Hoi!quote:
Ik niet. Ik denk dat ik mijn verdriet vanavond maar wegdrink met mijn andere fles wijn.quote:
Gewoon niet verdrieterig zijn is een betere oplossing. Of erover pratenquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik denk dat ik mijn verdriet vanavond maar wegdrink met mijn andere fles wijn.
Doe eens liefquote:
3fmfan.nlquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo. Waar kan ik een lijst vinden met de gedraaide nummers van vandaag?
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat heb ik al gevonden, maar krijg daar een foutmelding. Zijn er alternatieven?
3fmfan.nl, de exacte link staat ergens in de OP geloof ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo. Waar kan ik een lijst vinden met de gedraaide nummers van vandaag?
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat heb ik al gevonden, maar krijg daar een foutmelding. Zijn er alternatieven?
quote:
Gevonden, thanks.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:51 schreef minthy het volgende:
[..]
3fmfan.nl, de exacte link staat ergens in de OP geloof ik.
quote:
Nuchter sinds zaterdagnachtquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik al 3 dagen nuchter
Maandag 1 pilsener genoten.
Nee, eentje maar geloof ik. Maar dat weet ik niet meer zekerquote:
Jouw bal is ook rond toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe was EffeEkdom trouwens? Was het weer pet?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, eentje maar geloof ik. Maar dat weet ik niet meer zeker
Hoi!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
Hoezo had Gerard gister een pet op tijdens Holy moly en vandaag weer?
hij heeft er zelf antwoord op gegeven tijdens holy molyquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
Pet Op Boy alarm.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
quote:
Ah, dat is inderdaad wel een plaat waarbij de playlist nodig is jaquote:
Verveelt me nog steeds nietquote:
Leuk zomerhitje, zou nog best eens bekend kunnen worden als ze het wat vaker gaan draaien.quote:
Hoi Wilbert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk zomerhitje, zou nog best eens bekend kunnen worden als ze het wat vaker gaan draaien.
Ik wens aangesproken te worden met "macromanager".quote:
dat is echt zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens aangesproken te worden met "macromanager".
Excuses, meneer macromanagerquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens aangesproken te worden met "macromanager".
quote:
Met zo'n tril-eend als zadelquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Rubbereend, heb je een nieuwe fiets?
[ afbeelding ]
quote:
Deze al gezien?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
een trileend?quote:
Ja, zo'n naughty duck of hoe je ze ook noemt. Waarschijnlijk hap ik weer overbodigquote:
Haha, eend heeft een sleutelquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:39 schreef Pandaplint het volgende:
Haha Eend kan het knopje niet vinden
ik heb toch helemaal geen idee van die vulgaire dingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zo'n naughty duck of hoe je ze ook noemt. Waarschijnlijk hap ik weer overbodig
Dat klopt. Wat dat betreft ben je een onbedorven lammetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb toch helemaal geen idee van die vulgaire dingen
Ik ook. En van buiten ook. Tuinieren is niets voor mijquote:
maar nu ben ik bang dat ik op een onbewaakt moment verrast ga worden door een trillende eendquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat dat betreft ben je een onbedorven lammetje
Ik ken bijna alles van R. Kelly, maar deze had ik niet eerder gehoord. Heerlijk nummertje wel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad wel een plaat waarbij de playlist nodig is ja
Be prepared...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar nu ben ik bang dat ik op een onbewaakt moment verrast ga worden door een trillende eend
Niets mis mee he?quote:
Nee, absoluut nietquote:
Hij is net afgelopen. Ik heb me kostelijk vermaakt met de haaien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi!!![]()
Ben je die vage film aan het kijken?
Och. Anders zet één van de katten wel de nagels in je kontquote:
Het leek me nietsquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is net afgelopen. Ik heb me kostelijk vermaakt met de haaien.
Heerlijke film! Veel cameos, dra-ma-tisch acteerwerk, plotgaten van hier tot New York en wat leuke inside-grappen. Klassiekertje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij is net afgelopen. Ik heb me kostelijk vermaakt met de haaien.
Op een oude fiets moet je het lerenXDquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging echt stuk toen hij op die ambulance stond met z'n kettingzaag.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heerlijke film! Veel cameos, dra-ma-tisch acteerwerk, plotgaten van hier tot New York en wat leuke inside-grappen. Klassiekertje.
hihahoquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het lerenXD
Robert Hays als piloot, Judd Hirsch als taxichauffeur... Top casting. Alleen een beetje jammer dat Biz Markie niet ergens een "just a friend" mocht zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ging echt stuk toen hij op die ambulance stond met z'n kettingzaag.
En dan die kerel uit Spin City die die haai het stadion uit meptquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Robert Hays als piloot, Judd Hirsch als taxichauffeur... Top casting. Alleen een beetje jammer dat Biz Markie niet ergens een "just a friend" mocht zeggen.
En die cirkelzaag van Tara!
Hey...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het lerenXD
En terecht!quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey...![]()
Werd vanmiddag tijdens een evaluatie nog uitgemaakt voor "jonge blom"!
Als ik toch eens niet zo'n gruwelijke hekel had aan pleurisdrukte...quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Vandaag in De Doelen kon ik helaas niet, maar in december in de ZiggoDome ben ik er weer bij.
Dat hoor ik inderdaad vaker! Het gekke is dat drukte in kleinere zaaltjes (poppodia zoals Burgerweeshuis in Deventer) mij totaal niet benauwen. Vaagquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:37 schreef Sersjee het volgende:
Kan ik ook niet tegen. Een bomvolle Paradiso is voor mij een hel.
Het "pleurisdrukte"-gehalte valt in de grotere zalen (HMH en groter) reuze mee vind ik. Ja, je moet niet midden vooraan willen staan, maar verder gaat het prima. In de ZiggoDome ben ik nog niet geweest, maar aangezien ik een zitplaats heb, denk ik dat het ook wel mee zal vallen.
Da's typischquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoor ik inderdaad vaker! Het gekke is dat drukte in kleinere zaaltjes (poppodia zoals Burgerweeshuis in Deventer) mij totaal niet benauwen. Vaag
Zoveel schelen we niet qua leeftijd, daar ligt het vast niet aan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's typisch![]()
Die kleine zaaltjes... Loeiheet en je kan je kont niet keren. Ik ga er alleen nog heen als er echt iets heel speciaals is. Misschien word ik ook wel gewoon te oud voor die onzin.
dat ka je wel stellen. Ging vanavond bij de IKEA zooi ophalen met mijn vader en zijn bus, draait er zomaar Lloyd Cole and the Commotions in z'n busquote:
Ja, dat zijn van die momentjes waar je heul blij van kan wordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat ka je wel stellen. Ging vanavond bij de IKEA zooi ophalen met mijn vader en zijn bus, draait er zomaar Lloyd Cole and the Commotions in z'n busbleek gewoon Radio 2 te zijn
en eerder met de eigen auto na het eerste bezoek aan IKEA de A10 opdraaien en Franz wordt gedraaid. ff gas er op! De kinderen vonden het wat minder, want het was een chaos op de weg, iedereen deed maar wat, maar ik wilde ook snel naar huis vanwege een storing bij mn werk, hoewel ik vrij was.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die momentjes waar je heul blij van kan worden
Waardeloos, ja. Een jaar stelt tegenwoordig geen bolle reet meer voorquote:
Pino is blauw van jaloeziequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:16 schreef Pino112 het volgende:
Jongetjes die op vakantie gaan naar Cherso ofzo in onze coupé
Met een heuse GoPro en een selfiestok
Verdomme.
Een nieuw begin van het leven. Zo voelt het.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Pandaplint het volgende:
Speelman en Speelman stoppen. Roel zit nu klem in het systeemplafond denk ik.
Rijmelarij waar zelfs André H. een puntje aan kon zuigen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Pandaplint het volgende:
Lekker op vakansie
op het strand lekker dansie
Man man man
/Roel
Zal ik een een liedje voor je aanvragen van Speelman en Speelman?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rijmelarij waar zelfs André H. een puntje aan kon zuigen.
Dit moet een rijmpje van Lange Frans zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Pandaplint het volgende:
Lekker op vakansie
op het strand lekker dansie
Man man man
/Roel
Ik ga alvast in foetushouding in de hoek liggen. Scheermesjes in de aanslag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zal ik een een liedje voor je aanvragen van Speelman en Speelman?
Net nog in het bosquote:
He Veenstra, jij hier?quote:
Henkquote:
Geniaalquote:
Dat moet je zeker doen als je de kans krijgt. Ik heb me in ieder geval kostelijk vermaakt.quote:
heerlijk! met laptop ingelogd op het werk, radio aan, tuindeuren open. Ik zou er aan kunnen wennen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Crisis, wat een fijne muziekjes allemaal...
Ah u bent voor het thuiswerken gevallen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
heerlijk! met laptop ingelogd op het werk, radio aan, tuindeuren open. Ik zou er aan kunnen wennen!
Neuh... sterkte! Snel beter worden! In ieder geval graag voor november.quote:
Ik hoop het wel jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh... sterkte! Snel beter worden! In ieder geval graag voor november.
ik boek dit ook niet als een volledige werkdag. Gisteren was ik vrij en werd ik in de IKEA gebeld voor een storing, dat compenseer ik weer een beetje door nu vast boodschappen voor het weekeinde te gaan doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah u bent voor het thuiswerken gevallen.
Ik vind het knap dat je het kan, ik zou het niet kunnen.
Ik zal vaker sportfoto's postenquote:
Uhm jij bent het niet, het is het landschap, de bossen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zal vaker sportfoto's posten
Ff opgezocht, maar inderdaadquote:
Goede edit welquote:
Volgens mij kom ik de zomer wel door met het hout dat ik al gekloofd hebquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ook meer houthak pics please
hmm jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik de zomer wel door met het hout dat ik al gekloofd heb
Telefoonpics. En fotografie is ook deels m'n werkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn het echt allemaal je eigen foto's? Zien er wel pro uit
Dat vermoedde ik wel ja, je hebt er iig wel oog voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Telefoonpics. En fotografie is ook deels m'n werk
Daar heeft de boer de balen vanquote:
quote:
Ik weet wel meer dingen die de boer doet met die balen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar heeft de boer de balen van
lollercoasterquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar heeft de boer de balen van
Jouw kooktopicsquote:
Ik heb er twee...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik eet het liefst mijn macaroni met aandachtsboogjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb er twee...
Mag ik ze aanraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Wist je dat de > in je signature niet werkt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach ik eet het liefst mijn macaroni met aandachtsboogjes
Net doorgelezen. Nu heb ik zin in nasiquote:
Volgend jaar misschien een keer als ik zin hebquote:
Goede instellingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien een keer als ik zin heb
/Panda
Doet het wel hoor. Soms doet hij het wel, soms doet hij het niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de > in je signature niet werkt?
Vergeet vooral niet foto's te maken van je bereidingswijze, dat vind ik er het mooiste aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net doorgelezen. Nu heb ik zin in nasi
Ik zal er aan proberen te denken, de volgende keer als in nasi ga maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet foto's te maken van je bereidingswijze, dat vind ik er het mooiste aan.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien een keer als ik zin heb
/Panda
Ik woon zelfstandigquote:
Gelukkig maar. Panda's leven niet graag in groepen. Het schijnt dat het vrouwtje daar agressief van wordt.quote:
Godver.quote:
halloquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:46 schreef Holenmens het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=728686380504129
Kan niet wachten tot Rámon de files gaat lezen vanuit Den Haag
Ekdom balen dat ie niet in de studio is vandaagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:46 schreef Holenmens het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=728686380504129
Kan niet wachten tot Rámon de files gaat lezen vanuit Den Haag
Neuh, hou het bij bierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tequila![]()
Ook een glaasje Henk?
quote:
Ah je bevestigt dus dat je Henk bentquote:
Want alleen Henk drinkt bier natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah je bevestigt dus dat je Henk bent
Eindelijk bewijs
Ik zie het glazenhuisquote:
Beelden van 2011 ja, onder het anthem van 2010quote:
Ik weet niet, ik denk wel in de 40, ze heeft volgens mij een zoon van rond de 13.quote:
jeezus, het zal je moeder zijn..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk wel in de 40, ze heeft volgens mij een zoon van rond de 13.
Want?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:40 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
jeezus, het zal je moeder zijn..
Ah, op die manier.quote:
ik luister liever naar die Frank op 538quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een ellende die Frank van de Lende
quote:
quote:
tsssss, dat klinkt als een ontbijtquote:
Daar zijn familieleden over het algemeen wel goed in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder probeert mij schuldgevoel aan te praten. Ze wil een lapje uit mijn collectie gebruiken voor een jurkje van haar en ze zegt dat ze hem nu niet kan afmaken omdat ik haar die lap niet geef.
feitelijk klopt het toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder probeert mij schuldgevoel aan te praten. Ze wil een lapje uit mijn collectie gebruiken voor een jurkje van haar en ze zegt dat ze hem nu niet kan afmaken omdat ik haar die lap niet geef.
[insert beflap grap]quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hield je voor het lapje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ah en nu hoeft ze de lap niet op dit moment, want het is een zomerjurkje en het wordt toch over een maand kouder. Ze laat het jurkje wel liggen voor het voorjaar.
Moeders
Nou idd...quote:
quote:
De volgende single van Mapei - ook al door mij op FOK! genoemdquote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
.....
Hozier - Take Me To Church
Ierse, bombastische, bluesachtige track
Mapei - Don't Wait
Catchy, knap geproduceerde R&B-pop uit Zweden
...
mooiquote:
hopelijk permanentquote:
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:11 schreef Qunix het volgende:
Nou... Zal ik verder luisteren of wat anders doen...
Ik ga The Raid 2 kijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Got talent wordlwide is best geinig
Ik vind hem wel heul popi jopi klinken.. Zelfs nog meer dan Domienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef nattermann het volgende:
Frankgod
Heel snel domien van de zender flikkeren en Frank in zijn plaats. Of gewoon ruilen. Debieltje Domien 's nachts, Frank overdag![]()
Ik maakte ook eens een grapjequote:
quote:
Ik vind 'm vooral stoned klinken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heul popi jopi klinken.. Zelfs nog meer dan Domien
Alles beter dan Domien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heul popi jopi klinken.. Zelfs nog meer dan Domien
Hij doet me denken aan Neil van The Young Ones.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral stoned klinken.
nee vakantiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:43 schreef MarijeH het volgende:
Het was erg rustig gisteravond. Kwam waarschijnlijk ook omdat Rob Stenders er niet was. Was Rob ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |