Het is een serieus bod, jouw vraagprijs ligt gewoon veel te hoog en dit is wat ik je er voor geef.quote:
Niet dat ik het met je prijs eens ben, maar wou je hem komen halen of moet ik versturenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een serieus bod, jouw vraagprijs ligt gewoon veel te hoog en dit is wat ik je er voor geef.
Op de rommelmarkt zou ik er minder voor geven
Verzenden, ik betaal er natuurlijk de verzendkosten nog bij dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:30 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Niet dat ik het met je prijs eens ben, maar wou je hem komen halen of moet ik versturen
Maak er ¤25 incl van dan hebben we een dealquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzenden, ik betaal er natuurlijk de verzendkosten nog bij dan.
Mooi, dan weet ik dat het daar wat goedkoper is, maar ik blijf bij 25 inclquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
Maak er 20 incl Kiala van, Kiala is 3,95.
Het is dan ook een vraagprijs.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
65 euro voor die GB
Op de rommelmarkt koop je die voor 2 euro, krijg je er tetris bij.
Okéquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Daarom is mijn bod ook zeer redelijk.
Dat de gameboy jou veel waard is betekent niet dat hij dat ook is.quote:
Ik heb er geen verstand van dus vandaar mijn vraagprijs. Ik wou tot een akkoord gaan van 25 maar helaas mijn vriendelijke vriend niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Dat de gameboy jou veel waard is betekent niet dat hij dat ook is.
En dit siert je nou niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |