Ik ben ook even gestop hoor! Ik moest pissen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ik lees liever dat mensen 15 min hebben gerust (omdat ze het te warm hadden) dan dat ik lees: "maar ik ben toch doorgelopen....".
Want, je wilt hem met de oto afleggen? Dat mag toch niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik een rijbewijs heb, wil ik de kustamarathon in Zeeland wel eens doen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Want, je wilt hem met de oto afleggen? Dat mag toch niet?
Wat kms zegt ze! Ik ben fier op u van Evy is hier een heel erg understatement.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toch weer wat kms gemaakt
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wat kms zegt ze! Ik ben fier op u van Evy is hier een heel erg understatement.
Heel netjes gedaan dame
En ik ben terug van fietsen. Was een lekker ontspannen ritje door de duinen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wel
Enniewee: terug van mijn loopje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiekje is niet zo heel regelmatig, wegens water pakken, water in de tas terugstoppen, banaan pakken, foto's maken, enzovoorts. Maar ik heb het met plezier gedaan.Ik ben trots op d'r, want ze heeft het heel goed gedaan!quote:En hij heeft heel vaak gezegd dat ik het goed heb gedaan en dat ie trots op me is.
Misschien ga ik vanavond of morgen ook een rondje proberen. Maar dat zal geen 18 km worden.
Vanwaar deze lage dunk van studenten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen. Bovendien mag ik alleen maar nederig zwijgen bij zulke uitmuntende prestaties.
Ik was er ooit zelf eenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanwaar deze lage dunk van studenten?
Fair enoughquote:
ik ga natuurlijk naar de Mac voor koffie!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vind jij dat niet wat vroeg voor een hamburger?
Héél stom datquote:
Sow .. ik zie dat het bij jou 64 graden isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Héél stom dat![]()
Hier vanmorgen met om 07:30 uur met tegenzin de deur uitgegaan om 9,5km af te leggen. Ondanks dat ik vroeg was, vond ik het na 1km al zwaar en warmM'n Garmin begon ook nog eens te schreeuwen dat ik sneller ging dan de pace die ik eigenlijk opgegeven had. Fuck it, ik ga lekker harder, des te eerder is het voorbij
![]()
Ondanks de doorkomende zon, het gebrek aan wind en de constante drang om te stoppen, ben ik toch doorgeploeterd. Richting en rondom het Gelredome was er lekker veel schaduw. Maar op de weg die daarna kwam, was er heel veel zon. Toch ben ik doorgegaan tot 8km, daar ben ik even gestopt in de schaduw om af te koelen. Jammer, maar liever dat dan mezelf over de kop lopen met dit weer. En ik had ook geen drinken bij me, dus so be it. Daarna nog even de laatste 1,5km afgewerkt, en toen zat het er weer op. Pfoe, warm! Respect voor iedereen die later is gegaan!
http://connect.garmin.com/modern/activity/554946399
Lolwut? Hoewel het zo voelde, ga ik er toch een beetje vanuit dat je Fahrenheit zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:18 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Sow .. ik zie dat het bij jou 64 graden is
Ik zie wel gewoon celsius en kilometers, maar ik hoor wel vaker van mensen die zelf geen Garmin hebben, dat die dat dan in miles en zo zien… Geen idee hoe dat percies kan. Eerder kon je altijd "show in metric" aangeven, maar dat kan ik in de nieuwe Garmin Connect ook niet meer vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Fa-tum het volgende:
ik denk dat het je instellingen zijn, er staat ook miles ipv km
Dinsdag Woensdag zal ik je morele steun gevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier vanmorgen met om 07:30 uur met tegenzin de deur uitgegaan om 9,5km af te leggen. Ondanks dat ik vroeg was, vond ik het na 1km al zwaar en warmM'n Garmin begon ook nog eens te schreeuwen dat ik sneller ging dan de pace die ik eigenlijk opgegeven had. Fuck it, ik ga lekker harder, des te eerder is het voorbij
![]()
Ondanks de doorkomende zon, het gebrek aan wind en de constante drang om te stoppen, ben ik toch doorgeploeterd. Richting en rondom het Gelredome was er lekker veel schaduw. Maar op de weg die daarna kwam, was er heel veel zon. Toch ben ik doorgegaan tot 8km, daar ben ik even gestopt in de schaduw om af te koelen. Jammer, maar liever dat dan mezelf over de kop lopen met dit weer. En ik had ook geen drinken bij me, dus so be it. Daarna nog even de laatste 1,5km afgewerkt, en toen zat het er weer op. Pfoe, warm! Respect voor iedereen die later is gegaan!
Woensdagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dinsdag zal ik je morele steun geven
En morgen Jero morele steun geven...
En dan nog een dag zoeken om met Swets te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |