Dat kun jij gewoon hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:51 schreef hatsaflats het volgende:
Holy fuck, er staat 12x500m op het programma. Dat word uh, interessant.
Ik heb even gegoogled. Dat zijn volgens mij geen fijne beestjes. Sterkte met de jeuk!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
Correctie. 25 bulten*kras* *zit op handen*
www.mtbroutes.nl/route/801/bergschenhoekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:45 schreef Murmeli het volgende:
Heeft iemand een kaartje voor mij waar die heuvel in Bergschenhoek op is aangegeven? Ik kan hem nergens vinden op google maps
Tnxquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
www.mtbroutes.nl/route/801/bergschenhoek
Die?
das op tijd voor een loopje in maart 2015quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie wel dat de inschrijving voor de Venloop per 1-8 opentNog nooit gedaan, dus dat zie ik wel zitten
Hangt er toch vanaf hoe hard je ze rent? Ik neem aan dat het niet voluit hoeft met zo weinig rust..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:05 schreef hatsaflats het volgende:
Klinkt positief Mossel! Hopelijk komt het dan allemaal op de valreep weer goed.
Van m'n standaardgroepje is iedereen al weken op vakantie, dus ik moest weer alleen lopen en dat is stom. En 45 seconden rust is ook stom, zo snel herstel ik niet van 500 meter.
Volgens het schema had ik ze ongeveer in 4:45/km moeten rennen. Da's niet voluit, maar dan is 45 seconden toch echt wel heel weinig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er toch vanaf hoe hard je ze rent? Ik neem aan dat het niet voluit hoeft met zo weinig rust..
Hij is ook altijd vrij rap vol.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:08 schreef Guard het volgende:
[..]
das op tijd voor een loopje in maart 2015
Schande welke malloot gaat nu die mountainbikers in de weg lopen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef YUR het volgende:
[..]
www.mtbroutes.nl/route/801/bergschenhoek
Die?
De mafketels van de Petzl Night Trail in februariquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Schande welke malloot gaat nu die mountainbikers in de weg lopen.![]()
Das waarschijnlijk precies de bedoeling van de trainingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Volgens het schema had ik ze ongeveer in 4:45/km moeten rennen. Da's niet voluit, maar dan is 45 seconden toch echt wel heel weinig.
Dan vind ik het nog steeds stom. En weinig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk precies de bedoeling van de training
Belachelijk stelletje asocialen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:17 schreef YUR het volgende:
[..]
De mafketels van de Petzl Night Trail in februari
Ik dacht dat je heel snel wilde worden...dan zijn dit juist mooie trainingenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog steeds stom. En weinig.
Maar alleen volgende week nog zo'n belachelijke training (18X400 met 45 seconden pauze) en dan zien de trainingen er weer wat leuker uit. En over 4 weken als het goed is eindelijk weer op de baan trainen
Vanaf september pasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik dacht dat je heel snel wilde worden...dan zijn dit juist mooie trainingen
Kun je nu net zo goed niet dat schema volgen en loopjes doen die je wel leuk vindtquote:
Ik train nog wel gewoon met de groep, alleen nu trainen we in een parkje op een grindpaadje met een paar rotbochtjes. Maar omdat mijn subgroep op vakantie is, moest ik in m'n eentje achter de snellere mensen aan en dat werkt voor mij wel erg demotiverend.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Kun je nu net zo goed niet dat schema volgen en loopjes doen die je wel leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |