Leek vooral zo op de eerste foto in een Feyenoord shirt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef satecl het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken dat die Wilkshire zo dik is? Valt toch wel mee?
Valt reuze mee. Aantal hier weet te overdrijven als een gek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef satecl het volgende:
Ik vond Boulah er gister dikker uitzien eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef satecl het volgende:
Cabral misschien. Maar die is geblesseerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:54 schreef superniger het volgende:
Luke Wilkshire
Hebben ze in de A1 niemand rondlopen die beter is dan Wilkshire?
dat is volgens mij een van beste eigenschappen van fredjequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef Seam het volgende:
Basa heeft wel kuurtjes dus ben benieuwd of Fredsj daarmee kan omgaan.
3.5 miljoen euro betaalt voor hem, jeetje heeft Feyenoord ineens geld te veel ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef Seam het volgende:
Basa heeft wel kuurtjes dus ben benieuwd of Fredsj daarmee kan omgaan.
Ongeveer 11 miljoen, dus ja dat is best veel geld voor Feyenoordquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
3.5 miljoen euro betaalt voor hem, jeetje heeft Feyenoord ineens geld te veel ofzo.
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt. Aanvallers bij Groningen en Heerenveen krijgen vaak relatief veel ruimte. Terwijl als ze bij Ajax, PSV, Twente of Feyenoord spelen, ze ineens heel weinig ruimte hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ongeveer 11 miljoen, dus ja dat is best veel geld voor Feyenoord
Dat zal bij Feyenoord wel meevallen met al die langzame verdedigers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt. Aanvallers bij Groningen en Heerenveen krijgen vaak relatief veel ruimte. Terwijl als ze bij Ajax, PSV, Twente of Feyenoord spelen, ze ineens heel weinig ruimte hebben.
Persoonlijk vind ik het juist zo'n speler die in de kleine ruimtes goed kan renderenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt. Aanvallers bij Groningen en Heerenveen krijgen vaak relatief veel ruimte. Terwijl als ze bij Ajax, PSV, Twente of Feyenoord spelen, ze ineens heel weinig ruimte hebben.
Ik vrees zelfs vour Boula en Mathijssen in het centrum, brrrr the horror.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Lastpost het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat de defensie gaat worden. Kongolo - Mathijssen - Van Beek - Wilkshire denk ik.![]()
Al hoop ik stiekem dat Nelom het licht gaat zien en Kongolo samen met Van Beek het centrum gaan vormen.
Van Beek lijkt me wel zeker van zijn plek. Of hij moet de voorkeur gaan krijgen als back omdat de rest tegenvalt. Maar dan zie ik eerder Nelom - Mathijssen - Kongolo - Van Beek naar voren komen. Denk dat Boulahrouz puur als back-up gaat fungeren, had gisteren een bijzonder ongelukkige invalbeurt natuurlijk maar die gaat nog wel van waarde zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs vour Boula en Mathijssen in het centrum, brrrr the horror.
Dat dachten we van Bojan ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het juist zo'n speler die in de kleine ruimtes goed kan renderen
Vind het ook veel, maar dat is eerder omdat ik niet goed kan inschatten wat het niveau is dat deze jongen in zich heeft.. heeft nog niet eens een heel seizoen in de eredivisie achter de rug. Maar Rutten schijnt hem gevolgd te hebben en is enthousiast.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt.
De Tank van Damascusquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Van Beek lijkt me wel zeker van zijn plek. Of hij moet de voorkeur gaan krijgen als back omdat de rest tegenvalt. Maar dan zie ik eerder Nelom - Mathijssen - Kongolo - Van Beek naar voren komen. Denk dat Boulahrouz puur als back-up gaat fungeren, had gisteren een bijzonder ongelukkige invalbeurt natuurlijk maar die gaat nog wel van waarde zijn.
Hoorde trouwens langs de trainingsvelden vandaag de naam Malki (ex-Roda) voorbij komen als optie die gepolst zou worden als back-up spits.
geenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:37 schreef ace_eleven het volgende:
Kunnen we beide spelers trouwens ook nog inschrijven voor de return? Of maar 1? Of geen 1 tussen heen- en terugwedstrijd?
En als we er maar 1 kunnen inschrijven voor de return, wie gaat dat dan worden? Een aanvallend talent of een verdediger waar we nu niemand hebben, maar die nog niet is ingespeeld met zijn verdedigende collega's?
Niemand helaas. Dat wordt dus gewoon nog een spits zien vast te leggen en volle bak voor de EL-kwalificatie gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:37 schreef ace_eleven het volgende:
Kunnen we beide spelers trouwens ook nog inschrijven voor de return? Of maar 1? Of geen 1 tussen heen- en terugwedstrijd?
Kan bilal niet spelen dan tegen Besiktas?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:43 schreef satecl het volgende:
Ik zou in de uitwedstrijd Immers in de spits gooien, en dan Vormer erbij doen. Die schiet nog wel eens op doel, en kan vrije trappen maken. Hierbij kan je tenminste nog een beetje verassen tegen die turken want als we hetzelfde als gister gaan spelen lachen zij zich dood natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nee 2 dagen te laat gekocht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Kan bilal niet spelen dan tegen Besiktas?
Weer zo'n pipo die erop reageert.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:51 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
weer zo'n pipo die komt haten.
Weer zo'n pipo die..quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
weer zo'n pipo die daar weer op reageert.
Hij is halfbloed toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bilal kijkt van "tfoe wie is deze man"
turks en mocro of zoquote:
mwoa, dan wordt je al in 3 landen waar je een band mee hebt afgewezen als zijnde jouw afkomst, in NL, Turkije en Marrokko, dat mag je best wel 0-2 noemenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
turks en mocro of zo
dan sta je bij je geboorte al 0-1 achter
Echt precies net zo dik ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens zeg, Basacikoglu is net zo dik als Wilkshire! Beiden overgewicht, toch Knut?
hij kan bijna gaan kwartetten met al zijn paspoortenquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
mwoa, dan wordt je al in 3 landen waar je een band mee hebt afgewezen als zijnde jouw afkomst, in NL, Turkije en Marrokko, dat mag je best wel 0-2 noemen
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hij kan bijna gaan kwartetten met al zijn paspoorten
Wat een fattys. Bahquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens zeg, Basacikoglu is net zo dik als Wilkshire! Beiden overgewicht, toch Knut?
Zoek de speler die zijn buik inhoudt..quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |