quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:08 schreef borisz het volgende:
Chef redactie VI is er duidelijk over http://www.vi.nl/nieuws/d(...)mmerciele-omroep.htm
quote:Waarom moet er bovendien voor elke speelronde een peloton NOS-medewerkers op schoolreisje door Europa? Voor een obligaat kort interviewtje? Voor een nietszeggend standuppertje aan de zijlijn in een stadion? Geen kijker die er wakker van ligt. Die wil alleen de bal zien rollen. Het dient vooral als bevrediging van het ego van de NOS-mensen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:11 schreef superniger het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BAH BAH BAH BAH BAH`
Nee nu krijgen we Leo Oldenburger, daar word je vrolijk vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 00:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is natuurlijk wel een voordeel dat je in ieder geval bij de Champions League niet meer met Frank Snoeks wordt lastiggevallen.
Als FOX het Spaans voetbal binnenhaalt, hebben ze denk ik alles wat ze willen en blijft Sport1 alsnog achter met een gemankeerd voetbal-pakket. In buitenlandse EL wedstrijdjes zullen niet veel mensen geīnteresseerd zijn. De CL is uiteraard mooi, maar als dat nog het enige is (naast wat buitenlandse kwalificatie-wedstrijden)...quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:00 schreef borisz het volgende:
Volgens NRC gaan RTL7 + Sport1 de EL doen.
Dat houdt in dat FOX wat kwijt raakt ipv doorgroeit.
Dat vind ik wellicht nog het meest opvallende van alles. FOX is er niet op de momenten dat het erom gaat. Sterker nog, oefenen Oranje verkopen ze weer.
Ja eens. In de ideale situatie fuseren FOX INT en Sport1 tot een stevige sportzender met alles wat ze nu hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:13 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Als FOX het Spaans voetbal binnenhaalt, hebben ze denk ik alles wat ze willen en blijft Sport1 alsnog achter met een gemankeerd voetbal-pakket. In buitenlandse EL wedstrijdjes zullen niet veel mensen geīnteresseerd zijn. De CL is uiteraard mooi, maar als dat nog het enige is (naast wat buitenlandse kwalificatie-wedstrijden)...
Dat zou inderdaad mooi zijn. Wellicht speculeert FOX daar ook op en kunnen ze op die manier goedkoper aan alle rechten komen dan door nu mee te gaan bieden en de prijs op te drijven.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens. In de ideale situatie fuseren FOX INT en Sport1 tot een stevige sportzender met alles wat ze nu hebben.
Rupert Murdoch says noquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens. In de ideale situatie fuseren FOX INT en Sport1 tot een stevige sportzender met alles wat ze nu hebben.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gerard Joling in je beeld bij Barca-Bayern
volgend jaar Man Uquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:06 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me al op de interviews van Hansie, helaas niet met van Gaal want die waren wel episch.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij RTL zou je Gordon in beeld zien, trouwens.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet bij RTL7 tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij RTL zou je Gordon in beeld zien, trouwens.
Is dat nou zoveel beter?
15 miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
tussen de 10 a 15 miljoen betalen ze er blijkbaar voor. Iemand enig idee wat de NOS betaalde?
http://nos.nl/artikel/200(...)nitief-naar-sbs.htmlquote:Rechten Champions League definitief naar SBS
Tv-zender SBS en uitgeverij Sanoma hebben de uitzendrechten van de UEFA Champions League binnengehaald. Vorige week werd al bekend dat SBS de belangrijkste kandidaat was, nu zijn de contracten ook daadwerkelijk ondertekend. Voor het eerst heeft een commerciële zendergroep in Nederland de rechten van het belangrijke voetbaltoernooi binnengehaald.
SBS gaat van augustus 2015 tot 2018 de wedstrijden van de Champions League uitzenden. De duels en de samenvattingen zijn op dinsdag en woensdag te zien. Sanoma, groot aandeelhouder van de televisiezender, zal online verslag van de wedstrijden doen op de nieuwswebsite NU.nl. Lezers kunnen de hoogtepunten van de duels 'on demand' terugkijken. Ook komen de uitslagen en standen op de website te staan.
Grootste mediabedrijf
"Als geen ander zijn wij in staat om dit prestigieuze internationale clubvoetbaltoernooi op televisie en online aan de voetballiefhebbers te presenteren", zegt Luc Peters namens de directie van SBS. "Dit past perfect bij de ambities van SBS/Sanoma als grootste mediabedrijf van Nederland."
Hoeveel SBS en Sanoma voor de uitzendrechten hebben betaald is niet bekend. RTL bood ook mee. De NOS maakte eerder bekend niet op de uitzendrechten te bieden vanwege de bezuinigingen.
Aangezien nu.nl by far de meest gebruikte nieuws-app is op mobiel en tablet, denk ik een heleboel mensen. Helemaal met de opkomst van 4G.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, welk waardeloos stuk vreten gaat op nu.nl naar CL-samenvattingen kijken? Dat doe ik lekker op Sport1.nl
Moet je wel Sport1 hebben natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even serieus, welk waardeloos stuk vreten gaat op nu.nl naar CL-samenvattingen kijken? Dat doe ik lekker op Sport1.nl
Gewoon met advertentie vooraf neem ik aan. Meer niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je wel Sport1 hebben natuurlijk...
Die samenvattingen op nu.nl zijn niet gratis neem ik aan? Omdat er 'on demand' bij staat.
We onderbreken deze wedstrijd voor Piet's Weerbericht.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:RTLLateNight twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:56:21Vanavond in #rtlln De Champions League gaat definitief naar #SBS en CEO van #Sanoma Peter de Mönnink heeft hiermee grootse plannen. reageer retweet
Meer reclame zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef borisz het volgende:
twitter:RTLLateNight twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:56:21Vanavond in #rtlln De Champions League gaat definitief naar #SBS en CEO van #Sanoma Peter de Mönnink heeft hiermee grootse plannen. reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |