Wow.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:47 schreef Kutmanager het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/289177
Voorlopig nog in CUL.
Nu klopt het rijtje niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:47 schreef Kutmanager het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/289177
Voorlopig nog in CUL.
Ik denk KLB.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:45 schreef Dimens het volgende:
Voorspel hier in welk forum Iwanius straks gaat posten.
Ik denk dat SHO hierna aan de beurt is.
And now we wait.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:43 schreef Iwanius het volgende:
Zo een koud koffie gebeuren met dit weer.
In KLB is hij al geweest.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik denk KLB.
[..]
And now we wait.
Kleine kans dat hij hier zal reageren. Waarschijnlijk heeft hij geen idee wat de quote-alert inhoudt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:52 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een naamtopic kan hij toch niet onderuit?
ALs ik die koffiefoto van hem mag geloven niet nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kleine kans dat hij hier zal reageren. Waarschijnlijk heeft hij geen idee wat de quote-alert inhoudt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ALs ik die koffiefoto van hem mag geloven niet nee.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:48 schreef borisz het volgende:
Ergens in Rotterdam valt iemand van zijn stoel vanwege het lachen.
Wat een gelukkige tijden moet jij meemaken op FOK!.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:02 schreef Catch22- het volgende:
1 van de weinige users in mijn blocklist...
met zn hello plaatjes in plaatjes..quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:35 schreef Kutmanager het volgende:
Heeft die vent echt niks beters te doen?
Precies.....zoek een leven man i.p.v. hele dagen te FOK!kenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:35 schreef Kutmanager het volgende:
Heeft die vent echt niks beters te doen?
Wat is dat danquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kleine kans dat hij hier zal reageren. Waarschijnlijk heeft hij geen idee wat de quote-alert inhoudt.
Iwanius is wel een geval apart tho'quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:24 schreef SEMTEX het volgende:
Zoals Iwanius zijn er helaas zovelen op FokPathologische leugenaars.
Klopt. Fake fotoposters hebben we hier al regelmatig gehad, maar heel je leven met foto's faken gaat wat verderquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Iwanius is wel een geval apart tho'Zo hardnekkig en extreem ben ik ze nog niet vaak tegen gekomen.
En dan oprecht geloven dat het ook zo is.... daar zijn hele hulpgroepen voor opgericht. Ik denk dat Iwanikneus elk jaar door z'n eigen risico heen is....quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt. Fake fotoposters hebben we hier al regelmatig gehad, maar heel je leven met foto's faken gaat wat verder
En zelfs na keihard door de mand te zijn gevallen vrolijk door gaan met al het bedrogquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt. Fake fotoposters hebben we hier al regelmatig gehad, maar heel je leven met foto's faken gaat wat verder
De welbekende paffert. Of dat fokking konijn "heeeerlijk!!! Om maar niet over zijn denkbeeldige vriendin te beginnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:30 schreef zakschijt het volgende:
die sigaren altijd op elke foto
idioot
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De welbekende paffert. Of dat fokking konijn "heeeerlijk!!! Om maar niet over zijn denkbeeldige vriendin te beginnen.
Verstoppen voor de modjesquote:
Die zet hij in zijn foto's zodat je ze niet kan opzoeken met google imagesquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De welbekende paffert. Of dat fokking konijn "heeeerlijk!!! Om maar niet over zijn denkbeeldige vriendin te beginnen.
Vooral zijn bijdrage aan je culinaire nasi avontuur in cul was "heeeerlijk!!!"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die zet hij in zijn foto's zodat je ze niet kan opzoeken met google images
i-spy24godquote:
Daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:13 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Vooral zijn bijdrage aan je culinaire nasi avontuur in cul was "heeeerlijk!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |