Ze hebben er gewoon schijt aanquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:51 schreef Infection het volgende:
Tja, die mensen weten zelf ook wel dat ze bekeken worden. En toch gaan ze er zitten.
Dan is er geen probleem toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze hebben er gewoon schijt aan
Architecten zijn met het gebouw ontwerpen bezig. gebruikers zijn daarin van ondergeschikt belang.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:51 schreef Hathor het volgende:
Zo hallo dan, die architect zat zeker aan de paddo's toen ie met dit project bezig was.
Of een fokker die zijn stront op de ramen smeertquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:54 schreef Deetch het volgende:
Er zal binnekort wel van die matfolie op de onderste meter geplakt worden.
En waarom rijden ze op de busbaan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn alle auto's op die foto groen?
Ik snap niet waarom ze dat niet direct gedaan hebben toen de fout aan het licht kwam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:54 schreef Deetch het volgende:
Er zal binnekort wel van die matfolie op de onderste meter geplakt worden.
Omdat het geen foto is, maar een concept design.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn alle auto's op die foto groen?
Dat verklaart nog niet waarom alle auto's groen zijn. En op de busbaan staan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat het geen foto is, maar een concept design.
Omdat ze in het 'concept design' bomen hebben gebruikt die bijna dood zijn, met maar een paar blaadjes eraan. Met groene auto's op de busbaan is de straat toch nog geflankeerd met wat groen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom alle auto's groen zijn. En op de busbaan staan.
Een concept ontwerp hoeft niet te voldoen aan de werkelijkheid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niet waarom alle auto's groen zijn. En op de busbaan staan.
Alsof er ook maar één architect bestaat die rekening houdt met praktische zaken. Het design is het enige dat telt...quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:51 schreef Hathor het volgende:
Zo hallo dan, die architect zat zeker aan de paddo's toen ie met dit project bezig was.
Gezien de bijna perfecte houding van de jongedame in kwestie zal deze foto wel met haar medeweten genomen zijn. Ik vraag me zelfs af of ze überhaupt wel iets anders doet als gewoon zitten voor de foto.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:14 schreef Helsinki het volgende:
Waarom zou je daar ook foto's van nemen?.
Ik vind dit toch te makkelijk. Waarom dan niet rood? En op straat? Of verschillende kleuren, als je ze toch kleurt...quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:13 schreef Kingstown het volgende:
Een concept ontwerp hoeft niet te voldoen aan de werkelijkheid.
Als de ontwikkelaar het leuk/makkelijk vindt om alle auto's groen in te kleuren en op de busbaan te zetten, dan is er verder geen dieper liggende reden voor.
Berlijn wil zich graag profileren als een groene stad waar zelfs de auto's ecologisch verantwoord zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dit toch te makkelijk. Waarom dan niet rood? En op straat? Of verschillende kleuren, als je ze toch kleurt...
Zit ook niemand op het terras, zegt toch wat over het eten daarquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind dit toch te makkelijk. Waarom dan niet rood? En op straat? Of verschillende kleuren, als je ze toch kleurt...
Klopt, zaken als toiletten worden gewoon vergeten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alsof er ook maar één architect bestaat die rekening houdt met praktische zaken. Het design is het enige dat telt...
Een vriendin van me heeft ook een architect als vriend en moet hem soms op heel simpele praktische zaken wijzen die hij zelf gewoon absoluut niet inziet/in wilt zien...
je zou haar even kunnen bellen om te vragen of ze echt een drolletje aan het uitpersen was op dat momentquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien de bijna perfecte houding van de jongedame in kwestie zal deze foto wel met haar medeweten genomen zijn. Ik vraag me zelfs af of ze überhaupt wel iets anders doet als gewoon zitten voor de foto.
ik verwacht anders wel een gebogen houding + rood hoofdquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezien de bijna perfecte houding van de jongedame in kwestie zal deze foto wel met haar medeweten genomen zijn. Ik vraag me zelfs af of ze überhaupt wel iets anders doet als gewoon zitten voor de foto.
hier het glas verkeerd om gemonteerd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
In Zwitserland is er een publieke wc met spiegelglas. Dus zelf zie je iedereen, maar niemand ziet jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hier het glas verkeerd om gemonteerd?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
ik verwacht anders wel een gebogen houding + rood hoofd
Dan zit ze te masturberen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef Karina het volgende:
De vrouw in de OP zit natuurlijk niet te poepen he? Vrouwen poepen niet.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:18 schreef raptorix het volgende:
Kan erger: http://www.spitsnieuws.nl(...)ift-in-wolkenkrabber
Briljant!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
In Zwitserland is er een publieke wc met spiegelglas. Dus zelf zie je iedereen, maar niemand ziet jou.
[ afbeelding ]
Een reis waard!quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je? Kleine kamer, Open badkamer, waardeloos, als je zit te bouten stinkt de hele kamer ernaar, douche en de damp zit in hele kamerquote:
Nice, kun je mooi gebruiken om ongezien te fappen op alle chicks die langslopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem is dat zulke dingen vaak contractueel niet mogen van de architect.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:18 schreef probeer het volgende:
Dus dan stuur je even een paar stagiaires naar de lokale bouwmarkt voor van dat ruiten-ondoorzichtig-afplak-spul? En opgelost!
Hoe werkt dat 's avonds dan..?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Romeinse schijthuizenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:51 schreef TLC het volgende:
Voor de uitvinding van het watercloset zag je bijna alleen maar poepende mensen en toen was die schaamte er nog niet
Ergens anders in Hong Kong heb ik ook urinoirs met zo'n uitzicht gezien. Vet gaaf ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:26 schreef k_man het volgende:
Dit is in Hongkong, de urinoirs van de Felix Bar;
[ afbeelding ]
Niemand ziet je, maar zelf kijk je tijdens het pissen over de hele stad. Fantastisch. Ik ben er zelf ook geweest.
En steden die ontzettend stonken en waar ziekten als de pest velen de das omdedenquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Romeinse schijthuizen
Met z'n tienen langs elkaar.
De Romeinen waren een schoner volk dan de rest van Europa, tot ongeveer halverwege de negentiende eeuw.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:56 schreef TLC het volgende:
[..]
En steden die ontzettend stonken en waar ziekten als de pest velen de das omdeden
Bestaat nog steeds hoor. In Bhutan heb ik het nog gezien. In China op het platteland schijn je ook nog een gemeenschappelijk schijthuis te hebben in het dorp. Zit je lekker naast elkaar te poepen en ondertussen een beetje bijpraten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Romeinse schijthuizen
"Twiitch, als je klaar bent, kan je dan even de spons-op-een-stokje doorgeven?"quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Romeinse schijthuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |