Ik stem tegen. Lans moet gewoon eens normaal gaan doen en een echte club aanhangen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik stem voor een uitzonderingspositie voor Lans.
Wie aanvaardt?
PSV is ook gewoon een clubquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stem tegen. Lans moet gewoon eens normaal gaan doen en een echte club aanhangen.
Nee, een personeelsvereniging. Dat vind ik iets anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is ook gewoon een club. vieze pestkop
Jetlag is deze kant op veel minder erg hè. Gisteren 25 uur wakker geweest ofzo, 7 uur geslapen en ik ben best fris.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij niet helemaal bekaf? van de jetlag en zo.
En welkom terug
Ik heb echt relaxte vluchttijden naar bangkok. 22:00 boarden, half 2 in de middag daar. Gewoon beetje pitten en dan rest van de dag bijkomen aan het zwembad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Jetlag is deze kant op veel minder erg hè. Gisteren 25 uur wakker geweest ofzo, 7 uur geslapen en ik ben best fris.
In het vliegtuig ook nog aardig getukt, mezelf helemaal volgestopt met valium
Oh ja dat klopt, kan ik me nog wel herinneren. Wel lekker dat je in het vliegtuig wat geslapen hebt. Je zit in ieder geval nu weer in een normaal ritme vrij snel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Jetlag is deze kant op veel minder erg hè. Gisteren 25 uur wakker geweest ofzo, 7 uur geslapen en ik ben best fris.
Handige fiets! Ik ga zo ook bier halen, die fiets zou wel van pas komenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas
[..]
Nee, een personeelsvereniging. Dat vind ik iets anders.
Prima ja. Directe vlucht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb echt relaxte vluchttijden naar bangkok. 22:00 boarden, half 2 in de middag daar. Gewoon beetje pitten en dan rest van de dag bijkomen aan het zwembad.
Ja vannacht beetje kort geslapen omdat ik dus het idee heb dat het 4 uur smiddags is maar goed. Als ik nou vanavond om een redelijke tijd plat ga dan heb ik m'n ritme wel weer te pakkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt, kan ik me nog wel herinneren. Wel lekker dat je in het vliegtuig wat geslapen hebt. Je zit in ieder geval nu weer in een normaal ritme vrij snel.
Feyenoord is een gedetineerde verenigingquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas
[..]
Nee, een personeelsvereniging. Dat vind ik iets anders.
Er is gramaticaal vanalles mis met deze zin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord is een gedetineerde vereniging
boeit me geen kanjerquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is gramaticaal vanalles mis met deze zin.
nou zegquote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik wist wel dat cachet een slet was
Je liegtquote:
Ik help je vriend. Mijn fietspompje is er klaar voor.quote:
maximaal een dag per uur tijdverschil maar scheelt ook wel of je een nacht of een dagvlucht hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |