Ja, hij is natuurlijk heel erg objectief in deze. Zeer geloofwaardig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:14 schreef Proximo het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die daar zo over denkt,
http://www.geenstijl.nl/m(...)erie_en_de_gevo.html
Weliswaar GS, maar de gastcolumn van David Pinto mag er zijn
Dat is geen multicultuur, maar segregatie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voorbeeldje met de Chinezen in Nederland laat zien dat het ook anders kan
Maar zijn die nou zo geïntegreerd dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, tenzij we het anders gaan aanpakken he?
Voorbeeldje met de Chinezen in Nederland laat zien dat het ook anders kan
Ik denk dat als alle genuanceerde hoogopgeleide moslims nu hier hadden gezeten en het domme haatbaardenvolk nog daar, dat die genuanceerde hoogopgeleiden dan ook geen gezouten kritiek hadden gehad op die haatmoslimsquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is geen multicultuur, maar segregatie.
Als er geen beelden zouden verschijnen in de media van schreeuwende haatbaarden en domme mocrotjes, geen Marokkanen oververtegenwoordigd in de criminaliteit, maar we allemaal genuanceerde hoogopgeleide moslims hadden gehad, was de visie op de islam in het onderdeel multicultuur ook heel anders geweest.
Neen, en dat is juist mijn hele punt! En het werkt beter dan de "integratie" van die haatbaardmoslimsquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar zijn die nou zo geïntegreerd dan?
Wel eens in Chinatown geweest in New York? Als je daar Engels spreekt kijken ze je aan of ze water zien branden.
Chinezen heb je over de hele wereld, maar nergens zijn ze echt geïntegreerd.
True that.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, en dat is juist mijn hele punt! En het werkt beter dan de "integratie" van die haatbaardmoslims
Ik zie geen hoop meer voor die groep, maar met de meeste andere groepen lijkt het veel beter gegaan te zijn. Misschien kunnen we daar nog wat van leren?quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:51 schreef Trebo het volgende:
[..]
True that.
Maar zie jij het ooit gebeuren dat moslims volledig integreren óf een 'Chinezen'bestaan gaan leiden?
Ik niet..
Ja..quote:
Fixed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:50 schreef De_Ilias het volgende:
Genuanceerde Verstandige hoogopgeleide moslims mensen blijven niet meer in Nederland (dat is mijn ervaring), die gaan vaker naar een ander land toe. Nederland is fucked.
So true.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja..
Ik verlang weer naar de jaren 80/90. Wat een land leefden we toen in.. Daar is niks, maar dan ook echt helemaal niks meer van over.
Wie is wij? De Nederlanders? De Moslims zouden daar wat van kunnen leren ja..quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie geen hoop meer voor die groep, maar met de meeste andere groepen lijkt het veel beter gegaan te zijn. Misschien kunnen we daar nog wat van leren?
Maar denk dat die offers ons internet wel waard warenquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja..
Ik verlang weer naar de jaren 80/90. Wat een land leefden we toen in.. Daar is niks, maar dan ook echt helemaal niks meer van over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, ik zit al jaren niet meer in Nederland en dat bevalt me goed. Nederland is wel goed om je studie mee te bekostigen maar that's it.quote:
Met "wij" bedoel ik alle Nederlandse (legale) inwoners, behalve dan de haatbaardenmoslims.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wie is wij? De Nederlanders? De Moslims zouden daar wat van kunnen leren ja..
Idem hier.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zit al jaren niet meer in Nederland en dat bevalt me goed. Nederland is wel goed om je studie mee te bekostigen maar that's it.
Ik vind het geen overtuigend artikel/overtuigende redenering.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Originele OP:
http://www.volkskrant.nl/(...)-antisemitisme.dhtml
[..]
Zelfs linkse policorrakker Frits Barend is deze mening wel toegedaan denk ik. En ik wil de stelling graag uitbreiden met: Rentree islam in Europa is rentree van homofobie.
De rentree van de islam in Europa? Het idee alleen al.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
Originele OP:
http://www.volkskrant.nl/(...)-antisemitisme.dhtml
[..]
Zelfs linkse policorrakker Frits Barend is deze mening wel toegedaan denk ik. En ik wil de stelling graag uitbreiden met: Rentree islam in Europa is rentree van homofobie.
Nederland is niet fucked, er wordt alleen iets meer van je verwacht hier dan de hele dag met je kont omhoog richting Mekka te gaan liggen lallen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:50 schreef De_Ilias het volgende:
Genuanceerde hoogopgeleide moslims blijven niet meer in Nederland (dat is mijn ervaring), die gaan vaker naar een ander land toe. Nederland is fucked.
Nederland is anders wel in staat dé motor van de economie; de (ondernemende) middenklasse, zo enorm te pesten (al dan niet met flitspalen) dat als je eenmaal meer van de wereld hebt gezien en geen harde reden hebt om te blijven, haar hoogopgeleide mensen wegjaagt (al dan niet met torenhoge belastingen of straattuig dat niet aangepakt wordt).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederland is niet fucked, er wordt alleen iets meer van je verwacht hier dan de hele dag met je kont omhoog richting Mekka te gaan liggen lallen.
Ach wat zal ik zeggen...misschien laat ik me graag naaien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland is anders wel in staat dé motor van de economie; de (ondernemende) middenklasse, zo enorm te pesten (al dan niet met flitspalen) dat als je eenmaal meer van de wereld hebt gezien en geen harde reden hebt om te blijven, haar hoogopgeleide mensen wegjaagt (al dan niet met torenhoge belastingen of straattuig dat niet aangepakt wordt).
Ik ben zelf weggegaan om positieve motieven (wilde naar Latijns-Amerika -en ging daarom naar Duitsland-), maar ik begrijp mensen die "er genoeg van hebben" heel heel goed.
Flitspalen! Wat een reden om een land te verlaten!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederland is anders wel in staat dé motor van de economie; de (ondernemende) middenklasse, zo enorm te pesten (al dan niet met flitspalen) dat als je eenmaal meer van de wereld hebt gezien en geen harde reden hebt om te blijven, haar hoogopgeleide mensen wegjaagt (al dan niet met torenhoge belastingen of straattuig dat niet aangepakt wordt).
Ik ben zelf weggegaan om positieve motieven (wilde naar Latijns-Amerika -en ging daarom naar Duitsland-), maar ik begrijp mensen die "er genoeg van hebben" heel heel goed.
Dat zegt hij net: genuanceerde hoog opgeleide moslims (die dus niet de hele dag liggen te bidden) gaan naar een ander land toe waar ze meer tot hun recht komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederland is niet fucked, er wordt alleen iets meer van je verwacht hier dan de hele dag met je kont omhoog richting Mekka te gaan liggen lallen.
Volgens mij lees je niet goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Flitspalen! Wat een reden om een land te verlaten!![]()
![]()
Oh ik begrijp Nederlanders die niet weggaan ook heel goed. Nederland is een extreem makkelijk land. Leuk detail; verpakkingen van levensmiddelen. Toen ik in Duitsland woonde (net over de grens, maar het was echt Duitsland) merkte ik dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen...misschien laat ik me graag naaien.
Dat laatste ben ik niet met je eens, als er al iets fucked hier is, dan zijn het die kleffe zweetzomers wel hier, geef me dan maar dat droge Mediterane klimaat, maar goed...we dwalen af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ik begrijp Nederlanders die niet weggaan ook heel goed. Nederland is een extreem makkelijk land. Leuk detail; verpakkingen van levensmiddelen. Toen ik in Duitsland woonde (net over de grens, maar het was echt Duitsland) merkte ik dat.
Nog een positief punt is dat alles het doet (en toch klagen mensen, maar zo zijn wij Hollanders -let op, Kees gaat nu weer flippen- ), alles werkt, de supermarkten zijn een walhalla aan keuzevrijheid, de electronica is spotgoedkoop, er kan gewoon heel veel.
Ook de feestjes mis ik in Nederland, het lange licht in de zomer. Mensen zijn in de zomer relaxed in Nederland.
Meest ideale is zomer in Nederland en winter elders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |