Ik begin te twijfelen of ik dit soort posts maar eens naar BNW moet verwijzen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:45 schreef Aloulou het volgende:
Zionisten zijn weer de wereld erin aan het luizen met hun propaganda om Syrie kapot te maken. Nu ze zien dat het niet lukt om de onlangs herkozen president weg te krijgen en hij aan de winnende hand is al een tijd zetten ze dit soort middelen inZo doorzichting allemaal, ze moeten eens een ander script draaien man. Dit script is al eerdere keren afgespeeld in de recente historie
Als je deze redenering doortrekt kan je dat met niets meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:48 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Of Assad een lieve man is of niet staat los van de waarheid van deze foto's
Saddam was geen lieve man maar de berichten over couveuses die omgegooid werden in Koeweit was propaganda.
In de burgeroorlog van Joegoslavië gingen er een foto rond van een concentratiekamp wat geen concentratiekamp was enkel een hek met daarachter sterk vermagerde mensen, want er was een oorlog dus was het moeilijk aan voedsel te komen. Wat niet betekend dat er geen sprake was van genocide.
Aangezien alle partijen daar het vuil spelen kan je niet simpelweg aannemen dat wat de man voor het congres heeft verteld daadwerkelijk waar is.
BNW staat niet voor niets voor, Bewust Niet Wijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:57 schreef Fir3fly het volgende:
Tjonge. Zoals meestal in dit soort topics zijn de eerste twintig tot dertig reacties redelijke discussie en dan komen de BNW'ers weer uit een of ander hol gekropen.
+ Assad houdt niet van dikke mensen zo te zien..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik volg de situatie in Syrië al sinds het hele begin, maar zelfs dit gaat mijn voorstellingsvermogen bijna te boven. Toen die "Ceasar" voor het eerst opdook in Qatar dacht ik dat het een hoax of iets dergelijks zou zijn. Inmiddels heeft een compleet team aan experts zich over de foto's gebogen en werkelijk niks is gelogen. Ongelofelijk.
[..]
Er zijn geen goede opties in Syrië, niks doen hoort daarbij. Maar ik ben het ook zeker niet eens met de perceptie dat Assad aan de macht laten verstandig is. Hij is onderdeel van het probleem en bovendien gevaarlijk voor ons.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:01 schreef El_Matador het volgende:
Is het dit keer wel echt of net zo'n smerige mediahoax als die 19.000 (!!) foto's die een journalist (?) zogenaamd gemaakt had de vorige keer?
Vreemd dat we daar niks meer van hoorden. Zo obviously staged, en geen kritische reporter die dat aan de kaak stelde...
WO3 dus toch in aantocht? Als Oekraine, Gaza/Israel en Syrie/Irak verbonden gaan worden, zie ik het er wel van komen.
Turkije zal wel flink in de broek schijten....
Lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik dit soort posts maar eens naar BNW moet verwijzen.
Assad was toch de seculiere vriend van het westen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De extremistische islam heeft veel weg van het nazisme, dat blijkt weer uit dit soort berichten.
Ja, net zoals Hitler een 'vriend' was toen hij nog bolsjewieken kon afschieten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Assad was toch de seculiere vriend van het westen?
Aloulou als een haatbaard bestempelen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
De haatbaarden hier hebben nogal last van waanbeelden.
Dit. En het erge is, IS is het gruwelijke alternatief. Er zijn hier geen geallieerden, alleen maar slechte keuzes. (voor de gewone bevolking dan)quote:
Waanbeelden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aloulou als een haatbaard bestempelen?
Rusland zeker niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:30 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit. En het erge is, IS is het gruwelijke alternatief. Er zijn hier geen geallieerden, alleen maar slechte keuzes. (voor de gewone bevolking dan)
En syrie is echt de lont die het kruidvat midden-oosten + balkan kan laten ploffen. Want voor je het weet is het weer mis. Als Turkije hierin betrokken raakt, met Rusland en Iran en ook half bij betrokken... brrr...
Overigens heeft het voor mij niets met de vlucht mh17 te maken. Ik denk wel dat Rusland vanwege al dit gedoe een sterke aanwezigheid wil hebben in de zwarte zee en eventueel de middellandse zee.
Turkije zit er middenin, maar die hebben dan ook een enorm en gehard leger. Reken maar dat er geen land in de buurt is dat de turken even onder de voet loopt. Ook de russen niet.
Excuseer, ik zit in de oorlog-modus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn post was niet serieus schat.
Beetje relativeren kan geen kwaad he.
Het verschil tussen een troll en iemand die het echt meent wordt steeds moeilijker te onderscheiden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn post was niet serieus schat.
Beetje relativeren kan geen kwaad he.
Niet als je je een beetje verdiept in de persoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het verschil tussen een troll en iemand die het echt meent wordt steeds moeilijker te onderscheiden.
Klopt, vandaar mijn verontwaardiging.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet als je je een beetje verdiept in de persoon.
Aloulou heeft vrijwel altijd erg rake analyses.
Er ging serieus niet direct een lampje bij je branden van: uhmmm, misschien is die maar wat aan het kloten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:44 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, vandaar mijn verontwaardiging.
Met de ellende die ik de laatste tijd op FOK! lees niet nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er ging serieus niet direct een lampje bij je branden van: uhmmm, misschien is die maar wat aan het kloten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |