quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
Moh, Sankt Polten wint toch welquote:
Is die Vloet wat? Ken hem nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarschijnlijk:
Zoet
Brenet - Bruma - Hendrix - Ritzmaier
Vloet - Hiljemark - Maher
Narsingh - De Jong - Locadia
Tegen een Oostenrijkse tweede klasserquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef Kotsdrol het volgende:
Ik heb er weer zin in!
Zal wel weer een billenknijpwedstrijd worden..
Dit moet 10-0 worden inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen een Oostenrijkse tweede klasser. heus
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, ik zie nu pas dat PSV vanavond speelt. WIst niet eens dat ze voorrondes moesten spelen om Europa in te gaan tbh.
Zeker weer alleen op Fox sports?
twitter:PSV twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:04:46Nog 2 uur tot de aftrap van PSV - SKN St. Pölten. PSV speelt vandaag in het prachtige rood-witte thuistenue! #psv http://t.co/PZJStn7Gzh reageer retweet
twitter:
twitter:Waterdrinker196 twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:18:29@HorizonPulsey @PSV Tsjonge wat een niveau weer! In hoofdletters nog wel... reageer retweet
Wat gezellig. De sfeer zit er al goed in.twitter:HorizonPulsey twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:26:20@Waterdrinker196 krijgt kanker tyfus mongool reageer retweet
Jaja, alsof dit niet in jouw agenda stondquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, ik zie nu pas dat PSV vanavond speelt.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:49:55Opstelling #PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Tamata; Maher, Hiljemark, Ritzmaier; Narsingh, De Jong, Locadia #psvpol reageer retweet
TOPSHOW!quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
RITZMAIER OP HET MIDDENVELD OMG OMG OMG
twitter:PSV twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:56:05WISSELSPELERS PSV: Pasveer, Jozefzoon, Vloet, Koch, Leemans, De Wijs en Boljevic. De aftrap is om 19.00 uur. #psvpol reageer retweet
twitter:MemphisDepay22 twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:58:38Good luck boys! Me and the rest of Eindhoven will be cheering for you guys tonight!👊 reageer retweet
idd, elke maand al het geld op door een Fox abboquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, te duur naast een seizoenskaart
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, te duur naast een seizoenskaart
[Davy]quote:
Nee, ook in het stadion.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, ik zie nu pas dat PSV vanavond speelt. WIst niet eens dat ze voorrondes moesten spelen om Europa in te gaan tbh.
Zeker weer alleen op Fox sports?
Ik proef frustratie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Davy]
![]()
Iedereen kijkt toch uit naar het grote PSV met de Memph, Luukinho en andere goden, gekkie. Als je PSV niet serieus neemt moet je wel mad, jelly zijn of dan zit het wel erg diep
[/Davy]
Dat je maar een mooi seizoen vol PSV-genot tegemoet mag gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar eens naar het stadion voor deze kraker.
Ik wens jullie samen ook veel plezier met het sprankelende voetbal van PSV.
Ik moet het wel vaker bij jou gebruiken. Dus het is een kanshebber.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat een nieuw zinnetje van je oeuvre?
Ik insinueerde dat jij doorgaans nogal gefrustreerd overkomt en hij dit nadeed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze slaat nergens op.
GGMM je kan beter.
Hmm raar dit. Volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat jij doorgaans nogal gefrustreerd overkomt en hij dit nadeed.
Snap daar ook niks van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Locadia![]()
Zet dan gewoon Boljevic linksbuiten
Locadia als spits gaat nog wel, maar linksbuiten kan natuurlijk niet. Hij is zo traag als wat en heeft totaal geen actie. Tegen zo'n tegenstander is het wel handig dat je een buitenspeler hebt die zijn tegenstander uit kan spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap daar ook niks van.
En waarom davy dat altijd zo'n groot talent vond is mij helemaal een raadsel.
Vind het als spits ook 3 keer niks, maar met de rest wel eens ja. Als je hem dan opstelt doe het dan als spits. Daar is hij mijn incapabel dan als spits.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Locadia als spits gaat nog wel, maar linksbuiten kan natuurlijk niet. Hij is zo traag als wat en heeft totaal geen actie. Tegen zo'n tegenstander is het wel handig dat je een buitenspeler hebt die zijn tegenstander uit kan spelen.
De Jong is dan ook niet voor niets gehaald natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
In de spits vind ik Locadia ook niet zo bijzonder hoor. Als 'ie z'n dag heeft, ziet het er nog wel interessant uit. Alleen hattrickjes gescoord tegen VVV en PEC, nou whooptidoo.
Altijd al een hype gevonden.
Niet echt een spits met een individuele actie of zo. Als die de bal niet voorgegeven krijgt van Depay of Narsingh of vanuit steekpasses van het middenveld, zal hij het ook niet oplossen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is dan ook niet voor niets gehaald natuurlijk
Maar wel een beter aanspeelpunt. Locadia was de bal altijd direct kwijt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt een spits met een individuele actie of zo. Als die de bal niet voorgegeven krijgt van Depay of Narsingh of vanuit steekpasses van het middenveld, zal hij het ook niet oplossen.
Moeten de spelers eromheen ook wel actiever meedoen en meer inschuiven of meer loopacties maken en niet een ''oh het zal wel'' mentaliteit tonen. De enige die destijds wat boeiende dingen deed was Depay. Wel interessant om te horen dat Zoet zegt dat de aanpak nu scherper is, vraag me af waarom dat vorig seizoen niet zo was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar wel een beter aanspeelpunt. Locadia was de bal altijd direct kwijt.
Streampje voor moi?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het kriebelt weer bij Philip.
Ik heb alleen een abo op Fox tv.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb http://foxsports.nl/tv/foxsports-1
http://foxsports.nl/wedstrijd/775688quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:56 schreef alf89 het volgende:
Iemand een stream voor de game? Ik heb geen Fox
Heb je geen TV ter beschikking=quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abo op Fox tv.
Met UPC kun je ook gewoon op internet kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abo op Fox tv.
Ik heb met ZIGGO al sinds de oprichting van FOX gratis toegang tot elk filmpje elk alles, ook toen ik mijn abbo heb opgezegd.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:04:46Nog 2 uur tot de aftrap van PSV - SKN St. Pölten. PSV speelt vandaag in het prachtige rood-witte thuistenue! #psv http://t.co/PZJStn7Gzh reageer retweet
twitter:twitter:Waterdrinker196 twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:18:29@HorizonPulsey @PSV Tsjonge wat een niveau weer! In hoofdletters nog wel... reageer retweet
Wat gezellig. De sfeer zit er al goed in.twitter:HorizonPulsey twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:26:20@Waterdrinker196 krijgt kanker tyfus mongool reageer retweet
Ben bij schoonouders en die hebben geen fox.quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben bij schoonouders en die hebben geen fox.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben bij schoonouders en die hebben geen fox.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met UPC kun je ook gewoon op internet kijken.
Niemand weet het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe lang gaan we door met die minuten stilte?
Altijd nu.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
11 seconden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wil je zeggen dat Pulsey fout zat????? IS WAARHEID!! KURVA!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ach zonder dat soort mensen zou de maatschappij ook ineen storten.quote:
Ik ben bezig een accountje aan te maken. Dank.quote:
Je moet inloggen met je UPC/Ziggo/KPN gegevens/email.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bezig een accountje aan te maken. Dank.
UPC werkt via internet bij mij alleen maar via mijn wifi. Niet dat ik Fox hebquote:
Lol serieus?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft de laatste 2 seizoenen uit 1 corner een goal gemaakt.
Damn, dat is wel treurig zeg. Al hoewel denk ik dat wij er niet veel meer gemaakt hebben sinds Eriksen weg is.quote:
Sinds Marcelo en Dereick weg zijn is het niks meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar is echt niks meer van over gebleven he.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax of PSV dus dan kies je altijd PSV.
Er zijn nog geen kansen geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef HulkHeld het volgende:
Is de wedstrijd iets? Al kansen? Ben bijna thuis.
Meer gevoel dan jij in je rechterbal hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hiljemark heeft veel gevoel in zijn rechterbeen./
Oké thanksquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen kansen geweest.
Zomeravondvoetbal.
Niks gemist hoor, maar Pollen liet wel een mooie aanval zien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef HulkHeld het volgende:
Is de wedstrijd iets? Al kansen? Ben bijna thuis.
Zanka heeft hem gemaakt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pölten ;pquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Niks gemist hoor, maar Pollen liet wel een mooie aanval zien.
Toen hij bij Heerenveen speelde, kon hij nog heerlijk draven op de counter. Assistje hier, assistje daar. Doelpuntje hier, doelpuntje daar. Hij is niet gemaakt voor het PSV-voetbal dat zichzelf in moeilijkheden dwingt en zelf het spel moet maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar is echt niks meer van over gebleven he.
Doe je dit nou uit je hoofd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enige goal volgens mij PSV - PEC afgelopen seizoen, kool van Bruma.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft supergoogleskills volgens mij.
Heel bijzonder in ieder gevalquote:
Mwah, zitten ook wel vragen tussen die ik niet weet. Nederlands voetbal interesseert me het meest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er ooit een serieuze voetbalkwis op tv komt (nee niet KV) moet je meedoen!
Vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Risicoloze uitspraak aangezien je niet vermeldt wanneer hij gaat scoren
Dat houd je met elke kwis natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, zitten ook wel vragen tussen die ik niet weet. Nederlands voetbal interesseert me het meest.
Welke hadden ze op het oog?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
De verdediging van PSV ziet er weer strak uit. Die twee aankopen voor de achterhoede kunnen ze maar beter achterwege laten.
Rekik is nog jongquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken ze nu echt dat Rekik () en nog een Peppi/Kokki die defensieve klutsers kunnen voorkomen?
Alleen Rekik voor in de defensie.quote:
Heeft wel een of meerdere spelers nodig waar hij zich meer zeker kan voelen. In zo'n jeugdig en onervaren team denk ik niet dat hij zich sneller kan ontwikkelen.quote:
Ik zou niet weten waarom wij achter zouden moeten staan, want WZPSVWZDB.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees blij dat jullie niet achter staan
Omdat er geen hond naar kijkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk niet op RTL7 uitgezonden, puur omdat het voorronde is? Groepsfase doen ze toch wel weer?
Manu?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die LW van Feyenoord is beter. Hoe heet hij ook alweer?
Wesley Verhoekquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die LW van Feyenoord is beter. Hoe heet hij ook alweer?
Holy shit dat is een lange afkortingquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom wij achter zouden moeten staan, want WZPSVWZDB.
Omdat RTL7 toch geen groot kijkersaantal trekt met zo'n affiche.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:18 schreef HulkHeld het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk niet op RTL7 uitgezonden, puur omdat het voorronde is? Groepsfase doen ze toch wel weer?
Waarom denk je dat de spelers zich bij Ajax wel snel kunnen ontwikkelen danquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft wel een of meerdere spelers nodig waar hij zich meer zeker kan voelen. In zo'n jeugdig en onervaren team denk ik niet dat hij zich sneller kan ontwikkelen.
Omdat die tenminste een goede technische staf hebben die zekerheid uitstraalt, er is een rustig bewind en duidelijke strategie. Leeftijden van de spelers hoeven niet per se iets te zeggen. Allemaal dingen die PSV niet heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de spelers zich bij Ajax wel snel kunnen ontwikkelen dan
Faber onderschattenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die tenminste een goede technische staf hebben die zekerheid uitstraalt, er is een rustig bewind en duidelijke strategie. Leeftijden van de spelers hoeven niet per se iets te zeggen. Allemaal dingen die PSV niet heeft.
Geheel toevallig eindigde met de eerste wedstrijd van Faber, als waarnemend trainer vorig seizoen, de ongeslagen reeks van PSV.quote:
Overkwam Ajax ook vorig seizoen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, weggetikt door halve amateurs uit Oostenrijk.
Tika tika voetbal van Polten maar meesterlijk gepakt door Zot.quote:
Ja ik zit op mobiel internet en zie iemand JAAAAAAAAAAAA SANKT POLTEN roepen, vandaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders hadden we dat wel gepost.
Heeinz serieus nemenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja ik zit op mobiel internet en zie iemand JAAAAAAAAAAAA SANKT POLTEN roepen, vandaar.
Je zou ook gewoon een liveticker kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja ik zit op mobiel internet en zie iemand JAAAAAAAAAAAA SANKT POLTEN roepen, vandaar.
Koop nieuw internetquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Zit 30 seconde op een stream en hij hapert 20 keer. Snap niet dat er mensen zijn die zo alle wedstrijden volgen.
Wat een triest leven heb je dan.
Bedankt Sherlock.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel relevant dat PSV de EL haalt anders is onze UEFA coëfficiënt definitief naar de klote
Je hebt gewoon een kutstream.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Zit 30 seconde op een stream en hij hapert 20 keer. Snap niet dat er mensen zijn die zo alle wedstrijden volgen.
Wat een triest leven heb je dan.
Graag gedaanquote:
Die lopen altijd 5 minuten achter..quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon een liveticker kunnen gebruiken.
Relevant, ja?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
Het is trouwens wel relevant dat PSV de EL haalt anders is onze UEFA coëfficiënt definitief naar de klote
Volg anders twitter.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die lopen altijd 5 minuten achter..
Relevant lijkt mij hier niet goed gebruikt. Dit ga ik uitzoeken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
Heb geweldig internet.quote:
Ongetwijfeld. Maar heb ook helemaal geen zin omd at te gaan zitten zoeken. Voetballen moet je egwoon op je gemak kunnen kijken.quote:
Wat boeit Hull?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
hull niet eens op tv ergens kan niet eens stream kijken wat is dit gvd
25e minuut nu hier.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die lopen altijd 5 minuten achter..
Doe dat, ben je hier tenminste even wegquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Relevant lijkt mij hier niet goed gebruikt. Dit ga ik uitzoeken.
*dat *gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geweldig internet.
[..]
Ongetwijfeld. Maar heb ook helemaal geen zin omd at te gaan zitten zoeken. Voetballen moet je egwoon op je gemak kunnen kijken.
De ironie dat jij dat zegtquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe dat, ben je hier tenminste even weg
Daarom gewoon eerste rij.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ongetwijfeld. Maar heb ook helemaal geen zin omd at te gaan zitten zoeken. Voetballen moet je egwoon op je gemak kunnen kijken.
Zondag kan je Ajax weer op TV kijken zonder streams.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb geweldig internet.
[..]
Bedankt Heeinzansquote:
zal ik een hull topic openen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
post dan niet in dit topic, bakvis.
Als jij daar gelukkig van wordt, moet je het vooral doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik een hull topic openen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je gang.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik een hull topic openen dan?
hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog zo'n nadeel van streams: achterlopen...
Haha i see wat you daar gedaan hebt xDquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap niet waarom GGMM Locadia zo geweldig vindt.
Doe eens niet zo lullig, je bent Shreyas toch nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als ik een post van jou lees xD
Karina draagt alleen maar rokken, stiekem is ze van de SGPquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik geen broek aan hoor.
Geen rokken man, jurkjes. Godverdomme!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Karina draagt alleen maar rokken, stiekem is ze van de SGP
Hij is i.i.g. niet de enige.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap niet waarom GGMM Locadia zo geweldig vindt.
Verzin je dit ter plekke?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef HulkHeld het volgende:
Zou Depay uberhaupt wel gaan spelen met een eventueel vertrek in het verschiet? Dan zou hij niet meer bruikbaar zijn voor zijn volgende club die Europees speelt.
Was fa2 jwtquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig, je bent Shreyas toch niet
Als Depay vertrekt heeft PSV helemaal een armoedig elftal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef HulkHeld het volgende:
Zou Depay uberhaupt wel gaan spelen met een eventueel vertrek in het verschiet? Dan zou hij niet meer bruikbaar zijn voor zijn volgende club die Europees speelt.
Dat zal het zijn ja hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij negatieve invloed heeft van al die mensen in de trein.
Ah, hij is een van die tien mensen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zit Mexicanobakker in het stadion.
Dan wordt het nog kutter dan dat van Feyenoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Als dit een voorbode is op het seizoen van PSV..
Mooi, dan ben je tenminste even weg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit stop ik even in de vertaalmachine
Niet zo vloekenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen rokken man, jurkjes. Godverdomme!
Eerste speelronde lekker verliezen van Willem II.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog kutter dan dat van Feyenoord.
Ok Shreyasquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je tenminste even weg.
Vandaar dat ze thuis zit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Karina draagt alleen maar rokken, stiekem is ze van de SGP
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hebben zelf ook beeld maar wel bedankt
Vloeken als SGP'erquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen rokken man, jurkjes. Godverdomme!
Jeetje Karina je bent wel in vorm vanavondquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die trui, is die van zijn zus of zo?
Hahahquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt goed jongens. Depay, Wijnaldum, Arias, Willems, Rekik en Defour zijn er nog niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |