Ik drink geen koffie, angst waarvoor ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedreigingen? Sinds wanneer is een kopje koffie een bedreiging?
Kijk hoe snel je al angst zaait, net als wat TS doet..
Gelijk al een mening klaar hebben zonder er dieper op in te gaan..
Precies wat ik eerder al zei.
Uh ja succes verderquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:39 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, angst waarvoor ?
Gelijk al een mening hebben ? wie strooit hier met het woord racist.
Leuke woordspeling maar je reactie Noem maar een station en tijd, was gewoon een dreigement, als reactie op met mijn hoofd is niets mis. triest trouwens maar niet dat het me wat boeit hoor.
Uh ja of je gaat er even inhoudelijk op in natuurlijk. Met je belerende kutvingertje, als mensen ergens een mening over hebben is dat ze goed recht. SALARIS gewoon netjes meegeven en DAN wegsturen als die persoon je niet zint.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Top mentaliteit, ga zo door jij gaat er komen knul!
[..]
Geld ook voor jou, wat een fantastische mentaliteit, jij hebt zeker weten een vaste baan.
Hoofden afhakken van mensen met een van hun afwijkende manier van geloven lijkt mij niet zo heel erg constructief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
ISIS doet voor de mensen lokaal veel goede dingen helaas ziet niet iedereen dat omdat ze verblindt zijn door westerse PROPAGANDA
Ja het is westerse propaganda dat alle Christenen in Irak hun woning moeten verlaten of anders worden gedood. Ze doen erg veel goed voor de lokale bevolking... Ga weg man, heel ISIS zijn extremistische mongolen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
ISIS doet voor de mensen lokaal veel goede dingen helaas ziet niet iedereen dat omdat ze verblindt zijn door westerse PROPAGANDA
terecht dat die gene is weggestuurd. Je mag een mening hebben, maar als je mensen gaat doodwensen om hun geloofsovertuiging, geslacht of kleur. Dan wordt je op staande voet ontslagen, in bijna elk bedrijf. Hij heeft geluk dat die niet is afgetuigd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh ja of je gaat er even inhoudelijk op in natuurlijk. Met je belerende kutvingertje, als mensen ergens een mening over hebben is dat ze goed recht. SALARIS gewoon netjes meegeven en DAN wegsturen als die persoon je niet zint.
Ik zou zeggen ga lekker in het kalifaat wonen als je dat echt vindt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
heb je gelijk in hoor maar dan hoor je hem alsnog uit te betalen voor de tijd dat hij er wel geweest is en heeft gewerkt. De kwaliteit van zijn werk was geen reden hem weg te sturen, daar moet je dus gewoon voor betalen. Je huurt hem om te werken, dat heeft hij gedaan. Hij bleek later alleen niet in het team te passen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ga jij bij de eerste dag bij een werkgever ook helemaal los op negers en vertel je dan ook dat Hitler mooi werk heeft afgeleverd, maar helaas zijn klus niet heeft kunnen afmaken?
Dan snap ik je wel, je spoort nl. niet.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:11 schreef TwisterNederland het volgende:
Doelstelling ISIS
* Opheffen van alle grenzen
Ik hou ook niet van christenfundi.quote:Op woensdag 30 juli 2014 04:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is westerse propaganda dat alle Christenen in Irak hun woning moeten verlaten of anders worden gedood. Ze doen erg veel goed voor de lokale bevolking... Ga weg man, heel ISIS zijn extremistische mongolen.
Ze dwingen vrouwen zich te laten besnijdenis, echt fantastisch jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
Je bent verblind door media propaganda en moslim haat, aap.quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:50 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ze dwingen vrouwen zich te laten besnijdenis, echt fantastisch ja
Ik zal de vraag ook aan jou stellen:
Als een collega vindt dat jouw moeder de keel moet worden doorgesneden, omdat ze een kuthoer is, ga jij dan een inhoudelijke discussie aan?
Moslimhaat ja?quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:53 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent verblind door media propaganda en moslim haat, aap.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:08 schreef HeatWave het volgende:
"mening".
Lul het maar goed, dat soort extremisten moet je echt niet in je bedrijf willen.
Het zijn soldaten van de Irakese regering, het hadden net zo goed "sunnieten" kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Moslimhaat ja?
Ik ben tegen een groepering die Sjiieten over de kling jaagt. Hoe verenig je dit met moslimhaat?
Mijn vermoedens dat je een figuur bent dat geen normaal gedrag kan vertonen binnen de maatschappij lijk je steeds meer te ondersteunen. Succes met werk vinden man!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:51 schreef hairybeardyman het volgende:
Je had die landverader moeten aangeven bij de politie. Elke idioot die zich laat bekeren tot de islam is dat tenslotte.
Niks geen gelul over grondwet artikel 6. Schrap dat maar lekker weg. Dit is 2014 niet 20-YALA-YALA-IK-GA-JE-VERKRACHTEN-WANT-JE-DRAAGT-EEN-ROKJE-ALLAH-ALLAH!
Leuke aannames, maar nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Mijn vermoedens dat je een figuur bent dat geen normaal gedrag kan vertonen binnen de maatschappij lijk je steeds meer te ondersteunen. Succes met werk vinden man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |