abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142947281
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een vibrerend kint trouwens :')
En je bent wel zwanger van een baby? Niet per ongeluk een Tarzan super de luxe "ingeslikt" :+

(Die van mij trilt ook weleens :P superraar gevoel..)
Kwak
pi_142947291
Kwak, hier ook geen harde buiken maar af en toe ook een heel zwaar gevoel in m'n onderbuik! Ik ga er ook steeds van uit dat die baby van mij dan heel laag ligt, maar vraag me wel eens af of dat nou niet harde buiken zijn..

Overigens, die baby van mij is ook all over the place, voel de plopjes steeds weer ergens anders. Dan heel hoog, en dan heel laag :')
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:41:19 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_142947296
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

En je bent wel zwanger van een baby? Niet per ongeluk een Tarzan super de luxe "ingeslikt" :+

(Die van mij trilt ook weleens :P superraar gevoel..)
een tarzan van 40 cm en 1600 gram. Hubba hubba :9~
disclaimer
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:42:35 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_142947316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Kwak, hier ook geen harde buiken maar af en toe ook een heel zwaar gevoel in m'n onderbuik! Ik ga er ook steeds van uit dat die baby van mij dan heel laag ligt, maar vraag me wel eens af of dat nou niet harde buiken zijn..

Overigens, die baby van mij is ook all over the place, voel de plopjes steeds weer ergens anders. Dan heel hoog, en dan heel laag :')
heb je al tegelijk hoog en laag gehad? Zo'n supermanstretch met een poot in je ribben en een arm in je blaas? :D
disclaimer
pi_142947326
Mijn ervaring is dat je het wel merkt als je een harde buik hebt. Bij mij trekt dan in ieder geval alles even helemaal samen en het voelt heel anders dan wanneer de baby gewoon helemaal tegen de voorkant aan ligt. Dan kan ik wel kopje en kontje vastpakken, maar blijft de rest van mijn buik gewoon zacht.

Ik krijg vaak een harde buik als ik moet plassen maar met een harde buik kan ik nauwelijks lopen. Dat was echt superhandig op vakantie. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:48:55 #181
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142947405
Een echte harde buik herken je idd meteen wel. Ken ook wel mensen die ze nooit of pas in de laatste twee weken ofzo krijgen.

DaD, hoe is je gevoel t.o.v. een jongetje inmiddels?
pi_142947412
Hier gelijk n harde buik als ik op mn rug ga liggen :D. Protest!
Of met volle blaas idd.

Had vannacht steken in mijn navel }:| laatste stukje zal wel gaan ploppen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:53:48 #183
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_142947495
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Een echte harde buik herken je idd meteen wel. Ken ook wel mensen die ze nooit of pas in de laatste twee weken ofzo krijgen.
Ik had ze pas ongeveer 2 weken voor de bevalling idd, maar voornamelijk als voorwerk..
En ik kreeg ze ook in het ziekenhuis, een paar uur nadat ze een prostaglandinetabletje hadden ingebracht! Ik had na de bevalling ook enorme spierpijn op mijn buik, zo voelde het althans! :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:59:01 #184
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142947609
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:49 schreef Zoë23 het volgende:
Hier gelijk n harde buik als ik op mn rug ga liggen :D. Protest!
Of met volle blaas idd.

Had vannacht steken in mijn navel }:| laatste stukje zal wel gaan ploppen.
Dat heb ik ook idd :D. Ook bij de verloskundige standaard, als ik daar op de bank (of hoe noem je zo'n ding) ga liggen. Hup, direct harde buik.

Bij E. had ik er veel minder last van dan nu, nu heb ik toch wel elke avond af en toe een harde buik. Rotgevoel vind ik het maar het doet geen pijn.
pi_142947644
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:48 schreef Spees_Eend het volgende:

DaD, hoe is je gevoel t.o.v. een jongetje inmiddels?
Een stuk beter, ik raak aan het idee gewend! Scheelt ook dat we een naam hebben gevonden waar ik helemaal blij mee ben, zodat we de baby al bij zijn naam kunnen noemen. En het is hoe dan ook ons kindje, natuurlijk. O+.

Soms vind ik het nog wel lastig, bij heel oppervlakkige dingen als mooie meisjeskleertjes of zo, maar ook als ik eraan denk dat als we nooit een dochter krijgen dat er dan waarschijnlijk nooit iemand is die vraagt naar hoe mijn zwangerschap was of haar eigen met me deelt, bijvoorbeeld. En nu zit ik te janken. :'). Jup, helemaal gewend. :+.
pi_142947711
GM van harte!! *O*

Cygne, nogmaals heel veel sterkte. Je praat met zoveel liefde over je neefje O+

JM goed dat je langs de huisarts gaat hoor, even checken op blaasontsteking kan nooit kwaad!

Twinkle20 hoe is het nu met de voorweeën?
pi_142947929
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper :D :D

Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?! :D :D

Dus wij zijn onderweg :9
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:18:39 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142947983
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper :D :D

Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?! :D :D

Dus wij zijn onderweg :9
*O*! Zet 'm op!
pi_142948015
Spannend Twinkle, veel succes!
pi_142948016
Zet m op twinkle!!! *O*
Tralalalaaa
pi_142948035
DaD, ik weet niet hoeveel zoons je hebt, maar je krijg misschien ook wel schoondochters om dit mee te delen he O+ mijn schoonmoeder en ik hebben het ook over zwangerschap hoor!

Twinkle!! :o *O* yay! :% zet hem op!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:22:07 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_142948055
Ga twinkle!! *O*
disclaimer
pi_142948073
Wauw Twinkle. Zet 'm op! *O* :%
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:23:42 #194
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142948086
Twinkle, jemig wat spannend :o :D . Zet 'm op! Dat het maar een voorspoedige bevalling mag worden en je snel je jommetje kunt knuffelen!
pi_142948091
Nu ben ik zenuwachtig :')
pi_142948100
Kwak, ik heb bij mijn weten ook nog geen harde buik gehad. Wel soms een zwaar gevoel tijdens lopen, of als ik het idee hebt dat hij draait, maar dat lijkt me geen harde buik.

edit: one born every minute :')
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:26:42 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_142948140
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur ;(
disclaimer
pi_142948144
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
DaD, ik weet niet hoeveel zoons je hebt, maar je krijg misschien ook wel schoondochters om dit mee te delen he O+ mijn schoonmoeder en ik hebben het ook over zwangerschap hoor!

Twinkle!! :o *O* yay! :% zet hem op!
Dit is ons eerste kindje. ;). Mjah, ik merk zelf toch wel heel duidelijk dat ik met mijn eigen moeder op een heel ander niveau over de zwangerschap praat dan met mijn schoonmoeder. Ik vraag bijvoorbeeld ook wel mijn moeder mee te shoppen voor babyspulletjes, maar niet mijn schoonmoeder.

En ik weet dat zelfs met een dochter het niet gegeven is dat ze die dingen met mij zal doen, maar dat is nou eenmaal hoe ik het voor me zie en al jaren heb gedaan. :@.
pi_142948148
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur ;(
:o ;(
pi_142948211
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dit is ons eerste kindje. ;). Mjah, ik merk zelf toch wel heel duidelijk dat ik met mijn eigen moeder op een heel ander niveau over de zwangerschap praat dan met mijn schoonmoeder. Ik vraag bijvoorbeeld ook wel mijn moeder mee te shoppen voor babyspulletjes, maar niet mijn schoonmoeder.

En ik weet dat zelfs met een dochter het niet gegeven is dat ze die dingen met mij zal doen, maar dat is nou eenmaal hoe ik het voor me zie en al jaren heb gedaan. :@.
Dat kan, en natuurlijk is er een verschil, maar voor mij is het in deze niet zo heel groot. Beide moeders hebben weinig behoeft om het te hebben over lekkende tetten en genante dingen zoals dat ;) maar leven allebei enorm mee. *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')