Leek vooral zo op de eerste foto in een Feyenoord shirt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef satecl het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken dat die Wilkshire zo dik is? Valt toch wel mee?
Valt reuze mee. Aantal hier weet te overdrijven als een gek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef satecl het volgende:
Ik vond Boulah er gister dikker uitzien eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:42 schreef satecl het volgende:
Cabral misschien. Maar die is geblesseerd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:54 schreef superniger het volgende:
Luke Wilkshire
Hebben ze in de A1 niemand rondlopen die beter is dan Wilkshire?
dat is volgens mij een van beste eigenschappen van fredjequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef Seam het volgende:
Basa heeft wel kuurtjes dus ben benieuwd of Fredsj daarmee kan omgaan.
3.5 miljoen euro betaalt voor hem, jeetje heeft Feyenoord ineens geld te veel ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef Seam het volgende:
Basa heeft wel kuurtjes dus ben benieuwd of Fredsj daarmee kan omgaan.
Ongeveer 11 miljoen, dus ja dat is best veel geld voor Feyenoordquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
3.5 miljoen euro betaalt voor hem, jeetje heeft Feyenoord ineens geld te veel ofzo.
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt. Aanvallers bij Groningen en Heerenveen krijgen vaak relatief veel ruimte. Terwijl als ze bij Ajax, PSV, Twente of Feyenoord spelen, ze ineens heel weinig ruimte hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ongeveer 11 miljoen, dus ja dat is best veel geld voor Feyenoord
Dat zal bij Feyenoord wel meevallen met al die langzame verdedigers.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt. Aanvallers bij Groningen en Heerenveen krijgen vaak relatief veel ruimte. Terwijl als ze bij Ajax, PSV, Twente of Feyenoord spelen, ze ineens heel weinig ruimte hebben.
Persoonlijk vind ik het juist zo'n speler die in de kleine ruimtes goed kan renderenquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso enorm veel geld voor zo een speler, waarvan het nog maar de vraag is of hij bij Feyenoord wel tot z'n recht komt. Aanvallers bij Groningen en Heerenveen krijgen vaak relatief veel ruimte. Terwijl als ze bij Ajax, PSV, Twente of Feyenoord spelen, ze ineens heel weinig ruimte hebben.
Ik vrees zelfs vour Boula en Mathijssen in het centrum, brrrr the horror.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Lastpost het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat de defensie gaat worden. Kongolo - Mathijssen - Van Beek - Wilkshire denk ik.![]()
Al hoop ik stiekem dat Nelom het licht gaat zien en Kongolo samen met Van Beek het centrum gaan vormen.
Van Beek lijkt me wel zeker van zijn plek. Of hij moet de voorkeur gaan krijgen als back omdat de rest tegenvalt. Maar dan zie ik eerder Nelom - Mathijssen - Kongolo - Van Beek naar voren komen. Denk dat Boulahrouz puur als back-up gaat fungeren, had gisteren een bijzonder ongelukkige invalbeurt natuurlijk maar die gaat nog wel van waarde zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs vour Boula en Mathijssen in het centrum, brrrr the horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |