en met de grote meerderheid van de moslims, omdat Allah's Hand van bescherming is op het houden van de eenheid. Je moet oppassen voor verdeeldheid, omdat de ene geïsoleerd van de groep ten prooi is aan Satan net als de ene geïsoleerd van de kudde schapen een prooi is voor de wolf. Pas op! Wie roept naar deze weg [van sektarisme], dood hem, zelfs als hij claimt mijn volgeling te zijn.”
Zoals vaak bij moeslim en al-bukhari het geval is bv?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef De_Ilias het volgende:
Bij het overleveren van woorden die worden toegeschreven aan de metgezellen van de profeet dienen we wel keurig na te gaan en niet zomaar pakken van een of andere website, er zijn veel valse overleveringen in de omgang die door een ieder weer wel wordt gebruikt om zijn ideologie ermee te kunnen goedkeuren en of goedpraten.
Welk beeld?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nope, wilde even iets citeren uit sjiietische hoek om een beeld te schetsen.
I want details bro.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik voelde me nog nooit gevleid en bang tegelijkertijd
Dat sommige sjiieten die in extremen vervallen met hun liefde juist daardoor hun geloof teniet doen, los van enige aqeeda controversequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |