Ik herken dat wel een beetje momenteel, heb ook het gevoel dat ik ff niet vooruit ga, maar alleen aan het afbreken ben. Mede ook door het warme weer. Heb ook even geen wedstrijden gepland, die stimuleren altijd wel weer om door te gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik train nog wel gewoon met de groep, alleen nu trainen we in een parkje op een grindpaadje met een paar rotbochtjes. Maar omdat mijn subgroep op vakantie is, moest ik in m'n eentje achter de snellere mensen aan en dat werkt voor mij wel erg demotiverend.
Ik vind de laatste tijd loopjes helemaal niet leuk, het is een beetje "moeten". Maar komt wel weer goed.
Mijn nieuwe hardloopschoenen moeten juist altijd zo snel mogelijk vies wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Lizan het volgende:
Het is dat mijn eten lichtelijk omhoog kwam (ik had echt eerder moeten koken) maar anders had ik nog veel langer gerend, want oh wat lopen die nieuwe schoenen van mij fijn! Geen blaren meer voor het eerst sinds maaaanden. Nu 6,5 kilometer gedaan, maar nu heb ik echt een brok in mijn buik van te snel gaan hardlopen na het eten. Vanaf nu ga ik echt naar de 10 kilometer werken.
En ik las vanmiddag ofzo hier iets over nieuwe schoenen niet vies willen laten worden... Nou zo een ben ik er ook. Het had net erg hard geregend voor mijn rondje dus heb ik de route zo uitgestippeld dat ik alleem asfalt tegen ben gekomen. Dat betekende wel dat ik heel stom moest keren, maar alles voor mijn fijne nieuwe schoentjes
Fijn dat je nieuwe schoenen lekker lopen Lizan!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Lizan het volgende:
Het is dat mijn eten lichtelijk omhoog kwam (ik had echt eerder moeten koken) maar anders had ik nog veel langer gerend, want oh wat lopen die nieuwe schoenen van mij fijn! Geen blaren meer voor het eerst sinds maaaanden. Nu 6,5 kilometer gedaan, maar nu heb ik echt een brok in mijn buik van te snel gaan hardlopen na het eten. Vanaf nu ga ik echt naar de 10 kilometer werken.
En ik las vanmiddag ofzo hier iets over nieuwe schoenen niet vies willen laten worden... Nou zo een ben ik er ook. Het had net erg hard geregend voor mijn rondje dus heb ik de route zo uitgestippeld dat ik alleem asfalt tegen ben gekomen. Dat betekende wel dat ik heel stom moest keren, maar alles voor mijn fijne nieuwe schoentjes
Go Quoiquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Quoi het volgende:
JA EINDELIJK weer eens het gevoel dat ik lekker en snel rende. Weer met mijn 'oude' snelle groep mee gegaan en intervalletjes gedaan:
3x 600m (6:00 min/km) 300m pauze
3x 400m (5:45 min/km) 200m pauze
3x 300m (5:00 min/km) 100m pauze
Voelde mijn rug bij het inlopen en was eerst van plan om achteraan te gaan hobbelen. Maar ik had vleugels! Moeiteloos de eerste 6 intervallen gelopen, voorop, niet buiten adem. Laatste 3 intervallen iets te snel gelopen (4:40 min/km), waarvan de laatste zelfs nog heuvel- (viaduct-) op, maar dat was gewoon even heerlijk![]()
En uitlopen ging ook helemaal vanzelf eigenlijk![]()
Na de training had de trainert het over een groep stijgen omdat ik vast de 5 km al binnen de 25 min liep. Erm.... neeAlhoewel ik dus hoogst waarschijnlijk een klassieke underperformer ben.
Bottom line is dat het leuk was en dat ik weer wat vertrouwen krijg in de HM
zal wel de sfeer zijn die het speciaal maakt, want Venlo... meh.quote:
Ik heb er weinig last van moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Fijn dat je nieuwe schoenen lekker lopen Lizan!
Hats, Met een groep lopen vind ik ook fijner met intervallen.
Ik denk dat Semtex absoluut een punt heeft. Het weer helpt niet echt mee aan het hardloop plezier op dit moment maar als we een prut zomer hadden gehad hadden we nu allemaal lopen mopperen.
Dat moet ongeveer op hetzelfde moment geweest zijn dat je over het water liep...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:49 schreef Cynic het volgende:
Op mijn gemak een paar rondjes gelopen, want vrij laat gegeten.
Je kan goed zien waar ik door een hond achterna gezeten werd![]()
https://www.endomondo.com/workouts/381566468/14083692
Verrek, jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat moet ongeveer op hetzelfde moment geweest zijn dat je over het water liep...
Dank jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled. Dat zijn volgens mij geen fijne beestjes. Sterkte met de jeuk!
Puick!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Quoi het volgende:
JA EINDELIJK weer eens het gevoel dat ik lekker en snel rende
Die voel ik al de hele dag, vandaar maar even een dagje overgeslagen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef Voccar het volgende:
Was minder warm dan ik gedacht had. Er maar weer paar 400m intervallen tegenaan gegooid die bijna vanzelf leken te gaan. Ze gingen op hoger tempo dan ik verwacht had, namelijk 4:17, 3:54 en 3:41/km. Had besloten om geen hrm om te doen, maar vond dat toch wel erg jammer, want had m'n hartslag wel willen zien bij die snelheden.
Merkte bij het uitlopen al wel dat ik beetje buikkramp kreeg, maar kon wel gewoon rustig doorlopen. Eenmaal thuisgekomen kreeg ik last van de beruchte Yurkak.
Jawel joh! Gewoon met ons meehobbelenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Guard het volgende:
Ah kak, ik moet ook niet op FB kijken...
Startbewijs voor de 25 op de TdF in de aanbieding, maar dat lijkt me nu net geen evenement wat ik ad hoc moet gaan doen, met het oog op wat nog komen gaat later in het jaar.
Maar gewoon aan mijn plan vasthouden om die niet te doen (dit jaar)
Interestingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Guard het volgende:
Ah kak, ik moet ook niet op FB kijken...
Startbewijs voor de 25 op de TdF in de aanbieding, maar dat lijkt me nu net geen evenement wat ik ad hoc moet gaan doen, met het oog op wat nog komen gaat later in het jaar.
Maar gewoon aan mijn plan vasthouden om die niet te doen (dit jaar)
Als ik terug ben van vakantie ga ik even met m'n trainers overleggen voor opbouwen naar iets (maar wat?) en dat stimuleert waarschijnlijk ook wel weer idd.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje momenteel, heb ook het gevoel dat ik ff niet vooruit ga, maar alleen aan het afbreken ben. Mede ook door het warme weer. Heb ook even geen wedstrijden gepland, die stimuleren altijd wel weer om door te gaan
Ik heb wel zin in hobbelen in Schoorl hoor! Kan ik als een eckte trailrunner met m'n nieuwe veel te dure trailrungear trailrunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:32 schreef Frsh het volgende:
Vandaag geen Yurkak, maar wel 5 mooie kilometertijden na een kilometertje inlopen: 4:52, 4:53, 4:48, 4:49, 4:51. Ik ben er nogal blij mee.
Verder, lekker gelopen allemaal! En Moblo, t gaat over voor je een jongetje bent. En Hatsa, die zin die komt wel weer.
Zo hoort datquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Wat betreft het niet vies willen laten van schoenen presenteer ik Mo's trailschoenen na hun eerste loopje:
[ afbeelding ]
Die van mij waren ongeveer hetzelfde.
Mag ik een werkwoord kopen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
Wat betreft het niet vies willen laten van schoenen presenteer ik Mo's trailschoenen na hun eerste loopje:
[ afbeelding ]
Ok ok, ik ga welquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:36 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op voor plekken ijs! Sneeuwblubber is wel te lopen, maar aangestampte stukken kunnen verraderlijk zijn. Veel plezier!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ok ok, ik ga welZonnetje breekt net door, dan nog maar even door de blubbersneeuw hobbelen.
Helaas, dan moet je toch echt je schoenen schoonmaken, als je ze niet vies wilt laten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is me toch iets te gortig....
Stiekem ga ik nog even hard nadenken of ik het in mijn schema kan passen / verantwoorden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jawel joh! Gewoon met ons meehobbelen
Als je met ons mee zou hobbelen (is dat een heuvel? ja? *lopen*) dan kan het echt geen heel zware belasting zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Stiekem ga ik nog even hard nadenken of ik het in mijn schema kan passen / verantwoorden.
Heart says go, mind says no
it's a hill, get over it!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je met ons mee zou hobbelen (is dat een heuvel? ja? *lopen*) dan kan het echt geen heel zware belasting zijn.![]()
Goeie tactiek, had een gelijksoortige in Zwitserland: Is dat een steile heuvel? Ja? *lopen*quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je met ons mee zou hobbelen (is dat een heuvel? ja? *lopen*) dan kan het echt geen heel zware belasting zijn.![]()
Kijk, zo komen we ergensquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Goeie tactiek, had een gelijksoortige in Zwitserland: Is dat een steile heuvel? Ja? *lopen*
Want het was natuurlijk een en al heuvel en om nu het hele stuk te wandelen...
Gewoon meteen doen! Prachtige trail! Sowieso de natuur al enzo, erg leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gewoon meteen doen! Prachtige trail! Sowieso de natuur al enzo, erg leuk!![]()
En gewoon lekker rustig aan doen inderdaad, dan past het best!
hou eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo wordt rationeel nadenken wel moeilijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |