Dat is gewoon een eerlijke reclame voor mayonaise.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ze kan beter een keer een maaltje overslaan. Vies dik.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Kan je niet een algemeen reclame klaag topic maken?
Of wil je lekker veel aandacht?
Vakantie noemen we dat, geen reden om interessant te gaan doen met je nieuw geleerde woordje.quote:
Je bent dus terug van een lang weekend weg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]Ben terug van korte holiday en dus weer even ouderwets fokken zoals dat heet.
Hij is op vakantie geweest en wil nu postaantal opkrikken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Kan je niet een algemeen reclame klaag topic maken?
Of wil je lekker veel aandacht?
Ik zou zelfs willen zeggen: vies dik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ze kan beter een keer een maaltje overslaan. Vies dik.
Want dan is het sjiek en duur en hip en luxe en haute cuisine!!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Heel kenmerkend is dat grote bord, waar dan met veel interessantdoenerij een gevulde tomaat op ligt en daaromheen een paar kruimels rauwkost!
Het is eerder een aanklacht tegen het beschavingsniveau en het gebrek aan discipline van maatje-meer-vrouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
IJzersterke reclame! Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar de foto's zeggen voldoende.
Het is niet alleen een reclame voor Calvé, maar ook een aanklacht tegen de Nederlandse horeca, die zich qua kwaliteit wereldwijd onder in de kelder bevindt.
Heel kenmerkend is dat grote bord, waar dan met veel interessantdoenerij een gevulde tomaat op ligt en daaromheen een paar kruimels rauwkost!
Schitterend.
Al jaren ga ik nauwelijks meer naar een restaurant in Nederland (wel zo vaak als mogelijk in het buitenland) wegens de erbarmelijk slechte kwaliteit van het eten, de onbeschofte bediening en de idioot hoge prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |