Ah, gelukkig maar. Dat was natuurlijk ook het enige doel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Wolve000 en mo: nog even en jullie snellen iedereen in dit topic voorbij. Mijn snelste mijl ligt nog net boven de 7:30, dus ik ben natuurlijk stikjaloers.
Was ook niet een bijzonder serieuze vergelijking natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Mo en Wolve: gewoon niet vergelijken met anderen
Nog nooit, dus officieel heb ik geen tijd staan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:10 schreef Wolve000 het volgende:
Maar is dat een mijl ergens uit een race voglens Endomondo of heb je ook al wel eens een mijl-race gelopen?
Ja dat wel, 20, 25, 30 en 35, waarvan ik tijdens de 25 op vakantie ben. Nouja we zien wel. Nog lang tot 19 oktoberquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:13 schreef Murmeli het volgende:
@ LT: hmm ja daar zit wat in. Komen er meer van die trainingslopen? Volgens mij wel toch?
@wolve
Mijn snelste mijl is 7.52 volgens endo.
Ik ga me verdedigen: post wel gelezen. Maar op de iPad. En daar sta ik niet ingelogd. Volgende ochtend weer vergeten dat ik het gelezen had.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:58 schreef mosselmossel het volgende:
Hè bah LT, wat blijft het naar.
HIer weinig reactie op mijn lopen van gisteren. Gaat goed dus. Het wordt niet slechter van lopen. Maar omdat het ook niet echt sneller beter wordt, denk ik dat ik vanavond maar niet mee ga lopen in de Drunense Duinen. Dagje extra rust houden, zodat het bij de LDL zaterdag wellicht wel beter is geworden weer.
Dan zal het allemaal niet zoveel schelen. Want mijn snelste (onofficiele) mijl voor die tijd stond op 7:43. En dat was heuvelaf!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nog nooit, dus officieel heb ik geen tijd staan.
Valt toch wel mee, zonder gewicht? Toen ik nog krachttrainde voor het roeien was het vaak 3x12 of 3x15 maar dat was met 80kg in je nek. Ik vind het suffe aan die challenges vooral dat het op een gegeven moment zo lang gaat duren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga me verdedigen: post wel gelezen. Maar op de iPad. En daar sta ik niet ingelogd. Volgende ochtend weer vergeten dat ik het gelezen had.
Of: geen inspiratie voor een constructieve reactie die jou verder helpt.
Over dat squatten: 250 squats. Is dat nog zinvol? Volgens mij heb je dan zoveel spierpijn dat je twee dagen niet kunt hardlopen.
Volgens mij bedoelt Mossel dat zijn voet weinig reactie geeft op lopen van gisterenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:16 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga me verdedigen: post wel gelezen. Maar op de iPad. En daar sta ik niet ingelogd. Volgende ochtend weer vergeten dat ik het gelezen had.
Of: geen inspiratie voor een constructieve reactie die jou verder helpt.
Over dat squatten: 250 squats. Is dat nog zinvol? Volgens mij heb je dan zoveel spierpijn dat je twee dagen niet kunt hardlopen.
Zo las ik het ook jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Mossel dat zijn voet weinig reactie geeft op lopen van gisterenWat natuurlijk heel goed nieuws is
Het eindigt op een 0, ja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Pijl, gefeliciteerd! Toch wel een courante leeftijd?
Of 40 squats. Voor wie zich natuurlijk voelt aangesprokenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Het eindigt op een 0, ja.
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Mochten jullie nog iets toepasselijks willen doen voor mijn verjaardag, dan kan je vanavond een loopje van 40 hectometer doen. Vandaag mag dat
Oja, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Het eindigt op een 0, ja.
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Mochten jullie nog iets toepasselijks willen doen voor mijn verjaardag, dan kan je vanavond een loopje van 40 hectometer doen. Vandaag mag dat
Damn. Ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Mossel dat zijn voet weinig reactie geeft op lopen van gisterenWat natuurlijk heel goed nieuws is
Heb je dat startnummer al overgenomen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik drink wel 40 bier..sport..
* Daywalk3r kleed zich om voor de sportschool
Stalkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je dat startnummer al overgenomen?
Loperamide does the trickquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, ik was het vandaag helemaal zat en ik dacht; als ik naar mijn werk kan fietsen, kan ik ook op dezelfde intensiteit hardlopen. Gewoon om mijn lichaam een signaal te geven dat ik er nog ben en dat ik zondag gewoon die 20km wil lopen.
Hardlopen ging an sich prima, maar op 500m van huis begon mijn buik te rommelen en kreeg ik een signaal terug van mijn lichaam, dat ik nu moest stoppen anders kon ik de bosjes opzoeken. Gelukkig tot aan de wc thuis gered. Maar wat baal ik hiervan zeg.. begin die 20km van zondag nu ook wel somber in te zien. Al is het maar omdat er niet elke 3km een wc staat. Maar ik ben er ook gewoon klaar mee nu, heb al sinds zaterdag niet meer avond gegeten, zo blijft er weinig van mijn getrainde lichaam over natuurlijk..
Het was gewoon zo gezellig op het Sallandquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik moet gewoon werken, dus ik doe niet mee.
Stalkert
Ik weetsquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was gewoon zo gezellig op het Salland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |