Ja. Vrouwen koken en mannen eten het alleen maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Wij zijn echt 1 hechte family als we over eten praten. Is het jullie ook opgevallen?
Omrekenen is zoooooo annoying. Daardoor pakte ik never amerikaanse recepten terwijl ik het wel wilde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het omrekenen.Het omrekenen kost mij altijd meer werk dan het koken zelf. Elke keer neem ik mjj voor om die dingen aan te schaffen maar dan vergeet ik het weer. Valla ik maak het mezelf altijd zo onnodig moeilijk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Wij zijn echt 1 hechte family als we over eten praten. Is het jullie ook opgevallen?
Jij telt als mijn achter-achter-achter neef waar ik verliefd op ben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederland
Als 'wat ons rechterhand bezit'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederland
Wil je gehandicapte kids?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij telt als mijn achter-achter-achter neef waar ik verliefd op ben.
Ja en ik doe ook altijd recepten halveren enzo wat alleen maar meer tijd kost.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Omrekenen is zoooooo annoying. Daardoor pakte ik never amerikaanse recepten terwijl ik het wel wilde.
Had deze besteld voor mn zus en ik. Hier staan ook nog ml bij vermeld
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als 'wat ons rechterhand bezit'.
Zo zo zo zo zo fout ben jij hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bats jij met iedereen waar je verliefd op bent dan? Ieh.
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bats jij met iedereen waar je verliefd op bent dan? Ieh.
Ik voel schaamte, geshockeerd en een vleugje kaneel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.
Sry bruur, ik wil hem irriteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.
Hhhhhhhhhhhhhhhh! Schattig dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga mijn hoofd begraven in zand wederom. Tabee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
En hugecooll is bekeerling en met mij getrouwd.
Jundullaaaaahquote:
het valt zelfs mij op als niet-Moslima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
quote:
Je mag mij mumin noemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
het valt zelfs mij op als niet-Moslima.
Moslim=man?
Moslima=vrouw?
Hahaha na elke taraweehquote:
Denkt ze. Ik ben een vrij man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Die crip heeft iedereen ingepalmd btw.
mu'min. ben je streng gelovig?quote:
euh nee dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben superstreng gelovig! Ik praat nu met een random vrouw op internet wat denk je zelf
Waarom vertel je ons ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef Vergo het volgende:
Net twee goed gevulde lahmacun achter mijn kiezen gewerkt. Lekker man. Ik ben nu mijn gehemelte schoon aan het spoelen met Spa Rood.
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Die crip heeft iedereen ingepalmd btw.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)orgt-voor-twitterhit
Denk dat zij Anne Besselink is of Rashena Baidjoe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Ben jij dat op die foto trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |