Ik mis die andere zeikerd, die met elf letters.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Plaatje in de OP doet mij johannes missen, wanneer komt die mongolenbeffer weer terug?
Weet jij dat niet, dacht dat jullie maatjes waren?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Plaatje in de OP doet mij johannes missen, wanneer komt die mongolenbeffer weer terug?
Volgens mij is hij al terug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Wie rookt teveel?quote:
Het moet verboden worden om in dit topic posts van meer dan 2 zinnen te fabriceren, daar zijn we hier niet voor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik mis die andere zeikerd, die met elf letters.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al terug.
Morgen kunnen we weer van zijn posts genieten.
Ja dat dacht ik ook. 0 selfies in mijn DM.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Weet jij dat niet, dacht dat jullie maatjes waren?
Uit welke provincie zou Dion komen?quote:
Die is Rigareus gestegen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes heeft de bieromzet in Tallinn fors doen stijgen.
Binnenkijken bij Edquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Binnenkijken bij Ed.
http://www.funda.nl/koop/dijken/huis-47160581-nummer-2/
Leuke fotoquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Al staat Volkert er naast te huilen.
Jij bent vandaag in de rol van Zipportal.quote:
Zipportal is niet zo moeilijk te imiteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent vandaag in de rol van Zipportal.
Jawel hoor, in het zeil van het schip zit heel klein het cirkeltje uit je oude UIquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:57 schreef Webschip het volgende:
[..]
UI politie.
Maar van de oude UI zie ik niets terug.
Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:11 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zwolle is een mooie stad hoor, blauwvingers aardige lui! Dat Marokkaanse tuig mag opdonderen.
Dat heb ik bij Stefan de Vrij.quote:
Zo heeft Duitsland de oorlog verlorenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Financiën zouden niet moeten meewegen in het opleggen van sancties aan Rusland. Principes zouden voorop moeten staan.
Die mevrouw is wel kunstenares hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten deze lui eens uitnodigen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)inderdagopvang.dhtml
Dood aan kinderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ze moeten deze lui eens uitnodigen: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)inderdagopvang.dhtml
Strandje, en dan ben je er.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk aan Marcodej als ik Sybrand Buma een perenijsje zie eten in een zonovergoten parkje.
Zo'n soort onderwerp moet er gewoon elke dag bij zitten, net als toen met die doos die liep te janken over die kinderspeelgoedgidsen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ik heb geen raar handje, en geen melkboerenhondenhaar.quote:
Je zult maar een bedrijf hebben met 50 man in dienst dat volledig afhankelijk is van de export naar Rusland. Dan lul je wel anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Financiën zouden niet moeten meewegen in het opleggen van sancties aan Rusland. Principes zouden voorop moeten staan.
En die neus dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen raar handje, en geen melkboerenhondenhaar.
Bij jou moet ik altijd aan Hagrid van Harry Potter denken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je bij mij dan?
Straks gewoon beelden van hoe een hertje of zwijn wordt afgeknald, kunnen bepaalde types weer gaan janken op Twitter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Best een flopshow tot nu toe. Tijd voor Irak en Syrië.
Lekker makkelijk praten voor jou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Een soort van Pelle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je bij mij dan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij jou moet ik altijd aan Hagrid van Harry Potter denken.
Waarom? Het raakt onze economie voor maximaal 7 miljard, ervan uitgaande dat we die export nergens anders weten te sluiten. Dat is ruim 1% BBP. En daar staat 21 miljard aan import tegenover.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekker makkelijk praten voor jou.
Ik moet bij mezelf altijd aan Adolf Hitler denken. Ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Bij Volkert van der Graaf moet ik altijd aan Mani denken.
Hij schijt hele zinnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Deze man kan zelfs Fries met kakaccent spreken
Dit valt me weer tegen van je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gaat Ed Nijpels binnenkort dood.
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Hahah een VVD'er die zich druk maakt over duurzame energie. Hij zit zeker in een commissie of raad van bestuur voor zo'n clubje
Murica fuck yeahquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Nijpels heeft 100 procent gelijk. Er had al veel eerder actie moeten worden ondernomen tegen Rusland.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef agter het volgende:
Martin Visser ziet er uit zoals ik me de gemiddelde fokker voorstel.
Idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Nijpels heeft 100 procent gelijk. Er had al veel eerder actie moeten worden ondernomen tegen Rusland.
En geen baard. Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan met Pelle kapsel.
Ik vind dit juist in de lijn van mijn hele post history. Maar dat terzijde.quote:
En het is geheel in je lijn van je zelfbeeld Adolf.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit juist in de lijn van mijn hele post history. Maar dat terzijde.
Spreek jij nou eens een vocaroo in joh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien wel, we moeten eerst pics hebben, dat staat vast.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Ik vind Lucille mooier dan die andere vrouw trouwens.
Totdat ze opstaat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
Ik heb liever dat we haar Instagram vinden. Aan zo'n vocaroo heb je niks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Spreek jij nou eens een vocaroo in joh.
Het kan raar lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Lucille en Lingo?
Het loopt niet lekkerquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Lucille en Lingo?
hah ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Ze hebben een fotomodel achter Lucille neergezet.
Zemmer, nu mag je zwarte balletje pakkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dion Graus moet in Team 1 met Geert tegenover 2 marokkannen in team 2
Haxball?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dion Graus moet in Team 1 met Geert tegenover 2 marokkannen in team 2
Gordon en ik zouden goede vrienden kunnen zijn.quote:
Daarvoor had je Boggle met Kramerquote:
Ali B.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef Martinello het volgende:
De TROS wil alleen nog programma's met Volendammers. De rest moet weg.
Dat was voor mijn tijd denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor had je Boggle met Kramer
Ja idd, dat slaat ook nergens op. Eerst hadden ze die soap en die kreeg net 2 maanden een kans en toen gingen ze de Lama's herhalen. Tsja, dan maak je Ned3 ook gewoon kapot.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe DWDD gewoon weer lekker naar Nederland 3 en om half 8.
Dat ook. Maar vooral omdat ik zo de eerste half uur altijd mis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, dat slaat ook nergens op. Eerst hadden ze die soap en die kreeg net 2 maanden een kans en toen gingen ze de Lama's herhalen. Tsja, dan maak je Ned3 ook gewoon kapot.
Opnames duren langer natuurlijk, dommerik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
8 keer 20 minuten...jah, dat is hard werken
Misschien moet Lucille wat salaris inleveren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
24 in een week. Wat doet Lucille de rest van het jaar?
http://www.lucillewernerfoundation.nl/index.php/nl/quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Laat ze maar beginnen bij Mathijs van Nieuwkerk dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien moet Lucille wat salaris inleveren.
Mis-verkiezingen houden, koketteren met haar handicap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Dit doen ze om de paar jaar als de kijkcijfers weer in de plee zitten, publiciteitsstuntje.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Uit alles blijkt wel dat het einde van Lingo nog lang geen feit is.
Er komt echt wel een oplossing.
En bier atten. Nee serieusquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mis-verkiezingen houden, koketteren met haar handicap.
Da's irritant in dit soort topics hequote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Dion
Ik kan niet 2x dezelfde reactie posten enzo.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Onderwerp met Pieter Omtzigt laten vervallen voor Lingo, rot toch op.
KvdB.![]()
Geef mij P&W maar weer.
twitter:PieterOmtzigt twitterde op woensdag 30-07-2014 om 18:43:44Morgen (ipv vanavond) geef ik bij @KvdBtv toelichting op Is (is) in Irak/Syrië, maar ook in Den Haag. reageer retweet
Want de vervolging van Christenen is belangrijker dan die van Sjiieten, Koerden, Joden en alles wat anders is dan Soennitisch .quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Onderwerp met Pieter Omtzigt laten vervallen voor Lingo, rot toch op.
KvdB.![]()
Geef mij P&W maar weer.
Graus zal de Grote Geliefde Blonde Leider altijd trouw blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Zit hij nog bij de PVV of is het inmiddels Lijst Graus?
Dat heet politiek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef alors het volgende:
Treurig eigenlijk dan Dion er helemaal geen verstand van heeft en gewoon wat raaskalt voor stemmen
Ik durf er geen vergif op in te nemen. Hij werd eerder dit jaar genoemd als één van de PVV'ers die met een andere partij liep te flirten: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Geert-Wilders.dhtmlquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Graus zal de Grote Geliefde Blonde Leider altijd trouw blijven.
De rest boeit ze helaas niet, is vaker het geval bij KvdB, terwijl je daar ook een hele uitzending aan kan wijden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want de vervolging van Christenen is belangrijker dan die van Sjiieten, Koerden, Joden en alles wat anders is dan Soennitisch .
Mensen, en dus ook jagers, zijn ook onderdeel van de natuur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Hoezo moeten wij de natuur in evenwicht houden, doet de natuur dat zelf al niet?
Wij (jagers etc. ) behoren ook tot de natuur.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Hoezo moeten wij de natuur in evenwicht houden, doet de natuur dat zelf al niet?
Beetje dieren voor de lol neerknallen. Echt natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen, en dus ook jagers, zijn ook onderdeel van de natuur.
Graus naar 50-plus. Ik zie het gebeuren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf er geen vergif op in te nemen. Hij werd eerder dit jaar genoemd als één van de PVV'ers die met een andere partij liep te flirten: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Geert-Wilders.dhtml
Twee van de vier mensen op de foto's zijn inmiddels daadwerkelijk weg.
Ja hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Beetje dieren voor de lol neerknallen. Echt natuurlijk.
Nee omdat er geen natuur is. Er zijn geen grote jagers (wolven) die herten en zwijnen pakken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ik jou neerknal, is het ook de natuur, omdat de mens onderdeel is van de natuur.
Een zwijn is toch geen schijtkraai, om in jouw woorden te blijven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee omdat er geen natuur is. Er zijn geen grote jagers (wolven) die herten en zwijnen pakken.
Net als al die schijtkraaien, welke dier uit de natuur zou die moeten pakken? Gewoon schieten, zijn er genoeg van.
Ik zou jou met alle plezier neerknallen, waar spreken we af?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als ik jou neerknal, is het ook de natuur, omdat de mens onderdeel is van de natuur.
Als ie jouw tuin om komt spitten en schijten piep je wel anders.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een zwijn is toch geen schijtkraai, om in jouw woorden te blijven.
xDquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Het was vanavond in elk geval een tafel met ballen
Je zou niet zeggen dat ze al in de 50 is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Marielle is wel lekker zeg voor haar leeftijd![]()
Lucille ziet er beter uit voor haar leeftijd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef KingRoland het volgende:
Marielle is wel lekker zeg voor haar leeftijd![]()
Moet je maar een hek om je tuin zetten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Als ie jouw tuin om komt spitten en schijten piep je wel anders.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lucille ziet er beter uit voor haar leeftijd.
Waarom heet jij luxerobots?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moet je maar een hek om je tuin zetten.
Dat is tegennatuurlijk. En kraaien kunnen vliegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moet je maar een hek om je tuin zetten.
Ik had Lucille jonger geschat dan die Marielle zelfs.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
7 jaar verschil met Marielle ja. Was niet te zien.
Wat! Kunnen kraaien vliegen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is tegennatuurlijk. En kraaien kunnen vliegen.
Al vrij snel:quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Martinello het volgende:
Graus heeft atheneum. Waar is het misgegaan.
Ja. Dus jouw oplossing was nogal dom.quote:
Management studerenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Al vrij snel:
ONDERWIJS
VWO
HBO Management
Phytotherapie
Ik denk dat haar carrière na Lingo niet meer zo lekker loopt.quote:
Ze heeft wel iets mannelijks, wat Lieke van Lexmond ook heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had Lucille jonger geschat dan die Marielle zelfs.
Puntige oksels.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets mannelijks, wat Lieke van Lexmond ook heeft.
Kaaklijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |