abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142862789
Het is dat mijn eten lichtelijk omhoog kwam (ik had echt eerder moeten koken) maar anders had ik nog veel langer gerend, want oh wat lopen die nieuwe schoenen van mij fijn! Geen blaren meer voor het eerst sinds maaaanden. Nu 6,5 kilometer gedaan, maar nu heb ik echt een brok in mijn buik van te snel gaan hardlopen na het eten. Vanaf nu ga ik echt naar de 10 kilometer werken.
En ik las vanmiddag ofzo hier iets over nieuwe schoenen niet vies willen laten worden... Nou zo een ben ik er ook. Het had net erg hard geregend voor mijn rondje dus heb ik de route zo uitgestippeld dat ik alleem asfalt tegen ben gekomen. Dat betekende wel dat ik heel stom moest keren, maar alles voor mijn fijne nieuwe schoentjes ;)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:33:15 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_142862873
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik train nog wel gewoon met de groep, alleen nu trainen we in een parkje op een grindpaadje met een paar rotbochtjes. Maar omdat mijn subgroep op vakantie is, moest ik in m'n eentje achter de snellere mensen aan en dat werkt voor mij wel erg demotiverend.

Ik vind de laatste tijd loopjes helemaal niet leuk, het is een beetje "moeten". Maar komt wel weer goed.
Ik herken dat wel een beetje momenteel, heb ook het gevoel dat ik ff niet vooruit ga, maar alleen aan het afbreken ben. Mede ook door het warme weer. Heb ook even geen wedstrijden gepland, die stimuleren altijd wel weer om door te gaan *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:33:16 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_142862874
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Lizan het volgende:
Het is dat mijn eten lichtelijk omhoog kwam (ik had echt eerder moeten koken) maar anders had ik nog veel langer gerend, want oh wat lopen die nieuwe schoenen van mij fijn! Geen blaren meer voor het eerst sinds maaaanden. Nu 6,5 kilometer gedaan, maar nu heb ik echt een brok in mijn buik van te snel gaan hardlopen na het eten. Vanaf nu ga ik echt naar de 10 kilometer werken.
En ik las vanmiddag ofzo hier iets over nieuwe schoenen niet vies willen laten worden... Nou zo een ben ik er ook. Het had net erg hard geregend voor mijn rondje dus heb ik de route zo uitgestippeld dat ik alleem asfalt tegen ben gekomen. Dat betekende wel dat ik heel stom moest keren, maar alles voor mijn fijne nieuwe schoentjes ;)
Mijn nieuwe hardloopschoenen moeten juist altijd zo snel mogelijk vies worden :D
F means you're fucked
pi_142863007
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:31 schreef Lizan het volgende:
Fijn dat je nieuwe schoenen lekker lopen Lizan!

Hats, Met een groep lopen vind ik ook fijner met intervallen.

Ik denk dat Semtex absoluut een punt heeft. Het weer helpt niet echt mee aan het hardloop plezier op dit moment maar als we een prut zomer hadden gehad hadden we nu allemaal lopen mopperen. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:41:05 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_142863240
JA EINDELIJK weer eens het gevoel dat ik lekker en snel rende. Weer met mijn 'oude' snelle groep mee gegaan en intervalletjes gedaan:
3x 600m (6:00 min/km) 300m pauze
3x 400m (5:45 min/km) 200m pauze
3x 300m (5:00 min/km) 100m pauze

Voelde mijn rug bij het inlopen en was eerst van plan om achteraan te gaan hobbelen. Maar ik had vleugels! Moeiteloos de eerste 6 intervallen gelopen, voorop, niet buiten adem. Laatste 3 intervallen iets te snel gelopen (4:40 min/km), waarvan de laatste zelfs nog heuvel- (viaduct-) op, maar dat was gewoon even heerlijk :s)
En uitlopen ging ook helemaal vanzelf eigenlijk O+

Na de training had de trainert het over een groep stijgen omdat ik vast de 5 km al binnen de 25 min liep. Erm.... nee :o

Bottom line is dat het leuk was en dat ik weer wat vertrouwen krijg in de HM :Y)
pi_142863293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Quoi het volgende:
JA EINDELIJK weer eens het gevoel dat ik lekker en snel rende. Weer met mijn 'oude' snelle groep mee gegaan en intervalletjes gedaan:
3x 600m (6:00 min/km) 300m pauze
3x 400m (5:45 min/km) 200m pauze
3x 300m (5:00 min/km) 100m pauze

Voelde mijn rug bij het inlopen en was eerst van plan om achteraan te gaan hobbelen. Maar ik had vleugels! Moeiteloos de eerste 6 intervallen gelopen, voorop, niet buiten adem. Laatste 3 intervallen iets te snel gelopen (4:40 min/km), waarvan de laatste zelfs nog heuvel- (viaduct-) op, maar dat was gewoon even heerlijk :s)
En uitlopen ging ook helemaal vanzelf eigenlijk O+

Na de training had de trainert het over een groep stijgen omdat ik vast de 5 km al binnen de 25 min liep. Erm.... nee :o Alhoewel ik dus hoogst waarschijnlijk een klassieke underperformer ben.

Bottom line is dat het leuk was en dat ik weer wat vertrouwen krijg in de HM :Y)
Go Quoi *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_142863329
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij is ook altijd vrij rap vol.
zal wel de sfeer zijn die het speciaal maakt, want Venlo... meh.
Heb in mijn hoofd overigens al een programma voor 2015, met 2 HM's :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_142863389
Well done underachiever Quoi!

Ikzelf ben net terug van een 4x2000p1000. Mijn shirt kon op het laatst niet meer zweet absorberen. Toch was het van dat heerlijke zomeravondweer. Zo'n avond waaraan ik tijdens gure winterdagen nog wel eens met weemoed terug zal gaan denken.

Het ging goed, maar ik merkte nu toch wel aan de pootjes dat dit de derde dag op rij hardlopen was.
pi_142863467
En de lap markers zijn weer kapot op GC :(
pi_142863542
Good busy Quoi!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_142863573
Quoi *O*
pi_142863574
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Fijn dat je nieuwe schoenen lekker lopen Lizan!

Hats, Met een groep lopen vind ik ook fijner met intervallen.

Ik denk dat Semtex absoluut een punt heeft. Het weer helpt niet echt mee aan het hardloop plezier op dit moment maar als we een prut zomer hadden gehad hadden we nu allemaal lopen mopperen. ;)
Ik heb er weinig last van moet ik zeggen.
Ik ga met frisse tegenzin intervallen (maar dat heeft dan meer met intervallen te maken dan met het weer), maar duurlopen vind ik nog steeds gaaf. Lekker buiten lopen, beetje genieten. :)
pi_142863604
Op mijn gemak een paar rondjes gelopen, want vrij laat gegeten.
Je kan goed zien waar ik door een hond achterna gezeten werd :')

https://www.endomondo.com/workouts/381566468/14083692
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_142863716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:49 schreef Cynic het volgende:
Op mijn gemak een paar rondjes gelopen, want vrij laat gegeten.
Je kan goed zien waar ik door een hond achterna gezeten werd :')

https://www.endomondo.com/workouts/381566468/14083692
Dat moet ongeveer op hetzelfde moment geweest zijn dat je over het water liep... :o
pi_142864135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat moet ongeveer op hetzelfde moment geweest zijn dat je over het water liep... :o
Verrek, ja :D
De vijver is niet zo lang geleden aangepast, daar loopt nu een bruggetje :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_142864469
Zo, en weer nieuwe gels gekocht. Dan kan ik er weer tegenaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_142864541
We blijven het gewoon nog even proberen o|O .

Mag ik erbij :) .

[code]30 augustus 2014 - Tough Ten Miles (Hilvarenbeek)
• Devv - 10 EM[/code ]

[code]9 november 2014 - OIympisch Stadionloop (Amsterdam)
• Devv - 10km[/code ]

En deze mag er weer uit. Ik ga er wel heen, maar dan als vrijwilliger voor een goed doel.

[code]2 augustus 2014 - The Color Run (Zwolle)
[*] Devv - 5 km[/code ]
pi_142864611
Venloop is leuk ^O^ Een van de leukste HM's die ik gelopen heb.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:16:43 #219
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142864918
Goed bezig Quoi *O*
Als jij de 5 km binnen de 25 minuten kunt lopen mag je niet meer tegen mij zeggen dat je bijna even snel bent als ik hoor. Dan ben je veul snellerder :6
niet dat het belangrijk is. Wel een vette leuke opsteker, en sowieso lekker dat je vleugels had O+

Ik heb een klein rondje gelopen met de buurman. 4.11 km, gemiddeld op 7 min/km. Ben blij dat het niet harder ging, want ik loop normaal nooit 2 dagen achter elkaar,en wil dus morgen weer lopen.
Heb er lekker van genoten in ieder geval, niet moe, wel lekker bezig geweest. O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_142865241
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:42 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled. Dat zijn volgens mij geen fijne beestjes. Sterkte met de jeuk!
Dank je :')

*gaat weer op handen zitten*
Ja doei.
pi_142865267
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:41 schreef Quoi het volgende:
JA EINDELIJK weer eens het gevoel dat ik lekker en snel rende
Puick!
Ja doei.
pi_142865379
Was minder warm dan ik gedacht had. Er maar weer paar 400m intervallen tegenaan gegooid die bijna vanzelf leken te gaan. Ze gingen op hoger tempo dan ik verwacht had, namelijk 4:17, 3:54 en 3:41/km. Had besloten om geen hrm om te doen, maar vond dat toch wel erg jammer, want had m'n hartslag wel willen zien bij die snelheden.

Merkte bij het uitlopen al wel dat ik beetje buikkramp kreeg, maar kon wel gewoon rustig doorlopen. Eenmaal thuisgekomen kreeg ik last van de beruchte Yurkak.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:27:25 #223
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_142865430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:26 schreef Voccar het volgende:
Was minder warm dan ik gedacht had. Er maar weer paar 400m intervallen tegenaan gegooid die bijna vanzelf leken te gaan. Ze gingen op hoger tempo dan ik verwacht had, namelijk 4:17, 3:54 en 3:41/km. Had besloten om geen hrm om te doen, maar vond dat toch wel erg jammer, want had m'n hartslag wel willen zien bij die snelheden.

Merkte bij het uitlopen al wel dat ik beetje buikkramp kreeg, maar kon wel gewoon rustig doorlopen. Eenmaal thuisgekomen kreeg ik last van de beruchte Yurkak.
Die voel ik al de hele dag, vandaar maar even een dagje overgeslagen. ;(
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_142865575
Ah kak, ik moet ook niet op FB kijken...
Startbewijs voor de 25 op de TdF in de aanbieding, maar dat lijkt me nu net geen evenement wat ik ad hoc moet gaan doen, met het oog op wat nog komen gaat later in het jaar.
Maar gewoon aan mijn plan vasthouden om die niet te doen (dit jaar ;) )
pi_142865593
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:30 schreef Guard het volgende:
Ah kak, ik moet ook niet op FB kijken...
Startbewijs voor de 25 op de TdF in de aanbieding, maar dat lijkt me nu net geen evenement wat ik ad hoc moet gaan doen, met het oog op wat nog komen gaat later in het jaar.
Maar gewoon aan mijn plan vasthouden om die niet te doen (dit jaar ;) )
Jawel joh! Gewoon met ons meehobbelen *O*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')