quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
Ik heb een goeie dag, morgen een nog beterequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jeetje Karina je bent wel in vorm vanavond
Nooit goed geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is narsingh toch slecht geworden.
Zo'n Colombiaans talentje ook toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt goed jongens. Depay, Wijnaldum, Arias, Willems, Rekik en Defour zijn er nog niet bij.
Nou nou, niet zo jaloers doen héquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de treurige rij spelers die je opnoemde (en Depay)
Nog niet, maar hij is ook nog wat jonger hè.quote:
Omdat hij geen zin heeft om ergens anders heen te lopen?quote:
Even quoten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit PSV moet niet moeilijk te verslaan zijn voor Ajax over drie weken. AZ is ook al in een baggervorm.
9 uit 3 op 24 augustus
Dit PSV speelt dan ook niet tegen Ajax.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit PSV moet niet moeilijk te verslaan zijn voor Ajax over drie weken. AZ is ook al in een baggervorm.
9 uit 3 op 24 augustus
Jij bent gewoon een successupporter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat je insinueerde dat ik ergens jaloers op ben.
Ik dacht "dat kan nooit".quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
9 uit 3 op 24 augustus
Lol, GGMM een successupporter noemenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een successupporter.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schaam mij best wel voor Nederland. Gelukkig presteert de club van mijn hart een stuk beter. 4-1 tegen Celtic
ADO Europees?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schaam mij best wel voor Nederland. Gelukkig presteert de club van mijn hart een stuk beter. 4-1 tegen Celtic
Je bent zelf een hart.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Celtic verloor van een Duitste tweede klasser, dus doe nu niet alsof dit echt iets voorstelt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Elke wedstrijd weer met zijn allen achter Legia staanquote:
Duitse tweede divisie > Fucking Poltenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Celtic verloor van een Duitste tweede klasser, dus doe nu niet alsof dit echt iets voorstelt.
Maar Potten heeft de Oostenrijkse beker gewonnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Duitse tweede divisie > Fucking Polten
Heerlijke speler gehuurd door Ajax.quote:
Warszawski dzieńquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Elke wedstrijd weer met zijn allen achter Legia staanmaar het is inderdaad geen toeval dat ze goede vrienden met Den Haag zijn
Okquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe nog geen uitspraken over een speler die ik nog niet heb zien spelen, in dit geval Milik.
Toekomstige Kluivertquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik doe nog geen uitspraken over een speler die ik nog niet heb zien spelen, in dit geval Milik.
Je bent zelf een zwakke plek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is de grootste zwakke plek van dit PSV Phillip Cocu.
Soort PEC Zwolle eigenlijk dus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar Potten heeft de Oostenrijkse beker gewonnen.
Je overschat Brenet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is de grootste zwakke plek van dit PSV Phillip Cocu.
Salzburg wel van Ajax.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze wonnen niet met 5-1 van Salzburg
Kom hier dan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een successupporter.
Według nas nie myślicie, Jak Legia gra w Sobotę, w czwartek mi się pocą ręce. Czuję się jak narkoman, głód się wżera w serce. ref. Mamy to w sercach, umysłach na tatuażach, Mamy to w kodach DNA nie masz szans tego wymazać, Liczy się tylko nasza duma i sława jedno miasto jeden klub Legia Warszawa!!!quote:
Tweede helft spektakel dus.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:27:54Nu naar het eerste serieuze werk voor #PSV in 2014-2015: Sankt Polten. Voorspelling: #PSV rolt deze Oostenrijkers met 4-0 op. reageer retweet
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beste kansen zijn voor de Oostenrijkers.
Dit lijkt te veel op Jodenclub.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Według nas nie myślicie, Jak Legia gra w Sobotę, w czwartek mi się pocą ręce. Czuję się jak narkoman, głód się wżera w serce. ref. Mamy to w sercach, umysłach na tatuażach, Mamy to w kodach DNA nie masz szans tego wymazać, Liczy się tylko nasza duma i sława jedno miasto jeden klub Legia Warszawa!!!
deobsonquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Według nas nie myślicie, Jak Legia gra w Sobotę, w czwartek mi się pocą ręce. Czuję się jak narkoman, głód się wżera w serce. ref. Mamy to w sercach, umysłach na tatuażach, Mamy to w kodach DNA nie masz szans tego wymazać, Liczy się tylko nasza duma i sława jedno miasto jeden klub Legia Warszawa!!!
Begint Rik ook al. Thijs voorspelt ook altijd een dikke overwinning voor psv. Wat zelden uitkomt uiteraard.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Tweede helft spektakel dus.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:27:54Nu naar het eerste serieuze werk voor #PSV in 2014-2015: Sankt Polten. Voorspelling: #PSV rolt deze Oostenrijkers met 4-0 op. reageer retweet
Wel knap, je zou denken dat dat niet mogelijk is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog slechter dan het spel van vorig seizoen.
Thijs moet nog terugkomen van vakantiequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Begint Rik ook al. Thijs voorspelt ook altijd een dikke overwinning voor psv. Wat zelden uitkomt uiteraard.
Toeval dat je twee negers opnoemt en geen enkele blanke speler?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
Die Brenet en Narsingh moeten er echt per direct uit zeg, beschamend hoe die spelen.
auwquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog slechter dan het spel van vorig seizoen.
Luuk had ook nog een kans, maar hij is slecht dus hij faalde.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste kans was die vrije trap die net naast de paal rolde
En wat waren ze allemaal blij met hem in 2012...quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
Die Brenet en Narsingh moeten er echt per direct uit zeg, beschamend hoe die spelen.
Brenet is altijd al ruk, ongelofelijk dat die nog bij PSV zit. Net als Tamata. Maargoed, vooral middenvelders en aanvallers blijven kopen, dan komt alles goedquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
Tom heeft gewoon door dat het probleem bij PSV ligt aan de kabel. Sinds Mertens weg is, is er geen verbindingspersoon meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toeval dat je twee negers opnoemt en geen enkele blanke speler?
Ook genoten van Legia gister?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tom heeft gewoon door dat het probleem bij PSV ligt aan de kabel. Sinds Mertens weg is, is er geen verbindingspersoon meer.
Was in De Kuip he, net pas beelden van Legia gezien. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook genoten van Legia gister?
En Tom is een echte insider, Rik 2.0 dus dit verhaal klinkt zeer reeel
Net als Feyenoord ja, Vitesse en FC Twente zijn de nieuwe topclubs, samen met Ajax natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat PSV langzaam een Nederlandse subtopper aan het worden is.
Definieer subtopper.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat PSV langzaam een Nederlandse subtopper aan het worden is.
Godver. Niet dat het heel verrassend is maar dan ook nog tegen een identiteitsloze club als Zultequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was in De Kuip he, net pas beelden van Legia gezien. Gefeliciteerd.
Zawisza Bydgoszcz vorige week al uitgeschakeld door Zulte Waregem
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Net als Feyenoord ja, Vitesse en FC Twente zijn de nieuwe topclubs, samen met Ajax natuurlijk
Was erg slecht wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:53 schreef Grifte het volgende:
Zawisza Bydgoszcz vorige week al uitgeschakeld door Zulte Waregem
Als Dijks de vervanger is kun je beter de club opheffen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie als linksback vervangend van Boile?
Dat hadden wij PSV'ers ook toen Ajax 7 jaar op rij geen titel pakte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
Jij slaat echt alleen maar onzin uit, hé. Man man manquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Dijks de vervanger is kun je beter de club opheffen.
Er zijn ook spelers die over een kampioenswedstrijd praatte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente en Vitesse zijn geen topclubs.
Shreyas wist ons nog serieus te melden middenin het seizoen 2011/12 dat Twente nu een echte topclub zou zijn.
Resultaat
11/12 - 6e positie
12/13 - 6e positie
Leuk meedraaien tussen de nummers 3 en 5 maar nooit echt kans hebben om kampioen te worden + Europees niks meer voorstellen.quote:
Ik ken nog een andere goede voorspeller:quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente en Vitesse zijn geen topclubs.
Shreyas wist ons nog serieus te melden middenin het seizoen 2011/12 dat Twente nu een echte topclub zou zijn.
Resultaat
11/12 - 6e positie
12/13 - 6e positie
Raar, toen deed PSV het juist zo goed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat hadden wij PSV'ers ook toen Ajax 7 jaar op rij geen titel pakte.
Ik overdrijf natuurlijk met alles. Maar Dijks bij Ajaxquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij slaat echt alleen maar onzin uit, hé. Man man man
Is dus ook van toepassing op Feyenoordquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk meedraaien tussen de nummers 3 en 5 maar nooit echt kans hebben om kampioen te worden + Europees niks meer voorstellen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar, toen deed PSV het juist zo goed.
Mja, wat wil je met een club die jaarlijks van beleid verandert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk meedraaien tussen de nummers 3 en 5 maar nooit echt kans hebben om kampioen te worden + Europees niks meer voorstellen.
Oke Shreyas.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dus ook van toepassing op Feyenoord
Twee seizoenen terug 2e.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
2014 - Tweede plaatsquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is dus ook van toepassing op Feyenoord
Zó!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Ajax werd vaak 2e tijdens de PSV jaren, hoe vaak is PSV 2e geworden sinds 2009?
1 keer
PSV is niet meer of minder subtopper dan Feyenoord en de enige club boven die twee is Ajax, dus dan zou Ajax de enige topclub moeten zijn. Beetje overdreven, niet?quote:
Het leek wel een beetje werkkledingquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou hij al klaar zijn met zijn huis?
Zou hij nog steeds met zijn blokhut in Salland bezig zijn? Was vorig jaar toch al aardig gevorderd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou hij al klaar zijn met zijn huis?
Weer lekker metselen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek wel een beetje werkkledingDus ik denk dat hij zo weer verder gaat.
Deze week op de training nogquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
Luuk de Jong maakte 481 dagen geleden voor het laatst een doelpunt.
#leukefeitjes
dit begint echt zielig te wordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef Heeinz het volgende:
Wacht even. Sankt Pölten speelt in de Oostenrijkse tweede klasse?
Seizoen rustig opbouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef Heeinz het volgende:
Wacht even. Sankt Pölten speelt in de Oostenrijkse tweede klasse?
PSV zou met vier minuten klaar moeten zijn voor deze wedstrijd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
En Cocu deed me geloven dat PSV helemaal klaar zou zijn voor deze wedstrijd na 4 weken voorbereiding.
Echt heel erg dit inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV zou met vier minuten klaar moeten zijn voor deze wedstrijd.
Meest humoristische is nog wel dat Cocu van te voren de gewaagde uitspraak durfde te doen dat hij Psv in normale doen als favoriet zag.quote:
PSV in 2013 dus tweede gewordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2014 - Tweede plaats
2013 - Op doelsaldo 3e geworden na nummer 2 PSV met gelijk puntenaantal
2012 - Tweede plaats
Houd jezelf niet voor de gek.
de lat wordt elke keer nog lager gelegd ja. Gelukkig speelt Ajax zondag om dat te veranderen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog triester dan FC Groningen v Aberdeen en Feyenoord v Besiktas.
we gaan er nu maar met 3-1 afquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
de lat wordt elke keer nog lager gelegd ja. Gelukkig speelt Ajax zondag om dat te veranderen.
Waarom zou je zin hebben in de EL?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het lijkt wel alsof PSV geen zin heeft in de Europa Liek :S
zelfs roda wil hem niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Waarom speelt zo'n Tamata nog bij PSV en niet bij een Jupiler-liek club?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou je zin hebben in de EL?
Jezus man, dit is je 3de post in 5 minuten met dezelfde strekking. Zet je TV uit en ga wat anders doen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog triester dan FC Groningen v Aberdeen en Feyenoord v Besiktas.
Allemaal pas in de 14e minuut het stadion binnen gaan, ja toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Tijd voor een revolutie, beleidswijziging 3.
Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus man, dit is je 3de post in 5 minuten met dezelfde strekking.
Goeie post ditquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus man, dit is je 3de post in 5 minuten met dezelfde strekking. Zet je TV uit en ga wat anders doen?
Waarom niet? PSV zou juist een enorme winst kunnen halen - financieel en imago - als ze als enige Nederlandse club wél Europees succes hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou je zin hebben in de EL?
Dit zou een post van Ambrosius kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jezus man, dit is je 3de post in 5 minuten met dezelfde strekking. Zet je TV uit en ga wat anders doen?
Origineel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd is net zo uitverkocht als de arena doorgaans.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
Jij hebt makkelijk praten, in Eindhoven wonen niet zo veel Oostenrijkersquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
Ja en Marcel Brands bij zijn huis bedreigen. Dan gaat het allemaal wat sneller.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Allemaal pas in de 14e minuut het stadion binnen gaan, ja toch?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
Hoe ziet het stadion van Sankt Polten eruit?
De EL heeft bijna 0 prestige.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? PSV zou juist een enorme winst kunnen halen - financieel en imago - als ze als enige Nederlandse club wél Europees succes hebben.
Best een leuk stadion. Kunnen 8000 man in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
Hoe ziet het stadion van Sankt Polten eruit?
of de kuip gisteren na de 84ste minuutquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:10 schreef Caland het volgende:
Valse tussenstand.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:11 schreef Momo... het volgende:
Oh nog 0-0. Heeft PSV wel kansen op de 1-0 ?
edit laat maar
Dat is lekker stoer om te zeggen, maar elke Nederlandse club kan alleen maar dromen van een keer de halve finale halen.quote:
We hebben het over Luukquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Een spits die scoort
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
#leukefeitjes
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
Luuk de Jong maakte 0 dagen geleden voor het laatst een doelpunt.
#leukefeitjes
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Laatste keer dat Luuk de Jong heeft gescoord is 0 dagen geleden.
#leukefeitjes
Luuk
Geil. Mooi reisje man, rij je zo heen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best een leuk stadion. Kunnen 8000 man in.
[ afbeelding ]
Dat wist je toch wel uit je hoofd hoop ik he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
#leukefeitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he. Alleen voor de topclubs stelt het niets voor zoals real/barcaquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is lekker stoer om te zeggen, maar elke Nederlandse club kan alleen maar dromen van een keer de halve finale halen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gat wordt steeds kleiner.
Wtf, staat hij al bijna op 2quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gat wordt steeds kleiner.
En het maasgebouw de Herdgang bestormen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en Marcel Brands bij zijn huis bedreigen. Dan gaat het allemaal wat sneller.
behalve dat zijn goede coëfficiënten ook wel zo handigquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is lekker stoer om te zeggen, maar elke Nederlandse club kan alleen maar dromen van een keer de halve finale halen.
Precies. Maar ja, als je vanaf het begin roept dat het ding geen prestige heeft is het ook niet erg als je er uit vliegt tegen een of andere subtopper uit een land hier ver vandaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt he. Alleen voor de topclubs stelt het niets voor zoals real/barca
Maar voor 95% van de clubs is het gewoon een goede prijs
Hij is los! Misschien maakt hij er nu wel 2 in 1 jaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Eerste doelpunt in anderhalfjaar tijd
Prima stadionnetje hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er van boven nog best goed uit.
Goed punt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
behalve dat zijn goede coëfficiënten ook wel zo handig
anders heb je straks geen kans meer om een vCL door te komen
Zolang mensen hier ook nog serieus aandacht aan besteden blijft die ook maar doorgaan natuurlijk.quote:
Dat maakt het niet prestigieuzer. Totdat ik iets las over de Europese Supercup wist ik niet eens meer dat Sevilla hem had gewonnenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het feit dat jij de winnaar niet weet maakt hem wel minder prestigieus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat maakt het niet prestigieuzer. Totdat ik iets las over de Europese Supercup wist ik niet eens meer dat Sevilla hem had gewonnen
Op het moment dat ik de enige ben niet. Echter zijn er nog velen met mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het feit dat jij de winnaar niet weet maakt hem wel minder prestigieus?
Het is best een tof toernooi. Als je je club achterna reist vaak vele malen toffer dan de CL. Het is alleen jammer dat de wat grotere clubs uit de grote competities het vaak totaal niet serieus nemen. Zie een Napoli, Man Utd recent nog die dan gewoon op halve kracht gingen spelen. Ergens wel begrijpelijk gezien de overvolle kalender, maar wel jammer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, als je vanaf het begin roept dat het ding geen prestige heeft is het ook niet erg als je er uit vliegt tegen een of andere subtopper uit een land hier ver vandaan
Niemand zegt ook dat het toernooi net zo prestigieus is als de CL. Ik zeg alleen dat het niet zo'n onding is als ji beweert en de Nederlandse clubs ook niet zo zouden moeten doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op het moment dat ik de enige ben niet. Echter zijn er nog velen met mij.
Kijk alleen al het verschil in kijkcijfers met de CL.
Gaan ze ook doen volgens mij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is best een tof toernooi. Als je je club achterna reist vaak vele malen toffer dan de CL. Het is alleen jammer dat de wat grotere clubs uit de grote competities het vaak totaal niet serieus nemen. Zie een Napoli, Man Utd recent nog die dan gewoon op halve kracht gingen spelen. Ergens wel begrijpelijk gezien de overvolle kalender, maar wel jammer.
Eigenlijk zouden ze de winnaar of finalisten moeten belonen met een CL ticket. Wellicht dat het dan voor die clubs ook interessant wordt.
Eensquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is best een tof toernooi. Als je je club achterna reist vaak vele malen toffer dan de CL. Het is alleen jammer dat de wat grotere clubs uit de grote competities het vaak totaal niet serieus nemen. Zie een Napoli, Man Utd recent nog die dan gewoon op halve kracht gingen spelen. Ergens wel begrijpelijk gezien de overvolle kalender, maar wel jammer.
Eigenlijk zouden ze de winnaar of finalisten moeten belonen met een CL ticket. Wellicht dat het dan voor die clubs ook interessant wordt.
twitter:InfostradaNL twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:18:04Luuk de Jong maakt zijn 1e goal in een officiël duel sinds 6 april 2013. Toen 1-0 tegen Greuther Fürth namens Borussia Mönchengladbach. reageer retweet
Hij kan dus best scoren, alleen tegen Oostenrijkse Tweedeklassersquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:18:04Luuk de Jong maakt zijn 1e goal in een officiël duel sinds 6 april 2013. Toen 1-0 tegen Greuther Fürth namens Borussia Mönchengladbach. reageer retweet
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. De EL krijgt maar 1/5e van de kijkersaantallen van de CL, verwaarloosbaar. Tel daarbij op dat de extra energie die je erin stopt ervoor zorgt dat je minder punten pakt en de EL laten schieten zodat je CL kunt halen is veel voordeliger en beter presteren in de competitie levert nog altijd het meeste prestige op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat het toernooi net zo prestigieus is als de CL. Ik zeg alleen dat het niet zo'n onding is als ji beweert en de Nederlandse clubs ook niet zo zouden moeten doen.
De clubs die de titel pakken hebben over het algemeen sowieso al een CL-ticket. Dat zal nauwelijks verschil maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:17 schreef Caland het volgende:
tot dat psv over vijf jaar totaal kansloos is voor clquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. De EL krijgt maar 1/5e van de kijkersaantallen van de CL, verwaarloosbaar. Tel daarbij op dat de extra energie die je erin stopt ervoor zorgt dat je minder punten pakt en de EL laten schieten zodat je CL kunt halen is veel voordeliger en beter presteren in de competitie levert nog altijd het meeste prestige op.
Misschien zorgt het ervoor dat clubs het toernooi in een eerder stadium wel wat serieuzer nemen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De clubs die de titel pakken hebben over het algemeen sowieso al een CL-ticket. Dat zal nauwelijks verschil maken.
Denken dat Greuther Furth Oostenrijks isquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij kan dus best scoren, alleen tegen Oostenrijkse Tweedeklassers
Maar het zou wel (grote) ploegen die in de nationale competitie op achterstand staan motiveren om goed te spelen, omdat het hun enige kans op een CL-ticket kan zijn. Als er gebeurt veranderen de uiteindelijke winnaars ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De clubs die de titel pakken hebben over het algemeen sowieso al een CL-ticket. Dat zal nauwelijks verschil maken.
Koffie is voor de zwakke.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef Fokker101 het volgende:
koffie met cake. wie drinkt er nou koffie
en cake
St. Pölten is Oostenrijks, Einstein.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denken dat Greuther Furth Oostenrijks is![]()
![]()
![]()
Cake drinken is een beetje raar he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef Fokker101 het volgende:
koffie met cake. wie drinkt er nou koffie
en cake
ik ben vet goed in oostenrijksquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denken dat Greuther Furth Oostenrijks is![]()
![]()
![]()
ALs je de chips drinkt wel jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink een biertje en chips, is dat ook raar?
ouchquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja hehe, jij deed net alsof Greuther Furth ook Oostenrijks wasquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
St. Pölten is Oostenrijks, Einstein.
2 maandenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang duurt dat contract van Tamata nog?
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ja fijn dat je me effe mee helpt bedankt hoor
Ja, maar dat geldt vooral na de winterstop. Daar wordt het toernooi sowieso al wat serieuzer genomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het zou wel (grote) ploegen die in de nationale competitie op achterstand staan motiveren om goed te spelen, omdat het hun enige kans op een CL-ticket kan zijn. Als er gebeurt veranderen de uiteindelijke winnaars ook.
2015quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang duurt dat contract van Tamata nog?
Op een oude fiets moet je het leren jongen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
geen kusjes hoor ik heb niet zo op oudere vrouwen
Nee hoor, ik niet. Ik heb klassequote:Op donderdag 31 juli 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |