Dat is gewoon een eerlijke reclame voor mayonaise.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ze kan beter een keer een maaltje overslaan. Vies dik.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Kan je niet een algemeen reclame klaag topic maken?
Of wil je lekker veel aandacht?
Vakantie noemen we dat, geen reden om interessant te gaan doen met je nieuw geleerde woordje.quote:
Je bent dus terug van een lang weekend weg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ben terug van korte holiday en dus weer even ouderwets fokken zoals dat heet.
Hij is op vakantie geweest en wil nu postaantal opkrikken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Kan je niet een algemeen reclame klaag topic maken?
Of wil je lekker veel aandacht?
Ik zou zelfs willen zeggen: vies dik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Want dan is het sjiek en duur en hip en luxe en haute cuisine!!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Heel kenmerkend is dat grote bord, waar dan met veel interessantdoenerij een gevulde tomaat op ligt en daaromheen een paar kruimels rauwkost!
Het is eerder een aanklacht tegen het beschavingsniveau en het gebrek aan discipline van maatje-meer-vrouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
IJzersterke reclame! Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar de foto's zeggen voldoende.
Het is niet alleen een reclame voor Calvé, maar ook een aanklacht tegen de Nederlandse horeca, die zich qua kwaliteit wereldwijd onder in de kelder bevindt.
Heel kenmerkend is dat grote bord, waar dan met veel interessantdoenerij een gevulde tomaat op ligt en daaromheen een paar kruimels rauwkost!
Schitterend.
Al jaren ga ik nauwelijks meer naar een restaurant in Nederland (wel zo vaak als mogelijk in het buitenland) wegens de erbarmelijk slechte kwaliteit van het eten, de onbeschofte bediening en de idioot hoge prijs.
Haar dochter heet Fleurtje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:45 schreef Pharkus het volgende:
Ze baalt er gewoon van dat die lambal van een vent zo'n ongezonde maaltijd voor haar Sterre en Martijn heeft klaargemaakt.
Wat ik altijd doe is zo'n 10 minuten proberen de juiste foto te maken voor ieder sociaal medium en dan het gerecht terugsturen en zeggen dat het te koud is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
Vooral aso om tijdens een etentje met je telefoon te gaan zitten spelen. Lekker gezellig voor je tafelgenoten.
Kun je in ieder geval zeggen: 'gelukkig hebben we de foto's nog'quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is zo'n 10 minuten proberen de juiste foto te maken voor ieder sociaal medium en dan het gerecht terugsturen en zeggen dat het te koud is.
Hahahahahahahahaha!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is zo'n 10 minuten proberen de juiste foto te maken voor ieder sociaal medium en dan het gerecht terugsturen en zeggen dat het te koud is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ook inderdaad. Zag het laatst ook gebeuren tijdens een etentje. Aan een andere tafel was zo'n griet alleen maar met dat ding bezig. De andere hand werd gebruikt om het eten naar binnen te schuiven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:46 schreef Karina het volgende:
Vooral aso om tijdens een etentje met je telefoon te gaan zitten spelen. Lekker gezellig voor je tafelgenoten.
quote:
Hij verdient niet de Gouden Loeki, maar de boodschap wordt goed overgebracht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Vind het wel een leuke reclame trouwens
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef JeffreyH93 het volgende:
Daarom altijd je eigen pot mayo meenemen als je uit eten gaat.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
IJzersterke reclame! Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar de foto's zeggen voldoende.
Het is niet alleen een reclame voor Calvé, maar ook een aanklacht tegen de Nederlandse horeca, die zich qua kwaliteit wereldwijd onder in de kelder bevindt.
Schitterend.
Al jaren ga ik nauwelijks meer naar een restaurant in Nederland (wel zo vaak als mogelijk in het buitenland) wegens de erbarmelijk slechte kwaliteit van het eten, de onbeschofte bediening en de idioot hoge prijs.
2 doperwtjes op je bord Chique noemenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
Mensen die chique eten fotograferen
De eckte patriciër kan dat elke dag eten, en dus geen foto waardig.
truequote:Op donderdag 31 juli 2014 11:48 schreef DeTolk het volgende:
[..]
2 doperwtjes op je bord Chique noemen
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:51 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha!Het gebeurt serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Aka de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Het geeft wel aan hoe Calvé over zijn klanten denkt:
Obese met een vinex kutleven.
Mayonaise niet, dat is veel te vet. Maar ik neem voor de kinderen wel altijd een buks mee om pudding uit te delen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:44 schreef JeffreyH93 het volgende:
Daarom altijd je eigen pot mayo meenemen als je uit eten gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |