Ik ben al niet slank en mijn sport bh's maken helemaal net zo'n rollade van mijn rugquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Nieuwe uitvinding; sportbh's voor mannen?
Al zijn die ook irritant, ik heb ook nog niet de perfecte gevonden, die strak genoeg zit, maar waar ook mijn hartslagband goed onder blijft zitten, op een normale manier aangaat, niet als een martelwerktuig aanvoelt en je er ook nog een beetje vrouwelijk uit laat zien, maar dan zonder het bouncen.
quote:
Hmm tja ik kan me voorstellen dat dat ook nog irritant is.. daar heb ik zelf dan weer niet zoveel last van, mijn vet zit niet op mijn rugquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben al niet slank en mijn sport bh's maken helemaal net zo'n rollade van mijn rug
Bij mij zit het overalquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm tja ik kan me voorstellen dat dat ook nog irritant is.. daar heb ik zelf dan weer niet zoveel last van, mijn vet zit niet op mijn rug
Er zijn prima sportbeha's waar je je hartslagmeter op klikt. Van Pure Lime bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Nieuwe uitvinding; sportbh's voor mannen?
Al zijn die ook irritant, ik heb ook nog niet de perfecte gevonden, die strak genoeg zit, maar waar ook mijn hartslagband goed onder blijft zitten, op een normale manier aangaat, niet als een martelwerktuig aanvoelt en je er ook nog een beetje vrouwelijk uit laat zien, maar dan zonder het bouncen.
Misschien eentje zoeken die zo breed mogelijk is.. ik heb er ook één die zo ongeveer mijn hele borstkas bedekt.. maar dan heb je in ieder geval geen banden die ergens in kunnen snijden. Zo een dus:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij mij zit het overal![]()
Maar bij losser doet het hardlopen zeer. tja vrouw zijn
Dat kan niet met elke soort HRM volgens mij, volgens mij niet met de mijne. En die krengen zijn ook enorm duurquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn prima sportbeha's waar je je hartslagmeter op klikt. Van Pure Lime bijvoorbeeld
Ik weet niet wat voor hartslagmeter je gebruikt, maar Polar en Garmin passen er wel op. En je moet wat voor goed spul over hebben hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat kan niet met elke soort HRM volgens mij, volgens mij niet met de mijne. En die krengen zijn ook enorm duur
Ja de mijne is best breed. Maar die duwt alles omhoog of omlaag. Is echt zo stom. Pasgeleden ook met een zelfvertrouwen van 0 de perry weer uitgelopen. Geen 1 shirtje zat goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien eentje zoeken die zo breed mogelijk is.. ik heb er ook één die zo ongeveer mijn hele borstkas bedekt.. maar dan heb je in ieder geval geen banden die ergens in kunnen snijden. Zo een dus:
[ afbeelding ]
Ik vind zelf deze het fijnste:
[ afbeelding ]
Maar die lapjes die als 'vulling' erin zitten gaan er elke keer uit in de wasmachine en je krijgt ze nooit goed op hun plek
Eigenlijk zou ik het ook fijner vinden als de borstband van de sportbh 2 of 3 cm lager zou zitten, zodat je je hartslagband er beter onder kunt schuiven.
Ik heb Garmin, maar niet één die met drukknoopjes vastzit. Ik zal thuis nog eens kijken maar volgens mij werkt dat niet..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor hartslagmeter je gebruikt, maar Polar en Garmin passen er wel op. En je moet wat voor goed spul over hebben he
Ahja, je hebt een ouder model. Dat wordt lastig dan jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb Garmin, maar niet één die met drukknoopjes vastzit. Ik zal thuis nog eens kijken maar volgens mij werkt dat niet..
Dan moet ik eerst gaan scheren en daar ben ik te weinig metroman voor. Overigens ben ik al weer met zachte dwang "overgehaald" om me "hersteld" te voelen en op een veel te kleine MTB 30km door de af en toe behoorlijk stoffige omgeving te fietsen. Ik denk dat ik vanavond alleen nog kan staan of op mijn buik kan liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is het ook, vooral tijdens het douchen
Daarom plak ik nu altijd sporttape op mijn tepels als ik ga hardlopen
Scheren? Welnee, gewoon opplakken. Na een paar keer is je haar op de plakplaatsen vanzelf wegquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst gaan scheren en daar ben ik te weinig metroman voor. Overigens ben ik al weer met zachte dwang "overgehaald" om me "hersteld" te voelen en op een veel te kleine MTB 30km door de af en toe behoorlijk stoffige omgeving te fietsen. Ik denk dat ik vanavond alleen nog kan staan of op mijn buik kan liggen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Scheren? Welnee, gewoon opplakken. Na een paar keer is je haar op de plakplaatsen vanzelf weg
Het is bij mij niet weg. Maar het afhalen is wel minder gevoelig geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Scheren? Welnee, gewoon opplakken. Na een paar keer is je haar op de plakplaatsen vanzelf weg
En je nieuwe schoenen niet vies willen maken, en niet eens een stukkie tape van je tepels af willen trekken zonder scheren?quote:
Je kan ook een stukje sporttape dubbel doen op de plek waar veel haar zit? Deed ik met open blaren met roeien altijd, en dan een groter stuk eroverheen.quote:
Gewoon eraf trekken voel je niks vanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:10 schreef flipsen het volgende:
Ik voel me enigszins vijandig bejegend hier door de professionele borsthaarharsende modderrenners
En niet gaan lopen omdat t gisteren gesneeuwd heeft. Het is me wat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef YUR het volgende:
[..]
En je nieuwe schoenen niet vies willen maken, en niet eens een stukkie tape van je tepels af willen trekken zonder scheren?
Joggerdeluxe!
Neequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef flipsen het volgende:
Don´t ask me why, maar ik dacht ik google even op borsthaar. OMFG![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:14 schreef flipsen het volgende:
Don´t ask me why, maar ik dacht ik google even op borsthaar. OMFG![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |