Allemaal rijbanen dichtquote:Op maandag 28 juli 2014 10:47 schreef StephanL het volgende:
Webcam A10/!5 Gaat behoorlijk los daar. Zicht denk nog niet eens 100 meter.
sow, ziet eruit daarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal rijbanen dicht90, 70 en 50 per uur.
[ afbeelding ]
Niet per definitie op buienalarm. Wel datquote:
Jee... is dat hier? https://twitter.com/WillemBrian/status/493679134242254848/photo/1 (Weet even niet zo snel hoe en tweet te embedden)quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal rijbanen dicht90, 70 en 50 per uur.
[ afbeelding ]
Als je naar mijn plaats kijkt is het zo:quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet per definitie op buienalarm. Wel dat
(regen komt tot hier)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
zwaar
-
matig
-
licht
TE OVERDREVEN !
Hier in Tilburg ook al diverse wegen afgesloten, alles lijkt vol te stromen, brandweer kan het zelfs niet meer bijhouden.quote:
Nee, noordelijker. Tevens:quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Jee... is dat hier? https://twitter.com/WillemBrian/status/493679134242254848/photo/1 (Weet even niet zo snel hoe en tweet te embedden)
twitter:WillemBrian twitterde op maandag 28-07-2014 om 10:47:32#A10 ter hoogte van Bruggebouw is bijna leeg gehaald van verkeer. http://t.co/MgmV4r3uQl reageer retweet
Fijn is datquote:Op maandag 28 juli 2014 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dat hele gebied trekt later vandaag naar het Oosten
In zuidoost Azie vinden zequote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je naar mijn plaats kijkt is het zo:
-
-
-
zwaar
-
-
-
-
middel
regen komt tot hier
-
-
-
-
licht
quote:Meeste neerslag in Alphen aan den Rijn
RIJSWIJK - Alphen aan den Rijn is maandag het zwaarst getroffen door het noodweer dat over het land trekt. In de Zuid-Hollandse gemeente is in 12 uur tijd zo’n 110 millimeter neerslag gevallen, meldt Weeronline.nl. Die hoeveelheid, vergelijkbaar met 11 volle emmers water per vierkante meter, valt normaal gesproken in meer dan een maand.
Ook in Kaatsheuvel, waar onder meer een verzorgingshuis vanwege wateroverlast werd ontruimd, viel maandagochtend bijna 100 millimeter regen. Verder is het in de omgeving van de Loosdrechtse Plassen, de omgeving van Nieuwkoop en in de provincie Zeeland bijzonder nat.
quote:
quote:Zware wateroverlast Amsterdam
Het noodweer van maandagochtend heeft ook Amsterdam zwaar getroffen. De A10 is bij Geuzenveld in beide richtingen afgesloten vanwege wateroverlast. De kolken kunnen het vele regenwater niet aan, waardoor het niet meer veilig is voor het verkeer om te passeren, zo meldt de VID. Rijkswaterstaat stuurt weginspecteurs die handmatig putten openzetten om het water weg te laten lopen. Hoe lang de afsluiting duurt is niet bekend.
De brandweer heeft ondertussen haar handen vol aan telefoontjes van mensen van wie de hkelder of de riolering is ondergelopen. In sommige straten staat het water zo hoog dat het woningen binnenloopt, zegt een woordvoerder.
De brandweer moet vanwege de vele meldingen prioriteiten stellen en rukt daardoor vooral uit voor situaties die gevaar kunnen opleveren. Zo staat het dak van een kantoor in Duivendrecht helemaal vol water. ,,Daar kijken we nu even wat de situatie is'', aldus de zegsman.
Op station Zuid moeten trein- en metroreizigers door centimers water waden, omdat het station deels is ondergelopen. Tussen Schiphol en Amsterdam Zuid geldt een langere reistijd door een seinstoring.
Die zag ik net voorbij komen, leuke foto.quote:
Toch een beetje oost-Europa hequote:Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef Koelkastje het volgende:
Blauwe lucht, zon en aangenaam temperatuurtje. Twente is gewoon bijna zomers!
Mijn facebook stroomt idd vol van fotos hier uit tilburg, allemaal ondergelopen stratenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:18 schreef xepera9 het volgende:
Omroep Brabant: Tilburg en Kaatsheuvel stromen over, stevige onweersbuien en wateroverlast: 'Ga straat niet op'
Inderdaad, hier ligt er een lekker te zwemmen in de achtertuinquote:Op maandag 28 juli 2014 11:31 schreef alors het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat het op sommige plaatsen zulk kutweer is.
In de rest van Nederland zwemmen we gewoon op straatquote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ligt er een lekker te zwemmen in de achtertuin
Maak foto dan kunne wij ook ff lachen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ligt er een lekker te zwemmen in de achtertuin
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de rest van Nederland zwemmen we gewoon op straat.
Ik weet niet wat daar leuk aan is, een jongen van die aan het zwemmen isquote:Op maandag 28 juli 2014 11:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Maak foto dan kunne wij ook ff lachen.
laat maar weer komenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:34 schreef marcel-o het volgende:
Blijft t nou steeds ontstaan daar bij Brabant? blijft ploffen daar
Zeehond...hahaquote:
De hond hier wil niet eens naar buiten in de regen, die kakt ook niet als t gras nat is aan z'n pootjes.quote:
twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:46:02#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Brandweer aanwezig om water weg te pompen. Monteurs aanwezig, maar kunnen nog niets doen reageer retweet
twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:50:59#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Betreft ook de plaats #Haaren reageer retweet
Ben ik blij dat ik op mijn werk zit, anders had ik thuis geen stroom.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef d.k. het volgende:
Tilburg noord en omgeving geen stroom door wateroverlast. Bizar om te zien dat het hier (in de buurt van Eindhoven) gewoon lekker warm en droog is. Wel bewolkt.twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:46:02#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Brandweer aanwezig om water weg te pompen. Monteurs aanwezig, maar kunnen nog niets doen reageer retweet
twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:50:59#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Betreft ook de plaats #Haaren reageer retweet
Niet al teveel diepvriesproducten in huis hoop ik?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik op mijn werk zit, anders had ik thuis geen stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Altijd handig, waarschuwen voor noodweer als het noodweer al volop aan de gang isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Code Oranje voor Noord-Brabant, Noord- en Zuid-Holland.
Beetje laat, maar ja.... Pas tien minuten geleden uitgevaardigd
Gouda donkergroen en je kan hier in sommige straten idd beter een bootje nemenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:10 schreef DaMart het volgende:
Aardige contrasten in de hoeveelheid regen... zitten hier net in het lichtgroen.
[ afbeelding ]
Ik wilde net posten dat dit toch wel code oranje had mogen zijn....quote:Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Code Oranje voor Noord-Brabant, Noord- en Zuid-Holland.
Beetje laat, maar ja.... Pas tien minuten geleden uitgevaardigd
Dat is echt al de hele ochtend aan de gang en als je dan ook nog eens leest dat sommige plaatsen al meer dan 70mm hebben opgevangen. Ja, dan vind ik dit rijkelijk laat.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er ontstaat steeds van alles he, dat koerst nu wel naar dat gebied toe.. [ afbeelding ]
Wel wat maar dat zien we straks wel weer een paar uurtjes maakt nog niets uit, de vriezer is goed geisoleerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Niet al teveel diepvriesproducten in huis hoop ik?
Roeispanen mee en gáán!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vederlichte Smartje zo naar huis drijft![]()
Nee hoor het is brabant en pas als het in de buurt van de randstad komt moet men die codes afgeven.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is echt al de hele ochtend aan de gang en als je dan ook nog eens leest dat sommige plaatsen al meer dan 70mm hebben opgevangen. Ja, dan vind ik dit rijkelijk laat.
Dit lijkt me een wat beter overzichtje!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:10 schreef DaMart het volgende:
Aardige contrasten in de hoeveelheid regen... zitten hier net in het lichtgroen.
