abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142829467
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.
Persoonlijk stoor ik mij meer aan figuren zoals jij die de problematiek van de intolerantie van de islam onder het kleed schuiven dan een stel van die reljongeren met isis vlaggen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142829529
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij bent echter diegene die hapt. Die Isis leden zijn zich bewust van de nefatieve reacties en weerslag daarvan op moslims in het algemeen. Feitelijk gebruiken ze die negatieve weerslag, zoals je reacties in het vorige topic, om naïeve moslims mee te krijgen in hun retoriek dat ongelovigen of westerlingen het slechtste met hen voor hebben. Ze lijken dom, ze gedragen zich dom, maar ze weten prima het spel te spelen.
Geloof jij dit werkelijk?? :D

Zoek jij dat soort 'complotten'/strategieen ook achter demonstrerende kaalkopjes of zijn die wel gewoon dom?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142829567
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Het maakt zichzelf grotendeels kapot. Mensen die nadenken keren zich al af. En ik ken de leuke moslims. Die gaan gewoon mee met de flow van normaal zijn. Dan kan je nog moslim zijn. Maar niet streng. Dat stopt. Dat is echt achterlijk.
Ehm gewone leuke moslims volgen de islam gewoon hoor. Dat ze niet radicaal zijn maakt hen niet minder moslim. Deradicalisering zorgt niet voor minder islam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook kiezen om niet te reageren en on topic te reageren.
Nee. Dergelijke interessante aspecten laat ik niet varen. Het zou je sieren nog je excuses aan te bieden voor je misplaatste kruistocht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829681
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ehm gewone leuke moslims volgen de islam gewoon hoor. Dat ze niet radicaal zijn maakt hen niet minder moslim. Deradicalisering zorgt niet voor minder islam.
Leuke moslims zijn leuk. Die hebben meestal ook niets met extremisten.....zeker niet uit Europa. Daar lacht men om. Van mij hoeft islam niet minder te worden. Wel moet men normaler doen. Als je je neerzet als dom en agressief gaat het nooit werken.
pi_142829805
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geloof jij dit werkelijk?? :D

Zoek jij dat soort 'complotten'/strategieen ook achter demonstrerende kaalkopjes of zijn die wel gewoon dom?
Ik weet dit. Hun doel is recruteren. Recruteren lukt alleen bij figuren die min of meer zichzelf buiten de maatschappij hebben geplaatst of zijn geplaatst. Die gasten zijn zeer bewust aan het stoken. En inderdaad dat geldt ook voor een voorpost bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142829914
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik weet dit. Hun doel is recruteren. Recruteren lukt alleen bij figuren die min of meer zichzelf buiten de maatschappij hebben geplaatst of zijn geplaatst. Die gasten zijn zeer bewust aan het stoken. En inderdaad dat geldt ook voor een voorpost bijv.
Misschien moet men als moslims in het westen eens ingrijpen. Hoe denk je daar over?
pi_142829917
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
Nee. Dergelijke interessante aspecten laat ik niet varen. Het zou je sieren nog je excuses aan te bieden voor je misplaatste kruistocht.
Welke misplaatste kruistocht? Nogmaals ik vind jou een engere gedachtegang hebben dan zo'n simpel rel figuur die de weg kwijt is (waarmee ik diegene niet vrijpleit). Jij verdedigt willens en wetens intolerantie, dat vind ik veel erger.
pi_142829951
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:07 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Nee. Dat men dom is. En daarom woont men in achterstandwijken. En ik niet. Men past hier niet inderdaad.
Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 28 juli 2014 @ 22:19:53 #70
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142830068
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik woon ook in een achterstandswijk ben universitair geschoold en heb een topbaan. En nu?
Het enge is dat veel radicale terroristen hier aan voldoen.... :Y
pi_142830177
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:17 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Misschien moet men als moslims in het westen eens ingrijpen. Hoe denk je daar over?
Dat lijkt mij uitstekend. De demonstraties tegen isis waren daar al een goede aanzet voor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142830189
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:13 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Leuke moslims zijn leuk. Die hebben meestal ook niets met extremisten.....zeker niet uit Europa. Daar lacht men om. Van mij hoeft islam niet minder te worden. Wel moet men normaler doen. Als je je neerzet als dom en agressief gaat het nooit werken.
Ik zou het liefste zien dat de normale moslim zich veel harder afzet tegen de moslimgekkies, dat er zeg maar een schisma in de "islamkerk" komt.

Het zou onzin zijn normale moslims het wangedrag van de gekkies aan te rekenen en ze zijn er absoluut niet verantwoordelijk voor, maar voor de beeldvorming en de acceptatie van de normale islam door westerlingen en anderen zou het wel enorm veel helpen als er meer protest zou komen.

Las dat er een paar honderd Koerden protesteerden tegen ISIS. Dat dus, maar dan massaal.

Zie bijvoorbeeld deze miljoenen personen tellende protestmarsen (in de eerste zelf meegelopen, in de tweede liep Miss Escobar mee):
http://edant.clarin.com/diario/2000/01/24/i-02001d.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Een_miljoen_stemmen_tegen_de_FARC
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142830229
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Het enge is dat veel radicale terroristen hier aan voldoen.... :Y
interessant. Hoe kom je aan deze wijsheid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142830250
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan zal je er iets aan moeten doen. Niet je verschuilen achter religie en 'broeders'. Laten zien dat je voor dit land staat en die rare zaken van bepaalde moslims niet accepteert. Doe jij dat? Het is heel simpel. Je kiest voor een kant. En ik ben niet tegen moslims die normaal kiezen. Maar uit ervaring zijn dat dat niet de jonge moslims uit een kanswijk in Nederland. Men is totaal verdwaalt en wordt niet eens meer serieus genomen door moslims uit arme landen. "Lekker makkelijk in Nederland wonen met een grote bek" en zo is het ook. Men durft niet eens te leven in thuisland.
pi_142830275
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De framing van de 9/11-"terroristen" helpt niet mee, denk ik zo... ;)

pi_142830312
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:17 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Welke misplaatste kruistocht? Nogmaals ik vind jou een engere gedachtegang hebben dan zo'n simpel rel figuur die de weg kwijt is (waarmee ik diegene niet vrijpleit). Jij verdedigt willens en wetens intolerantie, dat vind ik veel erger.
Ik zie dat je louter doorgaat met valse beschuldigingen. Gaat wel lekker zo he.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 28 juli 2014 @ 22:29:45 #77
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142830614
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet om jouw aan te vallen maar heel veel topfiguren en radicalen hebben vaak hogere achtergronden.
Vaak kunnen zij zaken heel gedegen uitleggen en beargumenteren om anderen over te halen.
Dat zag je ook in het Nazi rijk, dat zie je overal.
Zeg maar een ssort van sluwe intelligentie die op de verkeerde manier gebruikt word.
Aan de andere kant heb je ook intelectuelen die lijnrecht hier tegenover staan.
Vele intellectuelen, schrijvers, wetenschappers, moeten vaak hun land ontvluchten omdat zij twijfelen aan de leiders of gewoonweg twijfelen aan bepaalde zaken die men voorschrijft in hun land uit naam van het/een geloof.
En DAT kan natuurlijk niet.
In Nederland mag je in principe vrijwel ALLES zeggen en daar zullen streng gelovigen wel vaker wat problemen mee hebben.
En daaruit kan weer radicaliseren voortvloeien...
pi_142830641
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dan zal je er iets aan moeten doen. Niet je verschuilen achter religie en 'broeders'. Laten zien dat je voor dit land staat en die rare zaken van bepaalde moslims niet accepteert. Doe jij dat? Het is heel simpel. Je kiest voor een kant. En ik ben niet tegen moslims die normaal kiezen. Maar uit ervaring zijn dat dat niet de jonge moslims uit een kanswijk in Nederland. Men is totaal verdwaalt en wordt niet eens meer serieus genomen door moslims uit arme landen. "Lekker makkelijk in Nederland wonen met een grote bek" en zo is het ook. Men durft niet eens te leven in thuisland.
Aangezien ik vanwege mijn beroep een enorme bijdrage lever aan de maatschappij hoef ik niet te kiezen. Die keuze is gemaakt. Echter ik ga mij geen valse dilemma s laten voorleggen door figuren die menen een politiek slaatje te kunnen slaan uit wangedrag van bepaalde radicalen. Derhalve zal ik nimmer meegaan met de retoriek van figuren die menen al het negatieve maar aan moslims of de islam te kunnen wijten. Het is dus inderdaad heel simpel.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 28 juli 2014 @ 22:31:34 #79
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142830701
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Aangezien ik vanwege mijn beroep een enorme bijdrage lever aan de maatschappij hoef ik niet te kiezen. Die keuze is gemaakt. Echter ik ga mij geen valse dilemma s laten voorleggen door figuren die menen een politiek slaatje te kunnen slaan uit wangedrag van bepaalde radicalen. Derhalve zal ik nimmer meegaan met de retoriek van figuren die menen al het negatieve maar aan moslims of de islam te kunnen wijten. Het is dus inderdaad heel simpel.
Ben jij niet bang dat het op een bepaald moment zo ver gaat komen dat men jouw DWINGT om te kiezen?
pi_142830777
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Je heel duidelijk afzetten tegen die radicalen. Die mensen ken ik ook. Triest dat het moet. Bepaalde mensen slaan totaal door. Maar dat is toch wat je zal moeten doen als je in bijv. Europa moslim bent. Je duidelijk uitspreken tegen tuig. Dat gebeurt te weinig. En ik begrijp ook dat je daar geen zin in hebt. Maar als ik het doe heeft het weinig zin.
pi_142830788
quote:
19s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou het liefste zien dat de normale moslim zich veel harder afzet tegen de moslimgekkies, dat er zeg maar een schisma in de "islamkerk" komt.

Het zou onzin zijn normale moslims het wangedrag van de gekkies aan te rekenen en ze zijn er absoluut niet verantwoordelijk voor
Tja, zie reacties hier in dit topic. Men gaat dit soort idioten vereenzelvigen met gematigde moslims. En daar zijn sommigen gevoelig voor.
pi_142830842
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, zie reacties hier in dit topic. Men gaat dit soort idioten vereenzelvigen met gematigde moslims. En daar zijn sommigen gevoelig voor.
Dat gaat over PVV figuren. Bepaalde mensen zien het verschil wel. Toch moet het uit eigen groep komen.
pi_142830872
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:29 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet om jouw aan te vallen maar heel veel topfiguren en radicalen hebben vaak hogere achtergronden.
Vaak kunnen zij zaken heel gedegen uitleggen en beargumenteren om anderen over te halen.
Zeg maar een ssort van sluwe intelligentie die op de verkeerde manier gebruikt word.
Vele intellectuelen, schrijvers, wetenschappers, moeten vaak hun land ontvluchten omdat zij twijfelen aan de leiders of gewoonweg twijfelen aan bepaalde zaken die men voorschrijft in hun land uit naam van het/een geloof.
In Nederland mag je in principe vrijwel ALLES zeggen en daar zullen streng gelovigen wel vaker wat problemen mee hebben.
Dat is een leuke analyse. Maar is niet een op een te kopiëren op deze figuren. Uit niets blijkt dat veel van deze lieden universitair geschoold zijn en een topbaan hebben. Hun taalgebruik verraad al het een en ander wat dat bebetreft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142831010
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:34 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dat gaat over PVV figuren. Bepaalde mensen zien het verschil wel. Toch moet het uit eigen groep komen.
Wat gaan we doen met de mensen die het verschil niet zien. Want dat is een enorm grote groep volgens de peilingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142831052
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:29 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dit de figuren zijn met echt intellect. Waar blijkt dit uit? Het zijn vooral vmbo figuren.
pi_142831105
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De excuses, vingerwijzingen en alle andere reacties die typisch zijn voor een ideologie met weinig zelfreflectie helpen niet meer, daar los je het probleem niet mee op.

Ook niet de GroenLinks-maniertjes met buurtBBQs en andere koddige marketingstunts om de islam positiever te maken.

De bal ligt echt bij de normale moslim. Intelligente mensen weten heus wel dat zij niet achter de ISISgekken, de haatbaarden en de (heimelijke) terroristen staan. Die hoef je dan ook niet te bereiken.

Het is een verwijt (onterecht) dan wel oproep (terecht) die al jaren gedaan wordt, door "de Nederlander" aan de moslim; neem nou eens afstand van je "broeders". Steevast komen er antwoorden als 'ik ben niet verantwoordelijk' en 'een Feyenoordfan hoeft zich ook niet te verontschuldigen voor het gedrag van hooligans van dezelfde club'.

Allemaal waar.

Maar daar gaat het niet om. De impact van een Europabrede massale protestactie is veel en veel groter. Om eindelijk duidelijk te maken aan anderen hoe en wat normale moslims nou wel geloven en waartegen ze zich keihard afzetten.

De cynicus zal stellen dat "het Telegraafvolk toch niet bij te sturen is". De vingerwijzer zal zeggen "protesteer zelf eerst maar es tegen Obama en zijn boevenkliek".

DOE het nou gewoon, laat die miljoenen stemmen nou eens horen.

Precies zoals de Spanen de ETA en de Colombianen de FARC in ieder geval moreel volledig gemarginaliseerd hebben.

Het is in het belang van de gematigde moslim zelf, want hij heeft last van die beeldvorming door de media van al die gekkies die onevenredige aandacht krijgen.

pi_142831112
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zie dat je louter doorgaat met valse beschuldigingen. Gaat wel lekker zo he.
Volgens mij is het geen valse beschuldiging dat jij de intolerantie binnen de islam bagatelliseert.
pi_142831196
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:31 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ben jij niet bang dat het op een bepaald moment zo ver gaat komen dat men jouw DWINGT om te kiezen?
Op wat voor keuze doel je specifiek dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142831205
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:34 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Dat komt het ook, alleen die geluiden worden stelselmatig genegeerd. Of weggemoffeld.
  maandag 28 juli 2014 @ 22:43:24 #90
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142831305
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is een leuke analyse. Maar is niet een op een te kopiëren op deze figuren. Uit niets blijkt dat veel van deze lieden universitair geschoold zijn en een topbaan hebben. Hun taalgebruik verraad al het een en ander wat dat bebetreft.
Ik zeg ook niet "veel van deze figuren".
De meesten zijn kannonenvlees.
De opvallendste "bekeerlingen" zijn vaak intellectuelen en bezetten hogere posities...
pi_142831700
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De excuses, vingerwijzingen en alle andere reacties die typisch zijn voor een ideologie met weinig zelfreflectie helpen niet meer, daar los je het probleem niet mee op.

Ook niet de GroenLinks-maniertjes met buurtBBQs en andere koddige marketingstunts om de islam positiever te maken.

De bal ligt echt bij de normale moslim. Intelligente mensen weten heus wel dat zij niet achter de ISISgekken, de haatbaarden en de (heimelijke) terroristen staan. Die hoef je dan ook niet te bereiken

Het is een verwijt (onterecht) dan wel oproep (terecht) die al jaren gedaan wordt, door "de Nederlander" aan de moslim; neem nou eens afstand van je "broeders". Steevast komen er antwoorden als 'ik ben niet verantwoordelijk' en 'een Feyenoordfan hoeft zich ook niet te verontschuldigen voor het gedrag van hooligans van dezelfde club'.

Allemaal waar.

Maar daar gaat het niet om. De impact van een Europabrede massale protestactie is veel en veel groter. Om eindelijk duidelijk te maken aan anderen hoe en wat normale moslims nou wel geloven en waartegen ze zich keihard afzetten.

De cynicus zal stellen dat "het Telegraafvolk toch niet bij te sturen is". De vingerwijzer zal zeggen "protesteer zelf eerst maar es tegen Obama en zijn boevenkliek".

DOE het nou gewoon, laat die miljoenen stemmen nou eens horen.

Precies zoals de Spanen de ETA en de Colombianen de FARC in ieder geval moreel volledig gemarginaliseerd hebben.

Het is in het belang van de gematigde moslim zelf, want hij heeft last van die beeldvorming door de media van al die gekkies die onevenredige aandacht krijgen.
Even back to reality. De gematigde moslim heeft doorgaans nergens last van. Behalve hooguit van internethelden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142831779
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Even back to reality. De gematigde moslim heeft doorgaans nergens last van. Behalve hooguit van internethelden.
Goh, dus al het geklaag door "onderdrukte moslims" in Nederland is allemaal niet waar.

Als je er niet op in kan gaan, kan je altijd nog de realiteit ontkennen. Vingers in je oren en schreeuwen maar. En vingerwijzen. Sure. :')

pi_142831900
De Islam is juist erg tegen antisemitisme en het wordt ten strengste verboden. Er moet een programma ontworpen worden die volledige en nauwkeurige informatie over alle betrokken partijen in deze strijd geeft, zodat een internationale dialoog mogelijk wordt.

Een belangrijke stap naar wederzijdse, vriendschappelijke relaties is het voortbrengen van een omgeving waarin Joden en Moslims elkaars geloof, tradities en rituelen beter kunnen leren kennen.
Dit kan door culturele en opvoedende programma's gedaan worden.

Wanneer mensen elkaar beter leren kennen, zullen ze zich realiseren dat ze veel met elkaar gemeen hebben. Dit, op zijn beurt, zal verzoening mogelijk maken.

Moslims en Joden zouden elkaar moeten vertellen over hun respectievelijke wereldbeschouwing, overeenkomstig met de goddelijke openbaringsboeken van God, daardoor worden de wederzijdse misverstanden en radicalisme, die veroorzaakt worden door een gebrek aan nauwkeurige kennis, vermeden.
pi_142831967
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goh, dus al het geklaag door "onderdrukte moslims" in Nederland is allemaal niet waar.

Als je er niet op in kan gaan, kan je altijd nog de realiteit ontkennen. Vingers in je oren en schreeuwen maar. En vingerwijzen. Sure. :')
Al dat geklaag. Enorm veel ook. Neuh.

Dat geklaag moet je maar zien als volwaardige integratie. Zijn moslimtokkies die dat roepen. Doorgaans om het eigen falen te verbergen. Sluit aan bij je constatering van het gebrek aan zelfreflectie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142832212
De Islam veroordeelt anti semitisme

www.islamdenouncesantisemitism.com

Naar aanleiding van het werk van nazaat van de profeet Mohammed, Harun Yahya (Adnan Oktar).

Adnan Oktar in gesprek met hoofd Rabbi Yisrael Meir Lau

Adnan Oktar in gesprek met Rabbi Menachem Froman

Adnan Oktar in gesprek met verschillende belangrijke Rabbi's

maandag 28 juli 2014 @ 23:04:41 #96
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142832351
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al dat geklaag. Enorm veel ook. Neuh.

Dat geklaag moet je maar zien als volwaardige integratie. Zijn moslimtokkies die dat roepen. Doorgaans om het eigen falen te verbergen. Sluit aan bij je constatering van het gebrek aan zelfreflectie.
Moslimtokkies.....een nieuw VanDale woord...
pi_142832411
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Welk spel? Het je enorm dom voor doen in Europa? Dat lukt. Waar zit de catch dan? Men is dom.
Isis leden willen dat niet-moslims een negatieve kijk op moslims krijgen, zodat ze de moslims gaan gaten. Op die manier hopen ze dat de moslims bij hen gaan aansluiten.

Om terug te gaan op het onderwerp, antisemitisme zorgt er wel voor dat Israel steeds groter wordt.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 28 juli 2014 @ 23:07:05 #98
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142832478
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Isis leden willen dat niet-moslims een negatieve kijk op moslims krijgen, zodat ze de moslims gaan gaten. Op die manier hopen ze dat de moslims bij hen gaan aansluiten.

Om terug te gaan op het onderwerp, antisemitisme zorgt er wel voor dat Israel steeds groter wordt.
Het lukt ze aardig. Overigens denk ik dat Moslims ook een andere kijk krijgen op de islam als men zo doorgaat om hun geloofsgenoten te vermoorden....
pi_142835776
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik weet niet wat "gaten" is maar ik neem aan dat het iets is van afstand nemen van normale mensen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 03:21:49 #100
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_142838727
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Originele OP:

http://www.volkskrant.nl/(...)-antisemitisme.dhtml

[..]

Zelfs linkse policorrakker Frits Barend is deze mening wel toegedaan denk ik. En ik wil de stelling graag uitbreiden met: Rentree islam in Europa is rentree van homofobie.
Homofobie is nooit weggegaan, dus kan het geen rentree maken. Anti-semitisme/Anti-Joods jammergenoeg wel.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_142838733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 03:21 schreef rakotto het volgende:

[..]

Homofobie is nooit weggegaan, dus kan het geen rentree maken. Anti-semitisme/Anti-Joods jammergenoeg wel.
In de jaren tachtig en negentig en wat verder waren homo's geen echt probleem volgens mij. Nu wel weer. Dan heeft iemand anders een probleem.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 03:40:52 #102
137562 rakotto
pi_142838790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 03:24 schreef Marzoen het volgende:

[..]

In de jaren tachtig en negentig en wat verder waren homo's geen echt probleem volgens mij. Nu wel weer. Dan heeft iemand anders een probleem.
Homo's zijn nog niet altijd geliefd. Dat men toleranter is geworden zegt niet dat de homofobie sterk is gedaald. Velen hebben er hekel aan en willen niet eens in de buurt zijn van homo's en/of er naar kijken. En het zijn niet eens allochtonen, maar autochtonen.
pi_142838797
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 03:40 schreef rakotto het volgende:

[..]

Homo's zijn nog niet altijd geliefd. Dat men toleranter is geworden zegt niet dat de homofobie sterk is gedaald. Velen hebben er hekel aan en willen niet eens in de buurt zijn van homo's en/of er naar kijken. En het zijn niet eens allochtonen, maar autochtonen.
In de jaren 70 en 80 keken we met enig wantrouwen naar die afwijkende figuren maar de muziek was populair en zo lang ze niemand lastig vallen was het best in NL
Dat is veranderd en heeft wel degelijk te maken met de import van andere culturen.
pi_142841333
quote:

[..]

Misschien verkeer ik in andere kringen dan. Ik zie bij autochtonen weinig homo haat. Dat mensen er misschien moeite mee hebben dat kan. Zelfs dat merk ik niet.
pi_142841537
quote:
Wat een complete onzin. In de jaren '70 en '80 is actief tolerantie en homeacceptatie in het onderwijs opgenomen. En die invloed zie je nog steeds. Amsterdam was jarenlang homo hoofdstad van de wereld, dat is nu wel anders.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:54:56 #106
137562 rakotto
pi_142842061
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat een complete onzin. In de jaren '70 en '80 is actief tolerantie en homeacceptatie in het onderwijs opgenomen. En die invloed zie je nog steeds. Amsterdam was jarenlang homo hoofdstad van de wereld, dat is nu wel anders.
Dat je wat op school krijgt en dat iets in de media constant leuk is wil niet zeggen dat het geaccepteerd/goed is in de maatschappij. Men is wel toleranter in Nederland in vergelijking met de hele wereld, maar zeker niet 100% of 90% naar mijn idee.
pi_142842364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef rakotto het volgende:
Dat je wat op school krijgt en dat iets in de media constant leuk is wil niet zeggen dat het geaccepteerd/goed is in de maatschappij. Men is wel toleranter in Nederland in vergelijking met de hele wereld, maar zeker niet 100% of 90% naar mijn idee.
100% zal het nooit zijn, en zelfs 90% vind ik al hoog en prima. Echter dit is wel wat anders dan het acceptatie percentage binnen de islam en dat heeft nu zijn directe invloed.

Als je in Amsterdam op school zit met een meerderheid aan moslims en al je vrindjes roepen dat homos vies zijn, dan is de kans groot dat je dat over neemt.
pi_142842447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ook niet waar. In Thailand is men bijv. toleranter. Ook t.o. omgebouwde mensen. Behalve de moslims daar natuurlijk. Maar die hebben altijd ruzie en problemen met iedereen.
pi_142842994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:20 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een groot fan van multicultureel, maar ook een tegenstander van de islam ideologie. Mag dat ook?
Ik was toen ik jonger was heel tolerant en heel open naar andere culturen , zag ze als interessant en had het idee dat er wellicht een win-win situatie kon ontstaan.

Na ruim 20 jaar wonen in Den Haag en de doorgeslagen idiotie van het gedogen en paaien van kansloze bevolkingsgroepen die zich hier komen vestigen te hebben meegemaakt ben ik er persoonlijk echt zo goed als klaar mee.

Met de intocht en nesteling van de laagopgeleide Oostblokshit in mijn stad en wijk als bijna laatste druppel in de emmer.

Teveel shit komt er met de paar goede hardwerkende mensen (ja natuurlijk die zijn er!) mee naar binnen om het maar keer op keer te bestempelen als een verrijking.
pi_142843026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik was toen ik jonger was heel tolerant en heel open naar andere culturen , zag ze als interessant en had het idee dat er wellicht een win-win situatie kon ontstaan.

Na ruim 20 jaar wonen in Den Haag en de doorgeslagen idiotie van het gedogen en paaien van kansloze bevolkingsgroepen die zich hier komen vestigen te hebben meegemaakt ben ik er persoonlijk echt zo goed als klaar mee.

Met de intocht en nesteling van de laagopgeleide Oostblokshit in mijn stad en wijk als bijna laatste druppel in de emmer.

Teveel shit komt er met de paar goede hardwerkende mensen (ja natuurlijk die zijn er!) mee naar binnen om het maar keer op keer te bestempelen als een verrijking.
Ik merk dat minder tolerant worden ook aan mijzelf. Toch is dat jammer.
pi_142843066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef Marzoen het volgende:

[..]

Ik merk dat minder tolerant worden ook aan mijzelf. Toch is dat jammer.
Natuurlijk is dat jammer.

Maar het herzien van mijn mening en standpunten was op een gegeven moment niet te vermijden.

Ik moest me aanpassen aan de realiteit.
pi_142843109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:31 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat jammer.

Maar het herzien van mijn mening en standpunten was op een gegeven moment niet te vermijden.

Ik moest me aanpassen aan de realiteit.
Het kan wat vervelend zijn voor mensen die wél normaal doen. Maar die ergeren zich meestal ook enorm aan het geimporteerde tuig. Het vreemde is vaak ook dat dat tuig zich zo totaal niet zo zou kunnen gedragen in 'eigen'land.
pi_142843125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:28 schreef DrMabuse het volgende:

Er is dan ook geen goede mix.
pi_142843185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Er is dan ook geen goede mix.
Er zijn prima mixen mogelijk. Zie normale wijken.
pi_142843313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:35 schreef Marzoen het volgende:
Er zijn prima mixen mogelijk. Zie normale wijken.
Absoluut. Daarom ben ik ook geen tegenstander van multicultureel, wel een tegenstander van een intolerante idealogie.
pi_142843367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:41 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Absoluut. Daarom ben ik ook geen tegenstander van multicultureel, wel een tegenstander van een intolerante idealogie.
Het probleem ontstaat o.a. doordat men (sommige groepen zoals bepaalde Marokkanen) allemaal bij elkaar blijft wonen. Dát met het totaal niet op willen opvoeden van kinderen is een nare en gevaarlijke mix.
pi_142843524
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:41 schreef truthortruth het volgende:
Daarom ben ik anti-zionisme. :Y
-
pi_142843614
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef Charismatisch het volgende:
Alleen zo jammer dat je dan wel die intolerante religie support.
pi_142843843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ben je inderdaad moslim?
pi_142845555
Hakenkruisen en antisemitische leuzen in Rome

In Rome zijn op tientallen Joodse winkels hakenkruizen, bedreigingen en antisemitische leuzen gespoten. De autoriteiten hebben een onderzoek ingesteld. Sommige opschriften waren duidelijk gericht tegen het Israëlische ingrijpen in de Gazastrook.

De verdachten worden zowel in extreemlinkse als extreemrechtse hoek gezocht. Ignazio Marino, de burgemeester van Rome, veroordeelde de graffiti en sprak van het zaaien van haat. De opschriften deden de voorzitter van de plaatselijke Joodse gemeenschap denken aan de acties van nazi's tegen Joodse zaken in Duitsland in 1933.
http://www.telegraaf.nl/b(...)tisme_in_Rome__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')