Uitgesproken meningen he, die Hollanders...quote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Gut. Dit is wel een topic voor draaideurgebanden zie ik. Wanneer gaat DAM er weer eens door? Dan zitten we op 3 gebanden in deze reeks!
En Dutcko, 2 van de meer "spraakmakende" posters in dit topic. Geen idee wie de 3de is, blijkbaar is het niet motorbloempjequote:
Ik was ook gebannedquote:
Uhm... Dat gesprek dateert van twee weken geleden he? :pquote:Op donderdag 25 september 2014 08:40 schreef Dven het volgende:
Hier ook matig weer. Temperate en rond de 20 graden. Gisteren koudeval en nog maar 11 graden. In de bergen is lokaal de eerste sneeuw al gevallen
"Stuck in traffic" was in BKK ook een heel normaal excuus. Ik kan me haast voorstellen dat ze er niet zo mee zaten. Maar het verbaast jou nog wel steeds?quote:Op donderdag 25 september 2014 07:47 schreef breaky het volgende:
Topic kick!
Om het maar even bij de sport te houden: Op dit moment zijn de Asian Games in volle gang, in Zuid Korea. Dit is een soort olympische spelen maar dan alleen voor Aziatische landen.
Laos heeft het echter gepresteerd een grote blunder te slaan door 30 minuten! te laat te komen bij de semi finals van het spelletje sepak takraw
Hun excuses? Stuck in trafficwant ze moesten eerst "eten en slapen"!!!
Helaas...gediskwalificeerd en terecht natuurlijk. De buurlanden hebben al niet zo'n hoge pet op van Laos en dit helpt natuurlijk niet
Het weer is altijd actueelquote:Op donderdag 25 september 2014 13:24 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uhm... Dat gesprek dateert van twee weken geleden he? :p
Hier is het boring. Nu wel iets onder de 40, we gaan de goede kant op. Over twee weken komen er gasten uit NL en ik denk dat we misschien iets rustiger aan kunnen doen dan tot nu de bedoeling wasquote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het weer is altijd actueel
He, maar vrouw en kinderen mochten al wel mee? Vroeger moesten die eerst vier maanden ofzo wachten, tot de man zijn verblijfsvergunning had.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:54 schreef nixxx het volgende:
Woohoo ik heb mijn verblijfsvergunning binnen. Mocht even duren hoor..en die van vrouw en kinderen is er nog niet. En dan staat er ook nog eens het verkeerde beroep op. Ben ik ineens marine engineer, ha het enige dat ik van boten weet is dat ze op het water moeten drijven (onderzeeërs uitgezonderd).
30 graden in het noorden van China?quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hier is het nog ongeveer 30 graden in het noorden van China maar voelt al een stuk beter dan twee weken geleden. Toen ging het telkens richting de 40 graden en dat is echt kut weer om in te voetballen. Zelfs met het drinken van meerdere flessen water was ik na elke wedstrijd 2-3 kilo lichter.
In Laos zelf niet. Maar dit is een internationaal sport evenement en kunnen ze dit gewoon niet maken.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
"Stuck in traffic" was in BKK ook een heel normaal excuus. Ik kan me haast voorstellen dat ze er niet zo mee zaten. Maar het verbaast jou nog wel steeds?
Het gaat inmiddels richting de 20-25 graden. Afgelopen week zelfs paar dagen onder 15 graden, dat was echt maf. Schommelt hier nogal zo tussen zomer en winter.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
30 graden in het noorden van China?
Toe maar.
Hier beginnen de buien te komen, najaar breekt door alhoewel het dit weekend weer 22 graden word.
Maandag bij de brouwerij van een maat van mij geweest, bier met alleen verse ingredienten is toch wel anders!quote:Op vrijdag 26 september 2014 04:21 schreef breaky het volgende:
[ afbeelding ]
En sinds dit jaar, ook gebrouwen in Laos!
Leffe, Duvel,Stella en Hoegaarden zou wel moeten lukken sinds BE sinds een paar jaar de wereld heeft ontdekt. Misschien dat er een Belg zo gek is om er een soort van café te beginnen om te vinden wat je zoekt, maar dat denk ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:09 schreef nixxx het volgende:
Stop torturing me! Hmm een Westmalle triple of een Rochefort 10..Ben benieuwd of je die in Bahrein kan krijgen.
Dan kan je toch net zo goed ranja (met een rietje) drinkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef DUTCHKO het volgende:
Verkocht dit in m'n kroeg vroeger. Heerlijk licht pilsje die je niet voelt zitten...![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet zeker of de mensen die dat spul drinken de sterke smaak van ranja wel aankunnenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed ranja (met een rietje) drinken
Als Sofietje het kon, kan iedereen hetquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of de mensen die dat spul drinken de sterke smaak van ranja wel aankunnen
Waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed ranja (met een rietje) drinken
Hier niet. Wel o.a. Leffe en Duvel bij de Russische maffia.quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:09 schreef nixxx het volgende:
Stop torturing me! Hmm een Westmalle triple of een Rochefort 10..Ben benieuwd of je die in Bahrein kan krijgen.
Ik heb net je Peru foto's zitten kijken. Wat een toffe reis! Hoewel ik me wel iets bij die kleedjes kan voorstellenquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:44 schreef flipsen het volgende:
Bariloche heeft veel micro-brouwerijtjes. Jammer dat ik geen groot bierliefhebber ben.
Ik zie de offerte-aanvraag wel verschijnen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:12 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb net je Peru foto's zitten kijken. Wat een toffe reis! Hoewel ik me wel iets bij die kleedjes kan voorstellen
Is toch ook leuk om te bezoeken?quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:59 schreef Gaoxing het volgende:
Pfff ik heb nog een beetje vlieg-budget over dit jaar, maar daar komen we niet mee voorbij Italie, denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |