SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs, ¤65,- incl.
Volgende is een zwarte Playstation 2, variant nummer 1. (Phat model?) met 1 controller en 2 games. Playstation is in perfecte staat. Uiteraard werkend te zien.
2 games zijn
- Final Fantasy XII
- Singstar volume 2 PS3 versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste prijs ¤20,- excl.
[Volgende zijn ''Asiamania'' DVD's. Vroeger heel wat verzameld, maar nu toch maar echt in de uitverkoop.
- Memories of Murder ¤7,- incl
- Ichi the Killer Special Edition ¤10 incl
- The Eye 2 ¤5,- incl
- Kung Fu Hustle ¤5,- incl
Alle dvd's voor ¤20 inclSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende is ook een ''Aziatische'' film box.
- Infernal Affairs 1
- Infernal Affairs 2
- Infernal Affairs 3
Beide in één box voor ¤15,- inclSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende is een muziek dvd
- Within Temptation: The Silent Force Tour
Mag je overnemen voor ¤12 inclSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Laatste Seizoen 1 box van ''Lost''
Mag je overnemen voor ¤5,- inclSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees goed voor ''incl'' of ''excl''
Niet eens met een prijs? Doe een goed bod. Alles is werkend te zien als je het wilt komen halen, verzenden is ook geen probleem.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lt.Surge op 30-07-2014 00:17:13 ]![]()
jammer hè?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:11 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Want? Het kan niet in het topic?![]()
In topic onderhandelen zou je sieren. Details per PM/DMquote:
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Lost Seizoen 1 is gereserveerdquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:26 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
In topic onderhandelen zou je sieren. Details per PM/DM![]()
![]()
Als je alles via DM/PM blijft doen, dan gooi ik hem gewoon even dicht voor minimaal een dag of ik haal alle posts weg, zodat hij onderaan bungelt want dan heb je een topic kennelijk niet nodig om te onderhandelenquote:
Nounou denk aan je hart. Kan ik er wat aandoen dat ik een aanbieding kreeg via DM en niet via hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Als je alles via DM/PM blijft doen, dan gooi ik hem gewoon even dicht voor minimaal een dag of ik haal alle posts weg, zodat hij onderaan bungelt want dan heb je een topic kennelijk niet nodig om te onderhandelen![]()
Ik heb hart voor V&Aquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Nounou denk aan je hart. Kan ik er wat aandoen dat ik een aanbieding kreeg via DM en niet via hier.
Apeldoornquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:03 schreef wazmetjouwG het volgende:
Ben geïnteresseerd in de ps2 waar woon je??![]()
Graag gedaan en veel plezier ermee!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:52 schreef kingjotte het volgende:
DVD's zijn in goede orde ontvangen. Lekker snel geregeld, bedankt!![]()
![]()
¤ 15 voor de gameboy en spellen (en dat is al ruim boven de gemiddelde rommelmarktprijs). Batterijklepje mist en hoesjes voor de spellen zijn normaal, als je nou de doosjes en boekjes enzo had...![]()
Batterij klepje wat mist is van de accessoire en niet van de gameboy zelf, die is helemaal compleet (met uitzondering doosje boekjes etc.)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
¤ 15 voor de gameboy en spellen (en dat is al ruim boven de gemiddelde rommelmarktprijs). Batterijklepje mist en hoesjes voor de spellen zijn normaal, als je nou de doosjes en boekjes enzo had...
Maar je bod is genoteerd.![]()
Het is een serieus bod, jouw vraagprijs ligt gewoon veel te hoog en dit is wat ik je er voor geef.quote:
Op de rommelmarkt zou ik er minder voor geven![]()
![]()
Niet dat ik het met je prijs eens ben, maar wou je hem komen halen of moet ik versturenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is een serieus bod, jouw vraagprijs ligt gewoon veel te hoog en dit is wat ik je er voor geef.
Op de rommelmarkt zou ik er minder voor geven![]()
Verzenden, ik betaal er natuurlijk de verzendkosten nog bij dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:30 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Niet dat ik het met je prijs eens ben, maar wou je hem komen halen of moet ik versturen![]()
Maak er ¤25 incl van dan hebben we een dealquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzenden, ik betaal er natuurlijk de verzendkosten nog bij dan.![]()
Mooi, dan weet ik dat het daar wat goedkoper is, maar ik blijf bij 25 inclquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef djkoelkast het volgende:
Maak er 20 incl Kiala van, Kiala is 3,95.![]()
Het is dan ook een vraagprijs.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
65 euro voor die GB
Op de rommelmarkt koop je die voor 2 euro, krijg je er tetris bij.![]()
Okéquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
Daarom is mijn bod ook zeer redelijk.![]()
Dat de gameboy jou veel waard is betekent niet dat hij dat ook is.quote:
En dit siert je nou niet echt.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Ik heb er geen verstand van dus vandaar mijn vraagprijs. Ik wou tot een akkoord gaan van 25 maar helaas mijn vriendelijke vriend niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Dat de gameboy jou veel waard is betekent niet dat hij dat ook is.
En dit siert je nou niet echt.
Tevens kick![]()
Super Mario Land incl verz in een envelop 3 euro gebodenReverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.![]()
Neequote:Op dinsdag 9 september 2014 13:22 schreef zuigmarmot het volgende:
Super Mario Land incl verz in een envelop 3 euro geboden![]()
Maak er ¤25,- incl van dan hebben we een deal. Of ¤20,- voor ophalen, dan kan je dat ding meteen testenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
Dan is mijn bod van 20 incl Kiala nog steeds hoger![]()
![]()
21,45 incl Kiala wil ik er nog van maken, dan heb je er netto 17,50 voor en dat lijkt mij een heel mooie prijs.![]()
Oké. Moet ik eerst hier in Apeldoorn naar een Kiala winkel zoekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
21,45 incl Kiala wil ik er nog van maken, dan heb je er netto 17,50 voor en dat lijkt mij een heel mooie prijs.![]()
https://www.kiala.nl/zoek-kialapuntquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Oké. Moet ik eerst hier in Apeldoorn naar een Kiala winkel zoeken
Bovenin je postcode invoeren, dan krijg je een lijst.![]()
Okquote:Op vrijdag 19 september 2014 03:01 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]![]()
Ben nog even druk met eind examen, maandag zal ik je even pmen!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: