Ik moet bij mezelf altijd aan Adolf Hitler denken. Ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Bij Volkert van der Graaf moet ik altijd aan Mani denken.
Hij schijt hele zinnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Deze man kan zelfs Fries met kakaccent spreken
Dit valt me weer tegen van je.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk gaat Ed Nijpels binnenkort dood.
Dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Hahah een VVD'er die zich druk maakt over duurzame energie. Hij zit zeker in een commissie of raad van bestuur voor zo'n clubje
Murica fuck yeahquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Nijpels heeft 100 procent gelijk. Er had al veel eerder actie moeten worden ondernomen tegen Rusland.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef agter het volgende:
Martin Visser ziet er uit zoals ik me de gemiddelde fokker voorstel.
Idd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
Nijpels heeft 100 procent gelijk. Er had al veel eerder actie moeten worden ondernomen tegen Rusland.
En geen baard. Zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan met Pelle kapsel.
Ik vind dit juist in de lijn van mijn hele post history. Maar dat terzijde.quote:
En het is geheel in je lijn van je zelfbeeld Adolf.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit juist in de lijn van mijn hele post history. Maar dat terzijde.
Spreek jij nou eens een vocaroo in joh.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien wel, we moeten eerst pics hebben, dat staat vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |