abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142945141
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 03:37 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Moeten wij nu huilen om mensen die vrouwen en kinderen hebben afgeslacht, duizenden hebben verwond en getraumatiseerd? :')
Het waren helden, beschermers van het Israëlische volk.
pi_142945705
De,neuk, US senate blocks aid to Israel?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:03:15 #78
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142946025
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 01:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat moge waar zijn. Maar:
Dat is geen reden om door te fokken.
Dus geef eens antwoord op mijn vraag: Wat is het smoesje voor het doorfokken van orthodoxe joden? Jij gaf een zogenaamde reden voor het zogenaamde doorfokken van Gazanen. Dus nu omgekeerd.
Jij bent de enige die boerderij termen nodig heeft om kinderen van moslims en joden te beschrijven hoor.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:10:15 #79
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142946071
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 03:37 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Moeten wij nu huilen om mensen die vrouwen en kinderen hebben afgeslacht, duizenden hebben verwond en getraumatiseerd? :')
Nee. Maar het is een behoorlijk lange lijst en ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal duizenden mensen hebben verwond. Als dat het geval zou zijn dan was de oorlog nu voorbij.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:14:29 #80
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142946103
quote:
Zie altijd zo veel legervrouwen bij het Israëlische leger. Doen die de afwas?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142946164
quote:
Het is hier dood en verderf, het is echt on-voor-stelbaar'

Van Uitert fotografeerde in Irak, Afghanistan, Rwanda, Oekraïne en Syrië. 'Maar dit is heftiger dan ik dacht,' vertelt ze via een slechte telefonische verbinding vanuit Gaza.

Bommen, bommen, bommen...
'Ik heb er geen woorden voor. Constant bommen, bommen, bommen... Vannacht vlogen er drones, raketten, straaljagers over ons heen. Het is gewoon niet te behappen. Ik heb de hele dag lijken voorbij zien komen.'

De fotografe bezocht onder meer een schoolgebouw van de Verenigde Naties in Jebalia dat is beschoten door rupsvoertuigen, waarbij veertig mensen de dood zouden hebben gevonden. 'Overal zaten er gaten in de muren, het was één grote chaos. Ook in het schoolbord zaten grote gaten. Er lagen plassen opgedroogd bloed en kinderschoentjes. Wat mij vooral raakt zijn de onschuldige burgers die hier worden gedood. Jonge jongens, kinderen, gisteren is er een Palestijnse journalist gedood. Het is echt lukraak.'

Veel lijken onder het puin
Wat er nog over was van het meubilair uit het schoolgebouw was buiten gezet, vertelt ze. 'Daar moesten mensen dan maar gaan zitten. Steeds meer kinderen hier worden ziek. Er liggen nog heel veel lijken en dode dieren in het puin. Honden, katten, ezels.'

Volgens nieuwsberichten vielen er bij een bombardement op een markt in Gaza-Stad zeventig doden. Naar eigen zeggen zag ze zeker zo'n dertig lichamen voorbij komen. 'Daar zat in elk geval één kindje bij, gewikkeld in een laken, helemaal onder het bloed,'

Bij een bezoek aan het Al Shifa Ziekenhuis zag Van Uitert hoe zwaar gehavende lichamen werden binnengebracht. 'Een ambulancebroeder zat er helemaal doorheen nadat hij vijftien lichamen van de luchtaanval op de groentemarkt in Gaza had uitgeladen. Je zag ook mensen volledig flippen. Die moesten met zes man worden tegengehouden.'

Tijdelijke wapenstilstand
Vanmorgen om 07:00 uur Nederlandse tijd is de tijdelijke wapenstand die Israël en Hamas gisteravond overeenkwamen, ingegaan. Het bestand moet zeker drie dagen gaan duren. Delegaties van beide partijen gaan daarnaast in de Egyptische hoofdstad Caïro onderhandelen over een permanent staakt-het-vuren.

Vlak voor het ingaan van de wapenstilstand zijn nog acht Palestijnen gedood door Israëlisch tankgeschut in Khan Younès, in het zuiden van de Gazastrook. Dat heeft de woordvoerder van de lokale hulpdiensten, al-Qodra, bevestigd.
:{
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:31:42 #82
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142946245
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Zie altijd zo veel legervrouwen bij het Israëlische leger. Doen die de afwas?
Die proberen ze uit de frontlinie te laten. Naast de afwas is er ook nog een heel logistiek gebeuren achter een kanon voordat die kan gaan knallen.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:36:12 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142946295
veel van de dames zijn instructeur voor het een of ander, over het algemeen non combat functies iig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:37:15 #84
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142946306
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:36 schreef sp3c het volgende:
veel van de dames zijn instructeur voor het een of ander, over het algemeen non combat functies iig
Gewoon neukvoer voor de soldaten dus.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:44:46 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142946401
het zijn soldaten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_142946976
quote:
Is Staff Sergeant de laagste rang in het leger ofzo?
Zie nergens een Private staan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_142947075
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 06:51 schreef LelijKnap het volgende:
De,neuk, US senate blocks aid to Israel?
Omdat:
The Democrats proposed a $2.7 billion border aid package that included $255 for the Iron Dome missile defense system.

GOP leaders who had promised to pass an Israel aid bill in recent days were disappointed, as they had been pushing Reid to separate Israel funding from the border bill, which also included $615 million to fight Western wildfires. http://www.jpost.com/Oper(...)ing-to-Israel-369699
pi_142947319
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 03:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het waren helden, beschermers van het Israëlische volk.
Oorlogsmisdadigers en kinder moordenaars past beter bij de Israëlische bevolking.Alles wat ze in de tweede wereldoorlog is overkomen doen ze nu al jaren bij de Palastijnen. Ze vergassen ze nog net niet.
pi_142947360
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:42 schreef tipiewan het volgende:

[..]

Oorlogsmisdadigers en kinder moordenaars past beter bij de Israëlische bevolking.Alles wat ze in de tweede wereldoorlog is overkomen doen ze nu al jaren bij de Palastijnen. Ze vergassen ze nog net niet.
Ze vermoorden niet specifiek onschuldige kinderen maar er vallen nou eenmaal slachtoffers in een oorlog.
Wat een idiote vergelijking...
pi_142947377
Sluit je ogen maar ;)
pi_142947416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:46 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ze vermoorden niet specifiek onschuldige kinderen maar er vallen nou eenmaal slachtoffers in een oorlog.
Wat een idiote vergelijking...
Een vergelijking met WOII slaat inderdaad net ergens op, maar burgerslachtoffers simpelweg afdoen als colleteral damage, gaat ook weer nergens over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142947435
Ze bombarderen VN scholen waarvan de locaties bekend zijn bij het leger spelende kinderen op een strand en doden zo honderden onschuldige burgers. Sorry maar dit is imo net zo erg al niet erger dan het neerschieten van mh17.
pi_142947436
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een vergelijking met WOII slaat inderdaad net ergens op, maar burgerslachtoffers simpelweg afdoen als colleteral damage, gaat ook weer nergens over.
Ja, Israël is er natuurlijk op uit om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken en voornamelijk kinderen....
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:51:45 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_142947450
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:42 schreef tipiewan het volgende:

[..]

Uhuh, dat is ook wel te zien aan hun beschaving, vervallen steden, nauwelijks welvaart, slechte voorzieningen, krakkemikkige huizen, geen ruimte voor entertainment of iets als ontspanning.

Puur en alleen gericht op moorden en uitroeien dat Israel.

Ziet er idd uit als een volk dat de HELE FUCKING DAG bezig is met het afmaken van anderen idd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_142947452
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:50 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, Israël is er natuurlijk op uit om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken en voornamelijk kinderen....
Ja, dat schrijf ik ook echt.

Hoepel toch een eind op man.
pi_142947470
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, dat schrijf ik ook echt.

Hoepel toch een eind op man.
Kom dan niet met die debiele inkoppers. Hoepel zelf lekker een end op met je gelul.
pi_142947484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Tem het volgende:

[..]

Kom dan niet met die debiele inkoppers. Hoepel zelf lekker een end op met je gelul.
Schiet anders gelijk effe in een kramp als iemand het waagt zich genuanceerd uit te laten.
pi_142947507
quote:

[..]

Wat zijn het dan? Waarom zou Israël specifiek burgers doden?
pi_142947510
quote:

[..]

Hoezo kan je het niet vergelijken. Palastijnen wonen in een gebied met een hek eromheen (kamp). Palestijnse bevolking word uitgehongerd en afgesloten van de buitenwereld. En ze worden willekeurig vermoord.
pi_142947524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Schiet anders gelijk effe in een kramp als iemand het waagt zich genuanceerd uit te laten.
Ik schiet niet in een kramp. Jij geef gewoon antwoord op dezelfde manier als jij doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')