Ik kreeg krampen tijdens het voeden/kolven (omdat de bm dan krimpt geloof ik) heb daar geen paracetamol voor genomen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje nog voor de al bevallen mama's.
Na de vorige bevalling had ik best last van naweeen (heel ruk als de klus eenmaal geklaard is). De verpleging bood mij toen paracetamol aan, gezien het feit ik geen bv gaf kon dat. Ik heb dat toen afgeslagen omdat paracetamol echt niks doet bij mij.
Wederom ga ik deze ronde geen bv geven. Ik ben van plan om ibuprofen in mijn bevaltas te doen.. mocht ik ze weer krijgen. Maar zet dat wel zoden aan de dijk?
Hoe was jullie ervaring met naweeen en hebben jullie tips?
Dat dacht ik idd ook.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ligt het ook niet aan de snelheid van je bevalling? Hoe sneller hoe meer naweeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga wel een stukje schrijven en voorlezen op de crematie. Ze zeiden dat ik me niet van streek moest maken want dat er iets mis ging met de baby was t allerlaatste wat oom wilde. Toen weer janken, natuurlijk. Ik had mijn kind echt zo'n oom gegund.![]()
Ik had voor de geslachtsecho een lijst met 24 te gekke meisjesnamen en 2 mwah-als-het-echt-moet-jongensnamen. Imagine my despair.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Crumpette het volgende:
potver een naam voor een jongen is echt lastigvooralsnog zijn we het er vooral over eens dat we maar niet meer dan 1 zoon moeten krijgen om er niet nog een te moeten verzinnen
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niet bijgelezen maar vanavond om 20:12 zijn wij trotse ouders geworden van S.arah 3490 gram 49 cm.
Heel heftige bevalling maar we maken het nu allebei goed.
Ze is zo moooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |