Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Precies, ik heb dan altijd het gevoel alsof ik al heb geoefend. Gaat veel natuurlijker allemaal dan alleen op een geschreven recept af gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja filmpjes idd. Ik doe standaard zoeken naar filmpjes wanneer ik iets nieuws maak!
Ik heb zo van die dagenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel lief dat we dit weekend nog mogen posten.
Geen dank!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef AbdulMalik het volgende:
Dankje voor de tip TM
Dankje voor de links Crip
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Ja, daar begrijp ik sowieso ook niets van, dus Europees zou wel handig zijn, ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die cheesecake. Denk dat hij het niet snapte door de Amerikaanse maten.
Dit dus. Kan Crip ook posten zonder haar identiteit op te gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.
Ik zag net geen Chinese letters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Van die cheesecake. Denk dat hij het niet snapte door de Amerikaanse maten.
Wat dan wat toegeven jij pest mij graag wat is dezequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Geef toe dan!
Ik ga zo in het boek beginnen btw.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dit dus. Kan Crip ook posten zonder haar identiteit op te geven
Jou pesten is echt leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:35 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat dan wat toegeven jij pest mij graag wat is deze
Allahumma baarik
Omdat Bortecinem niet meer in Turkentopic post zeker..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan het niet omgedoopt worden tot algemeen moslimtopic ofzo? Ook niet-moslims zijn welkom uiteraard.
nee en edit: nu welquote:
Wat voor een beeld had je van ons?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee
en om eerlijk te zijn: ik had een ander beeld van jullie tot ik hier terecht kwam
maar niet alle moslims zijn terroristen
Nah, je zult je moeten aanpassen. Maar je kan het jezelf makkelijker maken door gewoon op z'n Amerikaans te gaan koken. Die maten kun je voor een paar euro kopen online of bij de AH/blokker etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, daar begrijp ik sowieso ook niets van, dus Europees zou wel handig zijn, ja.
Ik ben de liefste Marokkaan op aarde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
...
Zijn alle Marokkanen zo gemeen
Welk beeld heb je nu dan van mij en waar kan ik het bezichtigen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee en edit: nu wel
en om eerlijk te zijn: ik had een ander beeld van jullie tot ik hier terecht kwam
Ik heb ook zulke maar dan van plastic. 1,50 voor 11 van die cup maatdingetjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nah, je zult je moeten aanpassen. Maar je kan het jezelf makkelijker maken door gewoon op z'n Amerikaans te gaan koken. Die maten kun je voor een paar euro kopen online of bij de AH/blokker etc.
[ afbeelding ]
Dubbeldoekje_limburgcripje_cheesecakequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben de liefste Marokkaan op aarde.
AKA knuffelmarokkaan
aka mocroswagelicious
Iedereen weet dat meisjes op vaderfiguren valt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Ik kreeg net een random fb bericht:'' Als jij d luffy bent dan ben ik d dragon. ''
Dafuq probeert hij mij nou te versieren door te zeggen dat hij stiekem mijn pa is?
goh, eigenlijk dacht ik dat vrouwen onderdrukt werden en sommige mannen terroristen waren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat voor een beeld had je van ons?
Ik vind zulke dingen leuk om te weten.
Voor nu is dit nog iets te advanced stuff. Ik ben nu al blij als ik een goeie sucuklu yumurta of menemen kan maken zonder het aan te branden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nah, je zult je moeten aanpassen. Maar je kan het jezelf makkelijker maken door gewoon op z'n Amerikaans te gaan koken. Die maten kun je voor een paar euro kopen online of bij de AH/blokker etc.
[ afbeelding ]
Haha oke.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
goh, eigenlijk dacht ik dat vrouwen onderdrukt werden en sommige mannen terroristen waren.
ik ben 1 keer lastig gevallen door Marokkanen. beetje schrik van gekregen.
jullie zijn lief!
etenstijd!
Reëel beeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
goh, eigenlijk dacht ik dat vrouwen onderdrukt werden en sommige mannen terroristen waren.
OP toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
Ik kreeg net een random fb bericht:'' Als jij d luffy bent dan ben ik d dragon. ''
Dafuq probeert hij mij nou te versieren door te zeggen dat hij stiekem mijn pa is?
Ik ben nog steeds aan het omrekenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke maar dan van plastic. 1,50 voor 11 van die cup maatdingetjes.![]()
LIFESAVER als je via cups gaat koken.