[ afbeelding ]
Het is hier in Zeist nu zo donker dat ik het licht aan moet doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Logician2.0 het volgende:
Enschede zon zon & en een klein beetje bewolkt.![]()
Hier is de hele dag nog geen druppel gevallen, schijnt de zon en is het 25 graden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Het is hier in Zeist nu zo donker dat ik het licht aan moet doen.
Dadelijk drijf je zo tussen de vliegtuigen door Schiphol Plaza binnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de schroef staat al aan. Niet meer te doen de A4 bij schiphol
Ohh ja, glad vergetenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor het is brabant en pas als het in de buurt van de randstad komt moet men die codes afgeven.
Bizar die verschillen ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier is de hele dag nog geen druppel gevallen, schijnt de zon en is het 25 graden.![]()
(Hier is in Groningen)
Ik zie hier in Holland anders amper water hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:37 schreef Skwish het volgende:
Holland onder water![]()
![]()
![]()
Hier in het noorden is het strak blauw met een temperatuur van 22 graden
twitter:wa_tilbcentr02 twitterde op maandag 28-07-2014 om 12:35:52Zojuist een hond uit een woning gehaald waar 30 cm water in stond http://t.co/gk8jZdM1RM reageer retweet
En een lekker briesje.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Logician2.0 het volgende:
Enschede zon zon & en een klein beetje bewolkt.![]()
twitter:Nienkeberg twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:38:41Drijvende auto's #wateroverlast #amsterdam http://t.co/ekrvXvXeMn reageer retweet
Bij de andere kun je beter zien waar het gemeten is. Hoe komt het dat hier de neerslaghoeveelheden een stuk minder zijn?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit lijkt me een wat beter overzichtje!![]()
[ afbeelding ]
Dit is echt heel ergquote:Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Nienkeberg twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:38:41Drijvende auto's #wateroverlast #amsterdam http://t.co/ekrvXvXeMn reageer retweet
hier in amsterdam noord ligt ook wel water, maar zo exteem nou ook weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef Twieki het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Nienkeberg twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:38:41Drijvende auto's #wateroverlast #amsterdam http://t.co/ekrvXvXeMn reageer retweet
da's sloterdijk daar toch, basisweg?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:41 schreef Twieki het volgende:
Eerder gestegenquote:
Klopt volgens mij. Is daar op sommige plekken ook dramatisch qua afwatering / kuilen.quote:
Die wilde ik ook al posten. Hoe hoog dat water staat in het bushokjequote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij kan je hier bijna kayakken, dat kan normaal nergens door de natuurlijke beperking
[ afbeelding ]
Wow!! Waar is dit?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
Volgens mij kan je hier bijna kayakken, dat kan normaal nergens door de natuurlijke beperking
[ afbeelding ]
Tering, nog zo'n dreun. De voordeur trilde ervan.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef Angry_Bird het volgende:
Allejezus wat een enorme donderklap. Moet hier niet ver vandaan ingeslagen zijn.
Slecht voor de tuinquote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een water!Ergens jammer dat wij weer niets van al dat hebben!
Alhoewel, aan de andere kant, wil ik dat wel?!
Weinig verkeer. Je hebt alleen wel een waterfiets nodig.quote:
Nou nee, laat het vooral zo zonnig blijven.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een water!Ergens jammer dat wij weer niets van al dat hebben!
Alhoewel, aan de andere kant, wil ik dat wel?!
Google Maps | Beernemstraatquote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
hehequote:Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Klopt volgens mij. Is daar op sommige plekken ook dramatisch qua afwatering / kuilen.
Oeh mijn collega's bij de Donauweg mogen zwemmen straks.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:24 schreef Re het volgende:
[..]
hehe
vanuit mijn oude kantoor
[ afbeelding ]
Dat kan nooit. Heb je de buienradar gezien?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:29 schreef quirina het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/482295/strandweer-in-wassenaar.html
Ondertussen in Wassenaar ...
Wat kom je doen?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Perfecte dag om Leiden te ontvluchten om naar Lelystad te gaan![]()
quote:Assumburg in Alphen onder water. Dijk dreigt door te breken. Bewoners moeten auto weghalen en spullen naar 1 hoog brengen.
Gaat om de Dijksloot in de ridderbuurt in Alphen aan de Rijn
twitter:NOS twitterde op maandag 28-07-2014 om 13:36:53In Alphen aan de Rijn dreigt een dijk het te begeven http://t.co/G8jFw4GrEa reageer retweet
spannende tijden ditquote:Op maandag 28 juli 2014 13:41 schreef INViCTuS het volgende:
Hoog Catherijne:
[ afbeelding ]twitter:NOS twitterde op maandag 28-07-2014 om 13:36:53In Alphen aan de Rijn dreigt een dijk het te begeven http://t.co/G8jFw4GrEa reageer retweet
Nou dat dusquote:Op maandag 28 juli 2014 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
KNMI is ook weer lekker op tijd met hun fameuze code.
Als ze niks afgeven, breekt de pleuris uit en als ze wel wat toeteren gebeurt er geen zak.
Nee, ik ook niet. NH krijgt nu een plens. Denk dat KNMI daar morgenvroeg wel een waarschuwing voor heeftquote:Op maandag 28 juli 2014 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat dus
Ik zag te kijken naar wat er dan in godesnaam nog gaat komen voor o.a. NB en ZH, maar ik zie niks op buienradar tot aan de avond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:polHelmersbuurt twitterde op maandag 28-07-2014 om 12:08:26Nog meer #wateroverlast #Helmersbuurt Man bekeurd voor #wildplassen reageer retweet
Code geel voor het oosten bij mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens het KNMI blijft het in het oosten wel droog vandaag. Kweenie hoor, als ik zo op buienradar kijk, heb ik zo mn twijfels
Tja, het regent hier af en aan, weinig spectaculairs.. moet zo wel werken natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens het KNMI blijft het in het oosten wel droog vandaag. Kweenie hoor, als ik zo op buienradar kijk, heb ik zo mn twijfels
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op maandag 28-07-2014 om 13:58:00Om 13.50 uur was het kwik in Deelen gezakt naar 15,4 C, bij zware regen (intensiteit 140 mm per uur) en daarbij een windstoot van 44 knopen. reageer retweet
Ik zie die buien Twente niet bereiken hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
oh fuckquote:
Kan nog komenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie die buien Twente niet bereiken hoor.
Dit ding is al jaren een probleem, maar dit is wel bizar.. nog nooit zo erg gezienquote:Op maandag 28 juli 2014 14:08 schreef INViCTuS het volgende:
De tunnel bij station Arnhem presikhaaf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gevaar komt van beneden:quote:Op maandag 28 juli 2014 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit ding is al jaren een probleem, maar dit is wel bizar.. nog nooit zo erg gezien
Kun je nagaan, tijdje terug hebben ze de ''afwatering'' verbeterd. Is te zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het gevaar komt van beneden:
[ afbeelding ]
Het water komt nu nog harder uit de putten. Dat is toch wel een verbetering.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kun je nagaan, tijdje terug hebben ze de ''afwatering'' verbeterd. Is te zien.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef El_jefe07 het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=786390498077930
En daar ging het plafond — at Hoog Catharijne Utrecht.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Dionnequote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Adrie072 het volgende:
Weerjournaal nu, met een zeer lekkere Dionne Stax [ link | afbeelding ]
Beetje kort filmpje het moest nog spannend wordenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef El_jefe07 het volgende:
Ik denk dat die snel gevlogen was.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Beetje kort filmpje het moest nog spannend worden
Echt verdromd prachtig weer hequote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef MaLo het volgende:
Haast onvoorstelbaar al die plaatjes van wateroverlast. .Het is hier gewoon een lekker zomerdagje
Prachtig. De afwatering kan dus beter de komende tijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:39 schreef GekkePoes het volgende:
Nu weerbericht Ned1 journaal
http://www.npo.nl/live/nederland-1
Ringweg A10
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In rotterdam is het gewoon bbq weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jaquote:
NPO is down tevens is NOS. Server die aan het zwemmen is?;)quote:Op maandag 28 juli 2014 14:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prachtig. De afwatering kan dus beter de komende tijd.
Overijssel is over een uurtje of 2 aan de beurt.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:58 schreef Frutsel het volgende:
Bizar he... zo'n klein landje en zulke enorme verschillen vandaag
Maar dat zal niet in dezelfde proporties zijn als daar in het Westenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Overijssel is over een uurtje of 2 aan de beurt.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar dat zal niet in dezelfde proporties zijn als daar in het Westen
twitter:Jantje_ twitterde op maandag 28-07-2014 om 14:52:05Water komt uit stopcontacten gelopen in Soesterberg http://t.co/j25j0Xlj1i reageer retweet
gewoon met dezelfde kracht terugduwen!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef pablo1989 het volgende:
Tering, een vulkaan van stront pis en toiletpapier kwam er net uit mijn wc. FML.
Stopcontacten als waterkraanquote:Op maandag 28 juli 2014 15:07 schreef HansHeino het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Jantje_ twitterde op maandag 28-07-2014 om 14:52:05Water komt uit stopcontacten gelopen in Soesterberg http://t.co/j25j0Xlj1i reageer retweet
Dionne en dan Wet T-shirt... mooooooooooohhhquote:Op maandag 28 juli 2014 14:38 schreef Adrie072 het volgende:
Jammer dat ze niet zelf in de regen staat....
Dat wordt alles open breken om het water weg te krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:07 schreef HansHeino het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Jantje_ twitterde op maandag 28-07-2014 om 14:52:05Water komt uit stopcontacten gelopen in Soesterberg http://t.co/j25j0Xlj1i reageer retweet
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:05 schreef pablo1989 het volgende:
Tering, een vulkaan van stront pis en toiletpapier kwam er net uit mijn wc. FML.
Ik heb al van verschillende data servers gehoord dat ze plat liggen vanwege wateroverlast.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef kebabkever het volgende:
[..]
NPO is down tevens is NOS. Server die aan het zwemmen is?;)
quote:
Even een update:quote:Op maandag 28 juli 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik het zo zie loopt het water van de planten ook de pot in.
Zoveel regen in een paar uur zou in ieder geval flinke overstromingen veroorzaken
Het is erg lokaal de laatste in Limburg. Hier niks (roermond) 10 km verderop komen de putdeksels omhoogquote:
Drogekatquote:Op maandag 28 juli 2014 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon een forcefield, Lelystad wordt op een haar na gemist na net nog precies goed te liggen
Dit inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon een forcefield, Lelystad wordt op een haar na gemist na net nog precies goed te liggen
Dan ben je goed de lul!quote:Op maandag 28 juli 2014 15:07 schreef HansHeino het volgende:
Site TiU ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef kebabkever het volgende:
[..]
NPO is down tevens is NOS. Server die aan het zwemmen is?;)
Inderdaad. Het lijkt te stoppen bij SURFnet. Hoe kan zoiets gebeuren? Datacenter letterlijk onder water..?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | iMac:~ hans$ traceroute 137.56.247.129 traceroute to 137.56.247.129 (137.56.247.129), 64 hops max, 52 byte packets 1 10.0.1.1 (10.0.1.1) 1.298 ms 1.455 ms 1.304 ms 2 10.202.108.1 (10.202.108.1) 7.792 ms 8.723 ms 7.874 ms 3 zl-rc0001-cr102-irb-202.core.as9143.net (213.51.137.225) 17.013 ms 8.443 ms 7.846 ms 4 asd-tr0610-cr101-ae3-0.core.as9143.net (213.51.158.146) 45.921 ms 9.799 ms 10.410 ms 5 asd-tr0409-ds101-po2.core.as9143.net (213.51.158.157) 10.512 ms 9.688 ms 10.498 ms 6 213.51.156.22 (213.51.156.22) 10.474 ms 25.790 ms 64.290 ms 7 ae0.500.jnr01.asd002a.surf.net (145.145.80.81) 13.079 ms 18.006 ms 15.657 ms 8 uvt-cpe2.customer.surf.net (145.145.14.102) 14.433 ms 29.844 ms 13.088 ms 9 * *^C |
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef HansHeino het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt te stoppen bij SURFnet.
Of een glasvezelkabel geknapt door grondwerking.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef HansHeino het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt te stoppen bij SURFnet. Hoe kan zoiets gebeuren? Datacenter letterlijk onder water..?
[ code verwijderd ]
Pics?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef kiwiko het volgende:
Hier staat mijn meterkast onder water.............. leef op leenstroom van de burenHUN stoppenkast staat net iets hoger
Lmfaoquote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Nu pauze, na de stortbuien de schade inventariseren. Schuur blank, tuin blank, dak van de schuur vol. Geen lekkages, maar wel een hele natte schuur. En er komt nog meer regen aan![]()
Heb maar de eerste paar honderd liter naar het rioolputje gebonjoured, maar ik vrees dat het vanavond verder gaat
Hier ook, al wel bijna een uur!quote:
Dat scheelt echt weinig. In welke plaats is dit?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:31 schreef kiwiko het volgende:
En bedankt hoogheemraadschap......... sloot liep wat over![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moordrechtquote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat scheelt echt weinig. In welke plaats is dit?
Of terugpoepen...quote:Op maandag 28 juli 2014 15:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gewoon met dezelfde kracht terugduwen!
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:41 schreef ACT-F het volgende:
Onweer is al te horen hier in Goor. Volgens mij zie ik een shelf mijn kant op komen.
Ik zie het in ons uithoekje van Twente niet gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 16:42 schreef Frutsel het volgende:
dat front op de lijn Doetinchem - Deventer - Zwolle activeert ineens goed lijkt het ....
zet de sluizen maar open... es kijken wat Twente nu wel of niet gaat meekrijgen...
je moet alleen met de boot terug straksquote:Op maandag 28 juli 2014 16:46 schreef minthy het volgende:
Het is in Hoogeveen nog erg goed toeven op het terras
Als de huidige trend voortzet kan dat toch wel... dan ontwikkelt het zich nog... vanuit dat plukje uit duutselandquote:Op maandag 28 juli 2014 16:44 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik zie het in ons uithoekje van Twente niet gebeuren eigenlijk!
Meh, ik zie het niet gebeuren, zal wel weer oplossenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als de huidige trend voortzet kan dat toch wel... dan ontwikkelt het zich nog... vanuit dat plukje uit duutseland
Zal vast meevallen!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je moet alleen met de boot terug straks
Sinds Augustus 2010 denk ik..hoog en droogquote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Jij woont ook gewoon in de enige flat in heel Goor he?
Vandaar mijn uitzichtquote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Jij woont ook gewoon in de enige flat in heel Goor he?
Wel foto's dan he!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vast meevallen!
En anders gewoon peddelen. Een 206'je is niet zo zwaar.
Momenteel alles bezetquote:Op maandag 28 juli 2014 16:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Is er nog een plekje te huur daar?
Was gisteravond in Groningenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:06 schreef daniel3927 het volgende:
deze kwam ik net op weerwoord.be tegen:
[ afbeelding ]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=136873
Mwahquote:Op maandag 28 juli 2014 14:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie die buien Twente niet bereiken hoor.
Die wolken zien er boos uitquote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Momenteel alles bezetDus doe ik het verslag maar
![]()
[ afbeelding ]
Die zijn allemaal weer ingestortquote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef marcel-o het volgende:
D'r begint weer t een en ander te ontstaan bij Brabant![]()
Heb zo'n vermoeden dat dit een grote rode vlek gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |