Beetje autistisch wel, maar dat is dan weer geen afwijkend fenomeen op fok.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef waht het volgende:
[..]
Met de ellende die ik de laatste tijd op FOK! lees niet nee.
Dit soort topics horen daar inderdaad in thuis. Dat mensen dit soort dingen nog geloven zeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik dit soort posts maar eens naar BNW moet verwijzen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:25 schreef Goldenrush het volgende:
Assad heeft altijd al zo'n hoofd gehad.
Dat de ene kant slecht is betekent niet dat de andere kant goed is... Niet iedere oorlog is als VS, GB, Polen en Canada (ik hoop dat ik ze allemaal heb) versus Duitsland in 1944...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
En Saddam Hoessein bezit massavernietigingswapens.
Duidelijk allemaal rechtse propaganda en ook al is het waar: de wereld zal wel anders piepen als Assad weggejaagd is. Niemand in het Westen zal vrolijk worden van een hakbarstaat.
Je vergeet de Marokkanen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat de ene kant slecht is betekent niet dat de andere kant goed is... Niet iedere oorlog is als VS, GB, Polen en Canada (ik hoop dat ik ze allemaal heb) versus Duitsland in 1944...
Ik wilde hier net even op inhaken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:36 schreef theunderdog het volgende:
Is er al goed bewijs over dit concentratiekamp?
Niet zo sarcastisch aub.... maar ja dit is behoorlijk lachwekkend ...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je vergeet de Marokkanen!
Heb je niet opgelet en de PvdAschoolboeken niet gelezen? In feite zijn we bevrijd door de Marokkanen, die massaal meevochten tegen de nazi's.
De rebellen kunnen er anders ook wat van. Assad heeft dan weliswaar sterkere wapens dan de rebellen, maar tussen de rebellen zitten extreme lieden (ISIS).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef luxerobots het volgende:
Extra treurig als je weer eens op de frontpage leest hoe enthousiast men reageert als Assad een slag heeft gewonnen of een plaatsje heeft heringenomen. Ja, de terroristen van IS zaaien dood en verderf, maar qua aantallen slachtoffers doet Assad er door een betere infrastructuur nog een schepje bovenop.
Kortom, er zijn weinig goeden onder de strijdende partijen, en dan beleven veel mensen het in Nederland als een voetbalwedstrijd...
Misschien komt de foto wel uit hetzelfde photoshop mapje als de bewijzen tegen Saddam Hoessein.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geloof er niks van eerlijk gezegd. Er liggen amper twintig op één foto. Combineer dat met de tendens in die regio om dingen te faken en ik hou een slag om de arm. Zeker als dan ook nog de term concentratiekamp gebruikt wordt.
Maar ik zie geen concentratiekampen zoals de claim is, maar alleen lijken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:22 schreef rouletteking het volgende:
Ik ben best wel wat gewend maar toen ik die foto's zag, damn...
Wat we zien zijn lijken waarvan de meeste behoorlijk uitgemergeld zijn. Eén van die lijken heeft Christelijke tatoeages. Ik zie geen enkele aanwijzing dat dit is Syrië is. Ik zie geen enkele aanwijzing dat dit een concentratiekamp betreft. Ik zie geen enkele aanwijzing dat dit slachtoffers zijn van Assad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:17 schreef Timdude het volgende:
Dit gebeurt waarschijnlijk buiten het weten van Assad om Assad is daar echt niet bij bij alles wat zijn soldaten doen.
Assad s soldaten worden op gruwelijke wijze een kopje kleiner gemaakt (letterlijk) dit word gewroken op gevangen genomen issis strijders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |