SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Even geheel off-topic hoor, maar kwam paar dagen terug ergens achterquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook.
Nou was nummer 2 er hier ook in 4 uur, dus wel vrij snel.
Ik had toen ook het gevoel dat er nog 1 zou komen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Even geheel off-topic hoor, maar kwam paar dagen terug ergens achter. 10 jaar geleden (pff tijd gaat snel zeg..) heb ik 1 jaar een opleiding in Leiden gedaan. Een klasgenoot zei toen tegen mij dat ze ook op Fok zat en graag lurkte bij het OUD-forum, omdat ze die babyfoto's zo lief vond. Nu heb jij de zelfde naam en is onze leeftijd een beetje gelijk, dus gegluurd bij 1 iemand van de opleiding die ik nog op Facebook heb en ja hoor, dat ben jij dus! Leuk om te zien dat je nu 2 kindjes hebt
.
Haha serieusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Even geheel off-topic hoor, maar kwam paar dagen terug ergens achter. 10 jaar geleden (pff tijd gaat snel zeg..) heb ik 1 jaar een opleiding in Leiden gedaan. Een klasgenoot zei toen tegen mij dat ze ook op Fok zat en graag lurkte bij het OUD-forum, omdat ze die babyfoto's zo lief vond. Nu heb jij de zelfde naam en is onze leeftijd een beetje gelijk, dus gegluurd bij 1 iemand van de opleiding die ik nog op Facebook heb en ja hoor, dat ben jij dus! Leuk om te zien dat je nu 2 kindjes hebt
.
Haha ja hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha serieus![]()
Grappig!
Nu ben ik wel benieuwd wie jij bent dan!
(En erg he 10 jaar geledenik kwam daar laatst achter toen ik mijn middelbare school diploma in mijn handen had
)
Verstandig!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:26 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de jompels door even een vraag om advies: gisternacht en overdag een aantal keer harde buiken, niet pijnlijk, niet regelmatig, maar wel meer dan normaal. Baby beweegt keurig, dus geen echte zorgen, en vannacht niet echt last gehad. Mijn plan was nogmaals blaasontsteking checken (ook vanwege weekend voor de deur en wat vage last onder in m'n buik), maar wat denken jullie? Voorbarig? Of mooi op tijd..? *twijfel*
Klinkt leuk! Heihaas wordt hier in de buurt geen enkele zwemles/speciaal uurtje in de zomer gegevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:17 schreef Hilmo het volgende:
Wooow GM gefeliciteerd!! Prachtig meisje!!
Klinkt inderdaad als heftig ja, jeetje.
Het zwangerschapszwemmen gisteravond was een beetje anders dan ik had gedacht (dacht meer aan springen in het water en oefeningen staand op de plaats) maar het was meer zwemles en ik kan allen maar wat schoolslag en dat met moeiteDus dat was een hele uitdaging maar ook flink lachen. Met twee andere meiden flink gezwommen. En ik ben nu wel enthousiast. Deze les was mooi gratis, volgende week nog 1 of 2 keer heen, afhankelijk van de spierpijn (jeetje, uit zo'n zwembad komen voel je dan wel zeg, dikke klap op mijn rug en buik van de zwaartekracht) en daarna lekker in mijn eigen gemeente, want dit was bijna drie kwartier rijden, dat ga ik niet doen en man mag gratis mee naar die andere cursus, en hij vindt het prachtig (denkt hij
)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ik heb ook geen harde buiken. Volgens mij maakt dat niet uit!
En je bent wel zwanger van een baby? Niet per ongeluk een Tarzan super de luxe "ingeslikt"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een vibrerend kint trouwens
een tarzan van 40 cm en 1600 gram. Hubba hubbaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En je bent wel zwanger van een baby? Niet per ongeluk een Tarzan super de luxe "ingeslikt"
(Die van mij trilt ook weleenssuperraar gevoel..)
heb je al tegelijk hoog en laag gehad? Zo'n supermanstretch met een poot in je ribben en een arm in je blaas?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Kwak, hier ook geen harde buiken maar af en toe ook een heel zwaar gevoel in m'n onderbuik! Ik ga er ook steeds van uit dat die baby van mij dan heel laag ligt, maar vraag me wel eens af of dat nou niet harde buiken zijn..
Overigens, die baby van mij is ook all over the place, voel de plopjes steeds weer ergens anders. Dan heel hoog, en dan heel laag
Ik had ze pas ongeveer 2 weken voor de bevalling idd, maar voornamelijk als voorwerk..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Een echte harde buik herken je idd meteen wel. Ken ook wel mensen die ze nooit of pas in de laatste twee weken ofzo krijgen.
Dat heb ik ook iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:49 schreef Zoë23 het volgende:
Hier gelijk n harde buik als ik op mn rug ga liggen. Protest!
Of met volle blaas idd.
Had vannacht steken in mijn navellaatste stukje zal wel gaan ploppen.
Een stuk beter, ik raak aan het idee gewend! Scheelt ook dat we een naam hebben gevonden waar ik helemaal blij mee ben, zodat we de baby al bij zijn naam kunnen noemen. En het is hoe dan ook ons kindje, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Een echte harde buik herken je idd meteen wel. Ken ook wel mensen die ze nooit of pas in de laatste twee weken ofzo krijgen.
DaD, hoe is je gevoel t.o.v. een jongetje inmiddels?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper![]()
![]()
Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?!![]()
![]()
Dus wij zijn onderweg
Dit is ons eerste kindje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
DaD, ik weet niet hoeveel zoons je hebt, maar je krijg misschien ook wel schoondochters om dit mee te delen hemijn schoonmoeder en ik hebben het ook over zwangerschap hoor!
Twinkle!!![]()
yay!
zet hem op!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur
Dat kan, en natuurlijk is er een verschil, maar voor mij is het in deze niet zo heel groot. Beide moeders hebben weinig behoeft om het te hebben over lekkende tetten en genante dingen zoals datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is ons eerste kindje.. Mjah, ik merk zelf toch wel heel duidelijk dat ik met mijn eigen moeder op een heel ander niveau over de zwangerschap praat dan met mijn schoonmoeder. Ik vraag bijvoorbeeld ook wel mijn moeder mee te shoppen voor babyspulletjes, maar niet mijn schoonmoeder.
En ik weet dat zelfs met een dochter het niet gegeven is dat ze die dingen met mij zal doen, maar dat is nou eenmaal hoe ik het voor me zie en al jaren heb gedaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |