abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 11:40:36 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_142806833
http://www.volkskrant.nl/(...)-antisemitisme.dhtml

quote:
Het antisemitisme in Europa is helemaal terug, schrijft columnist Max Pam. 'In Toulouse en Brussel zijn joden doodgeschoten, gewoon omdat het joden waren. In Amsterdam kun je met een keppeltje niet meer over straat.'

Karel van het Reve heeft eens opgemerkt dat direct na de bevrijding het antisemitisme in Nederland sterker was dan voor de oorlog. Hoezeer men Duitsers verafschuwde, de nazipropaganda had kennelijk toch haar werk gedaan. Pas toen beelden uit concentratiekampen vrijkwamen, ebde het antisemitisme weg, om te veranderen in een uitbundig pro-Israël-gevoel. Een tijdje was het jodendom zelfs sexy.

Idealistische jongeren gingen in de kibboets werken en journalist Joop van Tijn wilde zich nog aanmelden bij het Israëlisch leger, toen in 1967 de Zesdaagse Oorlog uitbrak. Gelukkig kwam het er niet van door de kortheid van de veldslag, want met Joop in de gelederen hadden ze die oorlog zeker verloren.

Het antisemitisme is helemaal terug
Het antisemitisme in Europa is helemaal terug. In Toulouse en Brussel zijn joden doodgeschoten, gewoon omdat het joden waren. In Amsterdam kun je met een keppeltje niet meer over straat, na een anti-Israël-demonstratie in de Haagse Schilderwijk zei een betoger tegen de Volkskrant-verslaggever: 'Als alle moslims een front zouden vormen, dan hadden wij het Westen en de joden allang verslagen.'

Joden als aparte groep om tegen te vechten.

Suurmonds artikel lijkt een aanval op de Nederlandse islamologen, die lang onder een deken van welwillendheid hebben geslapen

Vorig weekend stond in NRC Handelsblad een intrigerend stuk van David Suurmond, die in Leiden cum laude promoveerde op 'de vergelijking tussen nazisme, communisme en islamisme'. Daarin betoogt hij dat jodenhaat nu eenmaal hoort bij de islam. Meer dan 1.400 jaar van indoctrinatie zijn niet zonder gevolgen gebleven.

De rentree van de islam in Europa betekent de rentree van het antisemitisme. En zo kon je erop wachten: aanslagen op joodse scholen en synagogen, die toch al zijn veranderd in bunkers. Tevens worden types die de Holocaust ontkennen in de moslimwereld als helden ingehaald. De conclusies van Suurmond zijn bikkelhard, maar deze is misschien wel de hardste: 'Hoe vaak zijn Bolkestein, Fortuyn, Jansen, Ellian, Hirsi Ali, Van Gogh of Wilders niet beticht van aanzetten tot racisme? Als het gaat om Jodenhaat onder moslims hadden zij gewoon gelijk.'

Nauwelijks reactie
In de dagen daarna kwam uit islamitische kring nauwelijks reactie, maar wel drukte NRC brieven af van verschillende emeritus hoogleraren die zich aangesproken voelden. Een brief was van prof. Witkam, die niet ontkent dat Mein Kampf en De Protocollen van de Wijzen van Sion populaire publicaties zijn in islamitische landen. (Hamas heeft die protocollen zelfs in zijn Handvest opgenomen, hoewel alom bekend is dat het vervalsingen zijn). Maar volgens Witkam is daarmee juist aangetoond dat gaat om 'een boemerangeffect van het Westers antisemitisme'.

Dat is geen overtuigend argument, zeker niet als je bedenkt dat de Koran regelmatig joden voor apen en varkens uitmaakt. En door maar weer naar het Westen te verwijzen, valt het argument in de naargeestige categorie: dat het mijn schuld is, is eigenlijk jullie schuld.

Suurmonds artikel lijkt een aanval op de Nederlandse islamologen, die lang onder een deken van welwillendheid hebben geslapen. Misschien herinnert u zich de judaïst Pieter van der Horst, die in 2007 een afscheidscollege wilde geven over het antisemitisme in islamitische landen, maar die door het Utrechtse universiteitsbestuur lafhartig werd gecensureerd, zogenaamd omdat zijn lezing 'onwetenschappelijk' zou zijn. Eerherstel graag.

En dan ga ik nu een lekker broodje ham eten, om met wijlen Ischa Meijer te spreken.

Max Pam is columnist van de Volkskrant.
Zelfs linkse policorrakker Frits Barend is deze mening wel toegedaan denk ik. En ik wil de stelling graag uitbreiden met: Rentree islam in Europa is rentree van homofobie.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 28 juli 2014 @ 11:42:57 #2
3647 B.R.Oekhoest
pi_142806907
In de Volkskrant wordt de oplossing ook al op een presenteerblaadje aangeboden:

http://www.volkskrant.nl/(...)-vijandbeelden.dhtml
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_142806963
Zionisten creëren anti-semitisme.
Deden ze ook in WO II.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:45:25 #4
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142806986
Alsof antisemitisme ooit weg is gegaan uit Europa
  maandag 28 juli 2014 @ 11:45:31 #5
3647 B.R.Oekhoest
pi_142806990
quote:
12s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Deden ze ook in WO II.
Ah ja juh, vanuit de concentratiekampen?
pi_142807023
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zelfs linkse policorrakker Frits Barend is deze mening wel toegedaan denk ik. En ik wil de stelling graag uitbreiden met: Rentree islam in Europa is rentree van homofobie.
half NL roept dit maar steeds, maar NL doet er niks tegen.
pi_142807063
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat sowieso. Maar de felheid van nu was wel weg.
pi_142807070
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ah ja juh, vanuit de concentratiekampen?
Je haalt de modale Jood en kapitaalkrachtige, invloedrijke zionisten door elkaar.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:49:16 #9
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142807123
quote:
Deden ze ook in WO II.
Ah ja omdat er een paar zionisten rondliepen moet je miljoenen mensen afslachten :')____!!!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_142807124
Zo zo, de verzuurde Volkskrant met een kritisch stukje over moslims.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:50:05 #11
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142807146
quote:
In Amsterdam kun je met een keppeltje niet meer over straat, na een anti-Israël-demonstratie in de Haagse Schilderwijk zei een betoger tegen de Volkskrant-verslaggever: 'Als alle moslims een front zouden vormen, dan hadden wij het Westen en de joden allang verslagen.'
Waarom worden zulke mensen getolereerd in Nederland?
- Charlton Heston
pi_142807218
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Omdat het hip is een achterlijke gelovige te zijn in dit land. Legers van hulpverleners en goedpratende jankzakken staan paraat om jouw gedrag als achterlijke gelovige goed te praten en te bagatelliseren, of domweg kritische tegengeluiden zoals in de OP aan te vallen met ad hominems en leugens.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:52:40 #13
3647 B.R.Oekhoest
pi_142807228
quote:

[..]

Dat zijn staatsgevaarlijke idioten idd
  maandag 28 juli 2014 @ 11:54:55 #14
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142807296
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat het hip is een achterlijke gelovige te zijn in dit land. Legers van hulpverleners en goedpratende jankzakken staan paraat om jouw gedrag als achterlijke gelovige goed te praten en te bagatelliseren, of domweg kritische tegengeluiden zoals in de OP aan te vallen met ad hominems en leugens.
Lijkt wel België :')
- Charlton Heston
pi_142807299
quote:
'Als alle moslims een front zouden vormen, dan hadden wij het Westen en de joden allang verslagen.'
Kennelijk hebben machthebbers andere belangen dan dat wij dachten.
pi_142807313
quote:
Tweede alinea geeft al antwoord op je opmerking. Direct na de Tweede Wereldoorlog was er meer antisemitisme dan ervoor. Pas nadat nieuws over concentratiekampen publiek werd sloeg het pas om, alleen nu is het weer bezig om terug de andere kant op te slaan.
  maandag 28 juli 2014 @ 11:59:45 #17
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142807419
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Dat zijn staatsgevaarlijke idioten idd
Ik zou het eigenlijk landverraders noemen.
- Charlton Heston
  maandag 28 juli 2014 @ 12:04:48 #18
3647 B.R.Oekhoest
pi_142807554
In de TT wordt over 'rentree' gesproken maar dat is wat overdreven, ik zou het eerder over 'entree' hebben. Alleen Spanje en de Balkan hebben in het verleden last van de islam gehad.
  maandag 28 juli 2014 @ 12:06:45 #19
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_142807616
quote:
Deden ze ook in WO II.
Klopt, heb jij tevens de naam van die zionist die ontketende?
Schijt aan iedereen
  maandag 28 juli 2014 @ 12:06:49 #20
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142807620
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
In de TT wordt over 'rentree' gesproken maar dat is wat overdreven, ik zou het eerder over 'entree' hebben. Alleen Spanje en de Balkan hebben in het verleden last van de islam gehad.
Invallen in Frankrijk (toen nog Frankische Rijk) vergeten? Karel Martel enzo :)
- Charlton Heston
  maandag 28 juli 2014 @ 12:10:17 #21
3647 B.R.Oekhoest
pi_142807723
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Invallen in Frankrijk (toen nog Frankische Rijk) vergeten? Karel Martel enzo :)
Oja, die dus ook.
pi_142807815
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Deadre het volgende:

[..]

Klopt, heb jij tevens de naam van die zionist die ontketende?
Kaufman?
pi_142807863
quote:
Deden ze ook in WO II.
'Deden ze ook in WO II...'

Dus het waren de zionisten die in bezet Nazi Duitsland miljoenen jodensterren naar binnen smokkelden? Ponskaarten bij IBM bestelde en de treinen die hard nodig waren op het Oostfront liever naar de concentratiekampen lieten rijden?

Nee, dat waren de psychopaten, zoals Himmler en Eichmann. Niet de zionisten. Sterker nog, toen de Zionisten aankwamen in 'Zion' werden ze direct door de Mufti, de grote Arabische leider aangevallen, omdat ook daar de Nazi propaganda over de radio ging en Mein Kampf verkocht werd in de eigen taal. Nee, logisch de Zionisten hadden direct al de vernietiging van het eigen land op de planning staan...
  maandag 28 juli 2014 @ 12:22:17 #24
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_142808068
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dus het waren de zionisten die in bezet Nazi Duitsland miljoenen jodensterren naar binnen smokkelden? Ponskaarten bij IBM bestelde en de treinen die hard nodig waren op het Oostfront liever naar de concentratiekampen lieten rijden?

Nee, dat waren de psychopaten, zoals Himmler en Eichmann. Niet de zionisten. Sterker nog, toen de Zionisten aankwamen in 'Zion' werden ze direct door de Mufti, de grote Arabische leider aangevallen, omdat ook daar de Nazi propaganda over de radio ging en Mein Kampf verkocht werd in de eigen taal. Nee, logisch de Zionisten hadden direct al de vernietiging van het eigen land op de planning staan...
De zionisten wakkeren jodenhaat aan. Zeker nu ja.
pi_142808076
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:15 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat er in WO II gebeurde is walgelijk en niet recht te praten, de dood van zoveel onschuldigen zal voor altijd een smet zijn op de mensheid.
Ik wilde gewoon even aangeven dat er verscheidene bronnen zijn die aantonen dat zionisten een groot aandeel hadden in de ontketening van WO II en een dubbele agenda hadden.
Zijn trouwens boeken genoeg over geschreven. Wie zoekt die vindt.

Hier zeg ik toch niets fout mee?
pi_142808146
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Wat er in WO II gebeurde is walgelijk en niet recht te praten, de dood van zoveel onschuldigen zal voor altijd een smet zijn.
Ik wilde gewoon even aangeven dat er verscheidene bronnen zijn die aantonen dat zionisten een groot aandeel hadden in de ontketening van WO II en een dubbele agenda hadden.

Destijds schreef iedereen over de oorlog dus je kan van iedere bevolkingsgroep wel een 'agenda' vinden, maar het waren toch echt Hitler en Stalin die hun macht wilden uitbreiden en de legers aanstuurden.

Het Duitse leger had ook de eed afgelegd aan Adolf Hitler en de SS en Waffen SS aan Heinrich Himmler, in plaats van aan het Duitse volk, zoals gebruikelijk was. Het is grote aluhoedjes onzin dat de zionisten verantwoordelijk zijn voor WO II.
pi_142810543
"moslims creëren moslimhaat"

Leuke dooddoener.
pi_142811477
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:54 schreef zwaardegekste het volgende:

[..]

Ah, jij bent dus ook zon walgelijk figuur...
Hoezo "walgelijk figuur"?
Heb jij je überhaupt wel verdiept in de geschiedenis voor je dit roept?

Alles is niet zo cartoonesk zwart wit als dat het na WOII werd voorgespiegeld...
  maandag 28 juli 2014 @ 14:02:05 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_142811523
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Wat er in WO II gebeurde is walgelijk en niet recht te praten, de dood van zoveel onschuldigen zal voor altijd een smet zijn op de mensheid.

Bron graag. En titels van die boeken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_142811538
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef Wulff het volgende:

[..]

Hoezo "walgelijk figuur"?
Heb jij je überhaupt wel verdiept in de geschiedenis voor je dit roept?

Alles is niet zo cartoonesk zwart wit als dat het na WOII werd voorgespiegeld...
Maar zo zwart wit wordt het wel door de strot geduwd..

Als de gemiddelde mo-aanhanger de kans zou hebben, zou ie een willekeurige jood omleggen..
Zo staan we ervoor in het heden.
pi_142811606
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Destijds schreef iedereen over de oorlog dus je kan van iedere bevolkingsgroep wel een 'agenda' vinden, maar het waren toch echt Hitler en Stalin die hun macht wilden uitbreiden en de legers aanstuurden.

Het Duitse leger had ook de eed afgelegd aan Adolf Hitler en de SS en Waffen SS aan Heinrich Himmler, in plaats van aan het Duitse volk, zoals gebruikelijk was. Het is grote aluhoedjes onzin dat de zionisten verantwoordelijk zijn voor WO II.
Het is aangetoond dat zionisten en bankiers in grote mate verantwoordelijk waren voor de afloop van WO1. Duitsland was niet militair verslagen maar in de "rug gestoken" aldus de omschrijving uit die tijd.
Deze afloop heeft ons WOII gebracht.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:05:08 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_142811631
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef Wulff het volgende:

[..]

Het is aangetoond dat zionisten en bankiers in grote mate verantwoordelijk waren voor de afloop van WO1. Duitsland was niet militair verslagen maar in de "rug gestoken" aldus de omschrijving uit die tijd.
God allemachtig... :N
pi_142811785
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

God allemachtig... :N
Jij denkt nog steeds dat Adolf Hitler de duivel incarnated was? En dat deze man besloot om zoveel mogelijk joden over de kling te jagen omdat hij een zondebok nodig had?

Als je dit geloofd kun je net zo goed een stripboek gaan lezen. Net zoals de moslimhaat nu had de jodenhaat van toen ook een oorsprong. Ik schrijf nergens dat dit goed te praten is. Het is echter niet zo zwart wit als het voorgespiegeld word.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:10:48 #34
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_142811815
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:09 schreef Wulff het volgende:

[..]

Jij denkt nog steeds dat Adolf Hitler de duivel incarnated was? En dat deze man besloot om zoveel mogelijk joden over de kling te jagen omdat hij een zondebok nodig had?

Als je dit geloofd kun je net zo goed een stripboek gaan lezen. Net zoals de moslimhaat nu had de jodenhaat van toen ook een oorsprong. Ik schrijf nergens dat dit goed te praten is. Het is echter niet zo zwart wit als het voorgespiegeld word.
Kom met bewijs dan?

Verder, linea recta uitzetten dat soort haatzaaiers. Die hebben we hier niet nodig en zullen ook nooit wat toevoegen aan onze maatschappij.
pi_142811866
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)27/Rentree-islam-in-
Deed Frits Barend een week geleden niet juist mee met de pro-Israël-demonstratie? Hoe is hij objectief?

quote:
Deden ze ook in WO II.
Anti-semieten zijn de grootste bondgenoten van de zionisten, stond als ik me niet vergis in Herzl's dagboek (stichter zionisme).

quote:
Dit dus. _O- Ze vervolgden de joden al toen profeet Mohammed (vrede zij met hem) nog niet geboren was. En ook in de toekomst zullen de joden waarschijnlijk naar de islamitische wereld vluchten voor bescherming tegen de christenen.

quote:
Omdat vrijheid van meningsuiting niet alleen voor zionisten en hun knechten (Wilders) geldt.
-
  maandag 28 juli 2014 @ 14:14:10 #36
66444 Lord_Vetinari
pi_142811919
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:09 schreef Wulff het volgende:

[..]

Ga terug naar school. Meer kan ik je niet adviseren. Ik ga niet eens in op je gereutel, dat is voor BNW en TRU.

En het is 'Als je dit geloofT' en '...als het voorgespiegeld wordT'. Nog een reden om terug naar school te gaan: Nederlands leren schrijven.
pi_142811954
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Kom met bewijs dan?

Verder, linea recta uitzetten dat soort haatzaaiers. Die hebben we hier niet nodig en zullen ook nooit wat toevoegen aan onze maatschappij.
Kijk deze "onafhankelijke" docu eens. Waarschijnlijk gaan er nu weer 20 man "nazi propaganda" roepen maar ik vond het redelijk netjes gedaan. Al ben ik ook van mening dat deze docu soms wat doorslaat. Er zijn echter ook docu's van de "andere kant" dit dit ook doen. Bronbeschrijving zit erbij in ieder geval.
Het is wel een zit van 6 uur. Steek er maar van op wat je wil, mij is in ieder geval duidelijk dat veel zaken er nog steeds hetzelfde aan toe gaan en dat wij "het gewone publiek" nooit de echte waarheid zullen horen.

http://thegreateststorynevertold.tv/
pi_142812007
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef Wulff het volgende:

[..]

Kijk deze "onafhankelijke" docu eens. Waarschijnlijk gaan er nu weer 20 man "nazi propaganda" roepen maar ik vond het redelijk netjes gedaan. Al ben ik ook van mening dat deze docu soms wat doorslaat. Er zijn echter ook docu's van de "andere kant" dit dit ook doen. Bronbeschrijving zit erbij in ieder geval.
Het is wel een zit van 6 uur. Steek er maar van op wat je wil, mij is in ieder geval duidelijk dat veel zaken er nog steeds hetzelfde aan toe gaan en dat wij "het gewone publiek" nooit de echte waarheid zullen horen.

Hm, dit is inderdaad nazi propaganda. Kan er weinig anders van maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 juli 2014 @ 14:22:52 #39
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142812178
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Deed Frits Barend een week geleden niet juist mee met de pro-Israël-demonstratie? Hoe is hij objectief?

[..]

Anti-semieten zijn de grootste bondgenoten van de zionisten, stond als ik me niet vergis in Herzl's dagboek (stichter zionisme).

[..]

Dit dus. _O- Ze vervolgden de joden al toen profeet Mohammed (vrede zij met hem) nog niet geboren was. En ook in de toekomst zullen de joden waarschijnlijk naar de islamitische wereld vluchten voor bescherming tegen de christenen.

[..]

Omdat vrijheid van meningsuiting niet alleen voor zionisten en hun knechten (Wilders) geldt.
Wat ben jij een grap zeg, knul :')
- Charlton Heston
  maandag 28 juli 2014 @ 14:23:15 #40
66444 Lord_Vetinari
pi_142812186
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:15 schreef Wulff het volgende:

[..]

Ge lukkig zet je zelf 'onafhankelijke' al tussen aanhalingstekens. Het is weer de aloude retoriek: 'De waarheid wordt verhuld, het is een groot complot, we mogen het niet weten, yada yada yada'. Niemand heeft ooit helder kunnen maken waarom we iets njiet zouden mogen weten, overigens.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:26:31 #41
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142812289
quote:

[..]

Door de jaren heen mocht je niets zeggen over dit tuig, dan werd je gelijk als racist weggezet door de gutmenschen.

'ach, incidentje' en 'kopje thee' verhaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_142812328
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Door de jaren heen mocht je niets zeggen over dit tuig, dan werd je gelijk als racist weggezet door de gutmenschen.

'ach, incidentje' en 'kopje thee' verhaal.
Dom gelul. Dat kun je al een jaar of 15. Zo niet langer.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:29:17 #43
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142812386
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neenee, je krijgt meteen de gedachtenpolitie van de PvdA op de stoep. Dat weet je toch.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 28 juli 2014 @ 14:29:22 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142812390
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:04 schreef Wulff het volgende:

[..]

Je kunt net zolang iemand overal de schuld van gaan geven, totdat je het zelf begint te geloven dat ze overal de schuldige van zijn.

Walgelijk. Echt :r
1947-2016
pi_142812411
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je kunt net zolang iemand overal de schuld van gaan geven, totdat je het zelf begint te geloven dat ze overal de schuldige van zijn.

Walgelijk. Echt :r
Moet je toch bekend voor komen.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:30:31 #46
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142812426
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je mag uiteraard zeggen wat je wilt, maar ze zitten wel snel op hun paard en racisme racisme te roepen :')
- Charlton Heston
  maandag 28 juli 2014 @ 14:31:40 #47
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142812469
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Geef ik de moslims overal de schuld van?

Ik heb het ook vaak over gutmenschen, volkskrantlezers, pvda'ers, groenlinksers, pvv'ers en anderen. Dus nee, komt me niet bepaald bekend voor nee.
1947-2016
pi_142812480
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Whehe.
pi_142812550
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ge lukkig zet je zelf 'onafhankelijke' al tussen aanhalingstekens. Het is weer de aloude retoriek: 'De waarheid wordt verhuld, het is een groot complot, we mogen het niet weten, yada yada yada'. Niemand heeft ooit helder kunnen maken waarom we iets njiet zouden mogen weten, overigens.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nog een reden om terug naar school te gaan: Nederlands leren schrijven.
-
pi_142812557
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Geef ik de moslims overal de schuld van?

Ik heb het ook vaak over gutmenschen, volkskrantlezers, pvda'ers, groenlinksers, pvv'ers en anderen. Dus nee, komt me niet bepaald bekend voor nee.
Je bent dus een mannetje dat graag met vingers wijst,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')