Tussen het beramen van aanslagen door praten wij ook gewoon over alledaagse dingen als koken en eten, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee en edit: nu wel
Dit maakt je leven juist makkelijker!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Voor nu is dit nog iets te advanced stuff. Ik ben nu al blij als ik een goeie sucuklu yumurta of menemen kan maken zonder het aan te branden.
Uiteraard met het doel het de AIVD en andere inlichtingendiensten moeilijk te makenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tussen het beramen van aanslagen door praten wij ook gewoon over alledaagse dingen als koken en eten, zoals je ziet.
Haha, je klonk echt als een Tel Sell-reclame.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit maakt je leven juist makkelijker!
Jihad voedsel is best lekker ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tussen het beramen van aanslagen door praten wij ook gewoon over alledaagse dingen als koken en eten, zoals je ziet.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, je klonk echt als een Tel Sell-reclame.
Ze vallen mij soms lastig voor peukjes. En dan praat ik illegaal terug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
jullie zijn lief!
etenstijd!
hhhhhhquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dubbeldoekje_limburgcripje_cheesecake
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen weet dat meisjes op vaderfiguren valt.
Haha.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
jullie zijn lief!
etenstijd!
Ja.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Wij zijn echt 1 hechte family als we over eten praten. Is het jullie ook opgevallen?
nee, dit is al jaren zo de afspraakquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Er moet nog een /liefstemod achter Boks-Chick.
quote:
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Wij zijn echt 1 hechte family als we over eten praten. Is het jullie ook opgevallen?
Ja. Vrouwen koken en mannen eten het alleen maar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Omrekenen is zoooooo annoying. Daardoor pakte ik never amerikaanse recepten terwijl ik het wel wilde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het omrekenen.Het omrekenen kost mij altijd meer werk dan het koken zelf. Elke keer neem ik mjj voor om die dingen aan te schaffen maar dan vergeet ik het weer. Valla ik maak het mezelf altijd zo onnodig moeilijk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Jij telt als mijn achter-achter-achter neef waar ik verliefd op ben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederland
Als 'wat ons rechterhand bezit'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Tel ik als je broer of alsje illie neef die op vakantie is in nederland
Wil je gehandicapte kids?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij telt als mijn achter-achter-achter neef waar ik verliefd op ben.
Ja en ik doe ook altijd recepten halveren enzo wat alleen maar meer tijd kost.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Omrekenen is zoooooo annoying. Daardoor pakte ik never amerikaanse recepten terwijl ik het wel wilde.
Had deze besteld voor mn zus en ik. Hier staan ook nog ml bij vermeld
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als 'wat ons rechterhand bezit'.
Zo zo zo zo zo fout ben jij hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bats jij met iedereen waar je verliefd op bent dan? Ieh.
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bats jij met iedereen waar je verliefd op bent dan? Ieh.
Ik voel schaamte, geshockeerd en een vleugje kaneel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.
Sry bruur, ik wil hem irriteren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe net of ik dit niet gelezen heb, Crip.
Hhhhhhhhhhhhhhhh! Schattig dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ga mijn hoofd begraven in zand wederom. Tabee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef Crip het volgende:
En hugecooll is bekeerling en met mij getrouwd.
Jundullaaaaahquote:
het valt zelfs mij op als niet-Moslima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
quote:
Je mag mij mumin noemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
het valt zelfs mij op als niet-Moslima.
Moslim=man?
Moslima=vrouw?
Hahaha na elke taraweehquote:
Denkt ze. Ik ben een vrij man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Die crip heeft iedereen ingepalmd btw.
mu'min. ben je streng gelovig?quote:
euh nee dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik ben superstreng gelovig! Ik praat nu met een random vrouw op internet wat denk je zelf
Waarom vertel je ons ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:19 schreef Vergo het volgende:
Net twee goed gevulde lahmacun achter mijn kiezen gewerkt. Lekker man. Ik ben nu mijn gehemelte schoon aan het spoelen met Spa Rood.
Had ik maar zo veel skills. Ze spelen gewoon met mij mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
Die crip heeft iedereen ingepalmd btw.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:58 schreef Crip het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)orgt-voor-twitterhit
Denk dat zij Anne Besselink is of Rashena Baidjoe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
Ben jij dat op die foto trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |