Ik heb net je Peru foto's zitten kijken. Wat een toffe reis! Hoewel ik me wel iets bij die kleedjes kan voorstellenquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:44 schreef flipsen het volgende:
Bariloche heeft veel micro-brouwerijtjes. Jammer dat ik geen groot bierliefhebber ben.
Ik zie de offerte-aanvraag wel verschijnen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:12 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb net je Peru foto's zitten kijken. Wat een toffe reis! Hoewel ik me wel iets bij die kleedjes kan voorstellen
Is toch ook leuk om te bezoeken?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:59 schreef Gaoxing het volgende:
Pfff ik heb nog een beetje vlieg-budget over dit jaar, maar daar komen we niet mee voorbij Italie, denk ik zo
Kwam nog een interessant stukje tegen over Noorwegen vergelijkend met Canada.quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:22 schreef Fogel het volgende:
10 euro voor 6 bonnen, daar ga ik niet arm van worden. Het is in Bodegraven, Nederland
Maar daar verdien ik niets aanquote:
Hartstikke leuk. Maar het was een antwoord op flip, even ervoor, en het budget is dus niet bepaald afdoende voor Peru.quote:
Even heel cru gesteld: als hij dat redt, is dat inderdaad wel het idee.quote:
Jup, dat zijn dan toch de momenten dat de afstanden groot blijken, daar kan geen skype tegenop. Sterkte jullie ook.quote:Mijn schoonmoeder is opeens erg slecht geworden en zit voorlopig in de revalidatie-afdeling van een verzorginghuis. Echt het vervelendste wat je kan overkomen als KAA'er, vind ik.
Hier droom ik dus dagelijks van....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:16 schreef El_Matador het volgende:
Na 2,5 jaar terug in Nederland. net iets kouder dan Bogota, pa cremeren, maar zusje en vrienden weer zien voelt goed. Miss Escobar straalt bij alles, met name de snackbar gisteren.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even heel cru gesteld: als hij dat redt, is dat inderdaad wel het idee.
[..]
Jup, dat zijn dan toch de momenten dat de afstanden groot blijken, daar kan geen skype tegenop. Sterkte jullie ook.
Alle voip programma's zijn officieel verboden in de UAE, en dus -als je ze hebt, want downloaden kan niet- bijzonder brak. We skypen nog maar nauwelijks...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:47 schreef flipsen het volgende:
Jup, dat zijn dan toch de momenten dat de afstanden groot blijken, daar kan geen skype tegenop. Sterkte jullie ook.
Misschien een klein beetje off topic maar mijn enige persoonlijke angst als KAA'er (ik ben een immigrant en geen expat) is om latere leeftijd dement te worden, daardoor terug te vallen op mijn moedertaal met als gevolg een isolement... (voor zo ver dat er toch al niet is bij dementie)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef Gaoxing het volgende:
Echt het vervelendste wat je kan overkomen als KAA'er, vind ik.
Een begrafenis (ja, met een f dank u wel) missen in NL hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant, stel dat mijn vrouw vandaag een ongeluk krijgt en overlijdt, dan wordt ze naar Argentijns (Zuid Amerikaans?) gebruik morgen al begraven. No way dat mijn familie in NL dus op tijd hier zou zijn. Dat is wel even lastig. Zelfs mijn schoonmoeder in het noordoosten van het land zal moeten rennen in dat geval (geen vliegveld, dus eerst 9 a 10 uur in de bus naar BsAs en daar pas een vlucht).quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
Een begravenis missen hoeft volgens mij niet, ik kwam zelfs vanuit Nieuw-Zeeland nog op tijd in Nederland aan voor de begravenis van mijn nichtje. Kwestie van een reisburo met een beetje begrip voor de situatie.
[..]
Misschien een klein beetje off topic maar mijn enige persoonlijke angst als KAA'er (ik ben een immigrant en geen expat) is om latere leeftijd dement te worden, daardoor terug te vallen op mijn moedertaal met als gevolg een isolement... (voor zo ver dat er toch al niet is bij dementie)
Ik denk dat ik me niet helemaal volledig heb uitgedrukt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een begrafenis (ja, met een f dank u wel) missen in NL hoeft inderdaad niet. Aan de andere kant, stel dat mijn vrouw vandaag een ongeluk krijgt en overlijdt, dan wordt ze naar Argentijns (Zuid Amerikaans?) gebruik morgen al begraven. No way dat mijn familie in NL dus op tijd hier zou zijn. Dat is wel even lastig. Zelfs mijn schoonmoeder in het noordoosten van het land zal moeten rennen in dat geval (geen vliegveld, dus eerst 9 a 10 uur in de bus naar BsAs en daar pas een vlucht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |