abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142970974
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef waht het volgende:

[..]

Met de ellende die ik de laatste tijd op FOK! lees niet nee.
Beetje autistisch wel, maar dat is dan weer geen afwijkend fenomeen op fok. :P
pi_142972540
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik begin te twijfelen of ik dit soort posts maar eens naar BNW moet verwijzen.
Dit soort topics horen daar inderdaad in thuis. Dat mensen dit soort dingen nog geloven zeg.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142974775
Waarom hebben die mannen zo een raar gezicht?

[ Bericht 2% gewijzigd door superniger op 01-08-2014 23:40:36 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:49:07 #129
165802 Reki
no comment.
pi_142975928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:25 schreef Goldenrush het volgende:
Assad heeft altijd al zo'n hoofd gehad.

"U wot m8?"

OT: Het komt nooit meer goed in Syrie ben ik bang, aan de ene kant heb je de jihadisten die een kalifaat of emiraat willen stichten en aan de andere kant een dictator die een psychopaat is en zijn eigen volk martelt en vermoord. Het is kiezen tussen twee kwaden.

De enige slachtoffers zijn de Syrische bevolking en de miljoenen vluchtelingen.
zie ondertitel :)
pi_142980291
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:09 schreef BabeWatcher het volgende:
En Saddam Hoessein bezit massavernietigingswapens. :')

Duidelijk allemaal rechtse propaganda en ook al is het waar: de wereld zal wel anders piepen als Assad weggejaagd is. Niemand in het Westen zal vrolijk worden van een hakbarstaat.
Dat de ene kant slecht is betekent niet dat de andere kant goed is... Niet iedere oorlog is als VS, GB, Polen en Canada (ik hoop dat ik ze allemaal heb) versus Duitsland in 1944...
pi_142980948
Geloof er niks van eerlijk gezegd. Er liggen amper twintig op één foto. Combineer dat met de tendens in die regio om dingen te faken en ik hou een slag om de arm. Zeker als dan ook nog de term concentratiekamp gebruikt wordt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142980977
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 01:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat de ene kant slecht is betekent niet dat de andere kant goed is... Niet iedere oorlog is als VS, GB, Polen en Canada (ik hoop dat ik ze allemaal heb) versus Duitsland in 1944...
Je vergeet de Marokkanen! :(

Heb je niet opgelet en de PvdAschoolboeken niet gelezen? In feite zijn we bevrijd door de Marokkanen, die massaal meevochten tegen de nazi's.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142981450
Is er al goed bewijs over dit concentratiekamp?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 03:40:35 #134
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142981990
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:36 schreef theunderdog het volgende:
Is er al goed bewijs over dit concentratiekamp?
Ik wilde hier net even op inhaken.
Ik heb wat uitgemergelde lichamen gezien maar heb niets gezien op fotos wat mogelijkerwijs met concentratiekampen OF met Assad te maken zou hebben.

En de Amerikanen geloof ik al helemaal niet meer.......
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 03:52:31 #135
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142982042
Eigenlijk zijn de enige goede in dit conflict de FSA
Maargoed die hebben op dit moment zo weinig aanzien dat het niet meer grappig is, eerst waren ze hoofdgroep
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 05:33:20 #136
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142982296
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vergeet de Marokkanen! :(

Heb je niet opgelet en de PvdAschoolboeken niet gelezen? In feite zijn we bevrijd door de Marokkanen, die massaal meevochten tegen de nazi's.
Niet zo sarcastisch aub.... maar ja dit is behoorlijk lachwekkend ... _O-
pi_142982677
Waarom heeft nos,bbc,cnn,foxnews dit nog niet opgepikt?

Omdat een paar foto's helemaal niks bewijzen. Dit topic illustreert maar weer eens goed hoe propaganda keer op keer geloofd wordt.

"Na de Irakoorlog geloven we die propaganda niet meer!!"
En toen kwam Libië..Syrië.. :')

Ik kom over een weekje wel terug als er meer bewijs is... als dit topic dan niet allang weg is.
pi_142982731
Het artikel doet die hele hoorzitting ook wel een stuk belangrijker voor dan dat het daadwerkelijk is. Congress hier, Congress daar... het gaat hier om een hoorzitting van één comité van één van de twee huizen van het Congress. 45 Congressleden (als iedereen aanwezig was) van de 535. En van die 45 hebben er blijkbaar een paar geschokt gereageerd... dat zegt dus helemaal niks.
pi_142983526
Die foto's zeggen vrij weinig. Geen idee of het wel in Syrië is.

Voor 'stabiliteit' in de regio zou het het beste zijn als Assad dat land weer onder de duim krijgt.
pi_142983975
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef luxerobots het volgende:
Extra treurig als je weer eens op de frontpage leest hoe enthousiast men reageert als Assad een slag heeft gewonnen of een plaatsje heeft heringenomen. Ja, de terroristen van IS zaaien dood en verderf, maar qua aantallen slachtoffers doet Assad er door een betere infrastructuur nog een schepje bovenop.

Kortom, er zijn weinig goeden onder de strijdende partijen, en dan beleven veel mensen het in Nederland als een voetbalwedstrijd...
De rebellen kunnen er anders ook wat van. Assad heeft dan weliswaar sterkere wapens dan de rebellen, maar tussen de rebellen zitten extreme lieden (ISIS).

http://www.volkskrant.nl/(...)en-vijand-ISIS.dhtml

Dat is ook gelijk het probleem. Zowel Assad als de oppositie groep geen goede keus zijn als komt op de vorming van een nieuwe regering. Wanneer Assad weer terug aan de macht komt, zal hij een nog hardere dictatuur gaan invoeren. Wanneer de rebellen aan de macht komen, zal het extremistische gedeelte (onder andere ISIS), de sjiitische minderheid en de andere religieuze groepen (christenen, Joden) die daar zitten van kant maken. Welke partij ook wint, het bloedvergieten wordt er in ieder geval van beide kanten niet minder op.

Maar je hebt wel gelijk, ik snap ook niet zo goed dat er mensen zijn die voor één van de partijen kiezen. Het is gewoon een droevige situatie daar, waar de burgers het slachtoffer zijn.
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
pi_142984137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geloof er niks van eerlijk gezegd. Er liggen amper twintig op één foto. Combineer dat met de tendens in die regio om dingen te faken en ik hou een slag om de arm. Zeker als dan ook nog de term concentratiekamp gebruikt wordt.
Misschien komt de foto wel uit hetzelfde photoshop mapje als de bewijzen tegen Saddam Hoessein. :')
pi_142984181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:22 schreef rouletteking het volgende:
Ik ben best wel wat gewend maar toen ik die foto's zag, damn... :{
Maar ik zie geen concentratiekampen zoals de claim is, maar alleen lijken.
pi_142984396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:44 schreef Nintex het volgende:
onze voorouders
"Onze voorouders"? Wiens voorouders?
pi_142984675
Dit gebeurt waarschijnlijk buiten het weten van Assad om Assad is daar echt niet bij bij alles wat zijn soldaten doen.
Assad s soldaten worden op gruwelijke wijze een kopje kleiner gemaakt (letterlijk) dit word gewroken op gevangen genomen issis strijders.
pi_142984976
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:17 schreef Timdude het volgende:
Dit gebeurt waarschijnlijk buiten het weten van Assad om Assad is daar echt niet bij bij alles wat zijn soldaten doen.
Assad s soldaten worden op gruwelijke wijze een kopje kleiner gemaakt (letterlijk) dit word gewroken op gevangen genomen issis strijders.
Wat we zien zijn lijken waarvan de meeste behoorlijk uitgemergeld zijn. Eén van die lijken heeft Christelijke tatoeages. Ik zie geen enkele aanwijzing dat dit is Syrië is. Ik zie geen enkele aanwijzing dat dit een concentratiekamp betreft. Ik zie geen enkele aanwijzing dat dit slachtoffers zijn van Assad.

Voor hetzelfde geld zijn dit slachtoffers van IS.

Vergeet niet dat al vanaf het begin de rebellen er alles aan gedaan hebben om het westen te bewegen tegen Assad op te treden. Leugens zijn daarbij niet geschuwd en al vaker ontmaskerd.

Als je een concentratiekamp dat bestaat wilt bewijzen dan kom je niet alleen met foto's van lijken maar juist met foto's van dat kamp. En die zijn er niet. Nuf said.
pi_142985791
Ik zie walgelijke foto's van mannen maar waar zijn die kampen dan?
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')