quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
$%&@**##$^!* Dacht ik weer lekker het lopen op te pakken, krijg ik gelijk weer last van die pees/spier bij mijn heup. Eerst maar weer een aantal keer vandaag de oefening doen die ik destijds van de fysio heb gekregen en dan kijken hoe het morgen gaat. Doffe ellende.
Balen mannen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm dat was niet zoals gepland. 25km werd 28,5 met bloedende tepels en een flinke aanval van buikkramp eindigend in (voor het eerst in mijn lopersleven) Yurkak. En dan moet je nog 12km ...
less is more (money)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb m'n handheldding binnen. Stelt weinig voor, dus ik hoop dat ik er dan ook weinig last van heb onderweg. Vrijdag ofzo maar eens proberen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitter
Briljante kop
Dan zijn er dus lopers die onsterfelijk zijn, hmmm mooi ideequote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitter
Briljante kop
Het is echt heel warm en broeierig, dus vroeg in de ochtend of laat in de avond zijn de enige momenten dat je kan lopen... Ik zag ook dat de meeste wedstrijden hier starten om 7 uur smorgens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:26 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan zijn er dus lopers die onsterfelijk zijn, hmmm mooi ideeof eigenlijk heeft elke loper een kans op onsterfelijkheid.
En lekker MD !Ook lekker weer daar dus! Al is het hier de laatste 2 dagen een beetje kut...
Geen van beide.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
Maar nu weer aan het werk, waar jullie bijna aan de cup a soup gaan, begint de werkdag voor mij net...
Dat is het ook, vooral tijdens het douchenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die bloedende tepels waar jullie het weleens over hebben klinken echt zo pijnlijk
Idem. Werkt prima.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is het ook, vooral tijdens het douchen
Daarom plak ik nu altijd sporttape op mijn tepels als ik ga hardlopen
7 meter sporttape voor nog geen 5 euro is ook wel in de categorie goedkope oplossingen te plaatsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Zwabberhark het volgende:
De goedkope elastische pleisters van de AH zijn het beste.
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is het ook, vooral tijdens het douchen
Daarom plak ik nu altijd sporttape op mijn tepels als ik ga hardlopen
Of 10 meter voor amper 2 euro:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:29 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
7 meter sporttape voor nog geen 5 euro is ook wel in de categorie goedkope oplossingen te plaatsen.
Bloedende ook nooit, maar de laatste 2 weken wel bij 5km+ mijn shirt uit getrokken. Beide keer een sportshirt waar ik nog niet eerder mee had gelopen, dus daar kan het ook wel aan liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |