quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
Moh, Sankt Polten wint toch welquote:
Is die Vloet wat? Ken hem nietquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarschijnlijk:
Zoet
Brenet - Bruma - Hendrix - Ritzmaier
Vloet - Hiljemark - Maher
Narsingh - De Jong - Locadia
Tegen een Oostenrijkse tweede klasserquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef Kotsdrol het volgende:
Ik heb er weer zin in!
Zal wel weer een billenknijpwedstrijd worden..
Dit moet 10-0 worden inderdaadquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen een Oostenrijkse tweede klasser. heus
Ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, ik zie nu pas dat PSV vanavond speelt. WIst niet eens dat ze voorrondes moesten spelen om Europa in te gaan tbh.
Zeker weer alleen op Fox sports?
twitter:PSV twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:04:46Nog 2 uur tot de aftrap van PSV - SKN St. Pölten. PSV speelt vandaag in het prachtige rood-witte thuistenue! #psv http://t.co/PZJStn7Gzh reageer retweet
twitter:
twitter:Waterdrinker196 twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:18:29@HorizonPulsey @PSV Tsjonge wat een niveau weer! In hoofdletters nog wel... reageer retweet
Wat gezellig. De sfeer zit er al goed in.twitter:HorizonPulsey twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:26:20@Waterdrinker196 krijgt kanker tyfus mongool reageer retweet
Jaja, alsof dit niet in jouw agenda stondquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, ik zie nu pas dat PSV vanavond speelt.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:49:55Opstelling #PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Tamata; Maher, Hiljemark, Ritzmaier; Narsingh, De Jong, Locadia #psvpol reageer retweet
TOPSHOW!quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
RITZMAIER OP HET MIDDENVELD OMG OMG OMG
twitter:PSV twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:56:05WISSELSPELERS PSV: Pasveer, Jozefzoon, Vloet, Koch, Leemans, De Wijs en Boljevic. De aftrap is om 19.00 uur. #psvpol reageer retweet
twitter:MemphisDepay22 twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:58:38Good luck boys! Me and the rest of Eindhoven will be cheering for you guys tonight!👊 reageer retweet
idd, elke maand al het geld op door een Fox abboquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, te duur naast een seizoenskaart
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, te duur naast een seizoenskaart
[Davy]quote:
Nee, ook in het stadion.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Krijg nou wat, ik zie nu pas dat PSV vanavond speelt. WIst niet eens dat ze voorrondes moesten spelen om Europa in te gaan tbh.
Zeker weer alleen op Fox sports?
Ik proef frustratie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[Davy]
![]()
Iedereen kijkt toch uit naar het grote PSV met de Memph, Luukinho en andere goden, gekkie. Als je PSV niet serieus neemt moet je wel mad, jelly zijn of dan zit het wel erg diep
[/Davy]
Dat je maar een mooi seizoen vol PSV-genot tegemoet mag gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar eens naar het stadion voor deze kraker.
Ik wens jullie samen ook veel plezier met het sprankelende voetbal van PSV.
Ik moet het wel vaker bij jou gebruiken. Dus het is een kanshebber.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat een nieuw zinnetje van je oeuvre?
Ik insinueerde dat jij doorgaans nogal gefrustreerd overkomt en hij dit nadeed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze slaat nergens op.
GGMM je kan beter.
Hmm raar dit. Volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik insinueerde dat jij doorgaans nogal gefrustreerd overkomt en hij dit nadeed.
Snap daar ook niks van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:22 schreef tompsv18 het volgende:
Locadia![]()
Zet dan gewoon Boljevic linksbuiten
Locadia als spits gaat nog wel, maar linksbuiten kan natuurlijk niet. Hij is zo traag als wat en heeft totaal geen actie. Tegen zo'n tegenstander is het wel handig dat je een buitenspeler hebt die zijn tegenstander uit kan spelen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap daar ook niks van.
En waarom davy dat altijd zo'n groot talent vond is mij helemaal een raadsel.
Vind het als spits ook 3 keer niks, maar met de rest wel eens ja. Als je hem dan opstelt doe het dan als spits. Daar is hij mijn incapabel dan als spits.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Locadia als spits gaat nog wel, maar linksbuiten kan natuurlijk niet. Hij is zo traag als wat en heeft totaal geen actie. Tegen zo'n tegenstander is het wel handig dat je een buitenspeler hebt die zijn tegenstander uit kan spelen.
De Jong is dan ook niet voor niets gehaald natuurlijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
In de spits vind ik Locadia ook niet zo bijzonder hoor. Als 'ie z'n dag heeft, ziet het er nog wel interessant uit. Alleen hattrickjes gescoord tegen VVV en PEC, nou whooptidoo.
Altijd al een hype gevonden.
Niet echt een spits met een individuele actie of zo. Als die de bal niet voorgegeven krijgt van Depay of Narsingh of vanuit steekpasses van het middenveld, zal hij het ook niet oplossen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Jong is dan ook niet voor niets gehaald natuurlijk
Maar wel een beter aanspeelpunt. Locadia was de bal altijd direct kwijt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt een spits met een individuele actie of zo. Als die de bal niet voorgegeven krijgt van Depay of Narsingh of vanuit steekpasses van het middenveld, zal hij het ook niet oplossen.
Moeten de spelers eromheen ook wel actiever meedoen en meer inschuiven of meer loopacties maken en niet een ''oh het zal wel'' mentaliteit tonen. De enige die destijds wat boeiende dingen deed was Depay. Wel interessant om te horen dat Zoet zegt dat de aanpak nu scherper is, vraag me af waarom dat vorig seizoen niet zo was.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar wel een beter aanspeelpunt. Locadia was de bal altijd direct kwijt.
Streampje voor moi?quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Het kriebelt weer bij Philip.
Ik heb alleen een abo op Fox tv.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb http://foxsports.nl/tv/foxsports-1
http://foxsports.nl/wedstrijd/775688quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:56 schreef alf89 het volgende:
Iemand een stream voor de game? Ik heb geen Fox
Heb je geen TV ter beschikking=quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abo op Fox tv.
Met UPC kun je ook gewoon op internet kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abo op Fox tv.
Ik heb met ZIGGO al sinds de oprichting van FOX gratis toegang tot elk filmpje elk alles, ook toen ik mijn abbo heb opgezegd.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:04:46Nog 2 uur tot de aftrap van PSV - SKN St. Pölten. PSV speelt vandaag in het prachtige rood-witte thuistenue! #psv http://t.co/PZJStn7Gzh reageer retweet
twitter:twitter:Waterdrinker196 twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:18:29@HorizonPulsey @PSV Tsjonge wat een niveau weer! In hoofdletters nog wel... reageer retweet
Wat gezellig. De sfeer zit er al goed in.twitter:HorizonPulsey twitterde op donderdag 31-07-2014 om 17:26:20@Waterdrinker196 krijgt kanker tyfus mongool reageer retweet
Ben bij schoonouders en die hebben geen fox.quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben bij schoonouders en die hebben geen fox.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben bij schoonouders en die hebben geen fox.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met UPC kun je ook gewoon op internet kijken.
Niemand weet het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe lang gaan we door met die minuten stilte?
Altijd nu.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
11 seconden?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wil je zeggen dat Pulsey fout zat????? IS WAARHEID!! KURVA!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ach zonder dat soort mensen zou de maatschappij ook ineen storten.quote:
Ik ben bezig een accountje aan te maken. Dank.quote:
Je moet inloggen met je UPC/Ziggo/KPN gegevens/email.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben bezig een accountje aan te maken. Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |