SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kijk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Even geheel off-topic hoor, maar kwam paar dagen terug ergens achterquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd ook.
Nou was nummer 2 er hier ook in 4 uur, dus wel vrij snel.
Ik had toen ook het gevoel dat er nog 1 zou komen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Even geheel off-topic hoor, maar kwam paar dagen terug ergens achter. 10 jaar geleden (pff tijd gaat snel zeg..) heb ik 1 jaar een opleiding in Leiden gedaan. Een klasgenoot zei toen tegen mij dat ze ook op Fok zat en graag lurkte bij het OUD-forum, omdat ze die babyfoto's zo lief vond. Nu heb jij de zelfde naam en is onze leeftijd een beetje gelijk, dus gegluurd bij 1 iemand van de opleiding die ik nog op Facebook heb en ja hoor, dat ben jij dus! Leuk om te zien dat je nu 2 kindjes hebt
.
Haha serieusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:06 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Even geheel off-topic hoor, maar kwam paar dagen terug ergens achter. 10 jaar geleden (pff tijd gaat snel zeg..) heb ik 1 jaar een opleiding in Leiden gedaan. Een klasgenoot zei toen tegen mij dat ze ook op Fok zat en graag lurkte bij het OUD-forum, omdat ze die babyfoto's zo lief vond. Nu heb jij de zelfde naam en is onze leeftijd een beetje gelijk, dus gegluurd bij 1 iemand van de opleiding die ik nog op Facebook heb en ja hoor, dat ben jij dus! Leuk om te zien dat je nu 2 kindjes hebt
.
Haha ja hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha serieus![]()
Grappig!
Nu ben ik wel benieuwd wie jij bent dan!
(En erg he 10 jaar geledenik kwam daar laatst achter toen ik mijn middelbare school diploma in mijn handen had
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |