Hoi!quote:
Ik niet. Ik denk dat ik mijn verdriet vanavond maar wegdrink met mijn andere fles wijn.quote:
Gewoon niet verdrieterig zijn is een betere oplossing. Of erover pratenquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik denk dat ik mijn verdriet vanavond maar wegdrink met mijn andere fles wijn.
Doe eens liefquote:
3fmfan.nlquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo. Waar kan ik een lijst vinden met de gedraaide nummers van vandaag?
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat heb ik al gevonden, maar krijg daar een foutmelding. Zijn er alternatieven?
3fmfan.nl, de exacte link staat ergens in de OP geloof ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo. Waar kan ik een lijst vinden met de gedraaide nummers van vandaag?
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat heb ik al gevonden, maar krijg daar een foutmelding. Zijn er alternatieven?
quote:
Gevonden, thanks.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:51 schreef minthy het volgende:
[..]
3fmfan.nl, de exacte link staat ergens in de OP geloof ik.
quote:
Nuchter sinds zaterdagnachtquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ik al 3 dagen nuchter
Maandag 1 pilsener genoten.
Nee, eentje maar geloof ik. Maar dat weet ik niet meer zekerquote:
Jouw bal is ook rond toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe was EffeEkdom trouwens? Was het weer pet?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, eentje maar geloof ik. Maar dat weet ik niet meer zeker
Hoi!quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
Hoezo had Gerard gister een pet op tijdens Holy moly en vandaag weer?
hij heeft er zelf antwoord op gegeven tijdens holy molyquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
Pet Op Boy alarm.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:06 schreef MarijeH het volgende:
quote:
Ah, dat is inderdaad wel een plaat waarbij de playlist nodig is jaquote:
Verveelt me nog steeds nietquote:
Leuk zomerhitje, zou nog best eens bekend kunnen worden als ze het wat vaker gaan draaien.quote:
Hoi Wilbert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk zomerhitje, zou nog best eens bekend kunnen worden als ze het wat vaker gaan draaien.
Ik wens aangesproken te worden met "macromanager".quote:
dat is echt zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens aangesproken te worden met "macromanager".
Excuses, meneer macromanagerquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wens aangesproken te worden met "macromanager".
quote:
Met zo'n tril-eend als zadelquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Rubbereend, heb je een nieuwe fiets?
[ afbeelding ]
quote:
Deze al gezien?quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
Rubbereend, heb je een nieuwe fiets?
[ afbeelding ]
een trileend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |