Allemaal rijbanen dichtquote:Op maandag 28 juli 2014 10:47 schreef StephanL het volgende:
Webcam A10/!5 Gaat behoorlijk los daar. Zicht denk nog niet eens 100 meter.
sow, ziet eruit daarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal rijbanen dicht90, 70 en 50 per uur.
[ afbeelding ]
Niet per definitie op buienalarm. Wel datquote:
Jee... is dat hier? https://twitter.com/WillemBrian/status/493679134242254848/photo/1 (Weet even niet zo snel hoe en tweet te embedden)quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal rijbanen dicht90, 70 en 50 per uur.
[ afbeelding ]
Als je naar mijn plaats kijkt is het zo:quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet per definitie op buienalarm. Wel dat
(regen komt tot hier)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
zwaar
-
matig
-
licht
TE OVERDREVEN !
Hier in Tilburg ook al diverse wegen afgesloten, alles lijkt vol te stromen, brandweer kan het zelfs niet meer bijhouden.quote:
Nee, noordelijker. Tevens:quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Jee... is dat hier? https://twitter.com/WillemBrian/status/493679134242254848/photo/1 (Weet even niet zo snel hoe en tweet te embedden)
twitter:WillemBrian twitterde op maandag 28-07-2014 om 10:47:32#A10 ter hoogte van Bruggebouw is bijna leeg gehaald van verkeer. http://t.co/MgmV4r3uQl reageer retweet
Fijn is datquote:Op maandag 28 juli 2014 11:01 schreef INViCTuS het volgende:
Dat hele gebied trekt later vandaag naar het Oosten
In zuidoost Azie vinden zequote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je naar mijn plaats kijkt is het zo:
-
-
-
zwaar
-
-
-
-
middel
regen komt tot hier
-
-
-
-
licht
quote:Meeste neerslag in Alphen aan den Rijn
RIJSWIJK - Alphen aan den Rijn is maandag het zwaarst getroffen door het noodweer dat over het land trekt. In de Zuid-Hollandse gemeente is in 12 uur tijd zo’n 110 millimeter neerslag gevallen, meldt Weeronline.nl. Die hoeveelheid, vergelijkbaar met 11 volle emmers water per vierkante meter, valt normaal gesproken in meer dan een maand.
Ook in Kaatsheuvel, waar onder meer een verzorgingshuis vanwege wateroverlast werd ontruimd, viel maandagochtend bijna 100 millimeter regen. Verder is het in de omgeving van de Loosdrechtse Plassen, de omgeving van Nieuwkoop en in de provincie Zeeland bijzonder nat.
quote:
quote:Zware wateroverlast Amsterdam
Het noodweer van maandagochtend heeft ook Amsterdam zwaar getroffen. De A10 is bij Geuzenveld in beide richtingen afgesloten vanwege wateroverlast. De kolken kunnen het vele regenwater niet aan, waardoor het niet meer veilig is voor het verkeer om te passeren, zo meldt de VID. Rijkswaterstaat stuurt weginspecteurs die handmatig putten openzetten om het water weg te laten lopen. Hoe lang de afsluiting duurt is niet bekend.
De brandweer heeft ondertussen haar handen vol aan telefoontjes van mensen van wie de hkelder of de riolering is ondergelopen. In sommige straten staat het water zo hoog dat het woningen binnenloopt, zegt een woordvoerder.
De brandweer moet vanwege de vele meldingen prioriteiten stellen en rukt daardoor vooral uit voor situaties die gevaar kunnen opleveren. Zo staat het dak van een kantoor in Duivendrecht helemaal vol water. ,,Daar kijken we nu even wat de situatie is'', aldus de zegsman.
Op station Zuid moeten trein- en metroreizigers door centimers water waden, omdat het station deels is ondergelopen. Tussen Schiphol en Amsterdam Zuid geldt een langere reistijd door een seinstoring.
Die zag ik net voorbij komen, leuke foto.quote:
Toch een beetje oost-Europa hequote:Op maandag 28 juli 2014 11:08 schreef Koelkastje het volgende:
Blauwe lucht, zon en aangenaam temperatuurtje. Twente is gewoon bijna zomers!
Mijn facebook stroomt idd vol van fotos hier uit tilburg, allemaal ondergelopen stratenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:18 schreef xepera9 het volgende:
Omroep Brabant: Tilburg en Kaatsheuvel stromen over, stevige onweersbuien en wateroverlast: 'Ga straat niet op'
Inderdaad, hier ligt er een lekker te zwemmen in de achtertuinquote:Op maandag 28 juli 2014 11:31 schreef alors het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat het op sommige plaatsen zulk kutweer is.
In de rest van Nederland zwemmen we gewoon op straatquote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ligt er een lekker te zwemmen in de achtertuin
Maak foto dan kunne wij ook ff lachen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:32 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ligt er een lekker te zwemmen in de achtertuin
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de rest van Nederland zwemmen we gewoon op straat.
Ik weet niet wat daar leuk aan is, een jongen van die aan het zwemmen isquote:Op maandag 28 juli 2014 11:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Maak foto dan kunne wij ook ff lachen.
laat maar weer komenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:34 schreef marcel-o het volgende:
Blijft t nou steeds ontstaan daar bij Brabant? blijft ploffen daar
Zeehond...hahaquote:
De hond hier wil niet eens naar buiten in de regen, die kakt ook niet als t gras nat is aan z'n pootjes.quote:
twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:46:02#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Brandweer aanwezig om water weg te pompen. Monteurs aanwezig, maar kunnen nog niets doen reageer retweet
twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:50:59#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Betreft ook de plaats #Haaren reageer retweet
Ben ik blij dat ik op mijn werk zit, anders had ik thuis geen stroom.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef d.k. het volgende:
Tilburg noord en omgeving geen stroom door wateroverlast. Bizar om te zien dat het hier (in de buurt van Eindhoven) gewoon lekker warm en droog is. Wel bewolkt.twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:46:02#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Brandweer aanwezig om water weg te pompen. Monteurs aanwezig, maar kunnen nog niets doen reageer retweet
twitter:Enexis twitterde op maandag 28-07-2014 om 11:50:59#Stroomstoring #Tilburg Noord door wateroverlast. Betreft ook de plaats #Haaren reageer retweet
Niet al teveel diepvriesproducten in huis hoop ik?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik op mijn werk zit, anders had ik thuis geen stroom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Altijd handig, waarschuwen voor noodweer als het noodweer al volop aan de gang isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Code Oranje voor Noord-Brabant, Noord- en Zuid-Holland.
Beetje laat, maar ja.... Pas tien minuten geleden uitgevaardigd
Gouda donkergroen en je kan hier in sommige straten idd beter een bootje nemenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:10 schreef DaMart het volgende:
Aardige contrasten in de hoeveelheid regen... zitten hier net in het lichtgroen.
[ afbeelding ]
Ik wilde net posten dat dit toch wel code oranje had mogen zijn....quote:Op maandag 28 juli 2014 12:09 schreef Sj0rSz het volgende:
Code Oranje voor Noord-Brabant, Noord- en Zuid-Holland.
Beetje laat, maar ja.... Pas tien minuten geleden uitgevaardigd
Dat is echt al de hele ochtend aan de gang en als je dan ook nog eens leest dat sommige plaatsen al meer dan 70mm hebben opgevangen. Ja, dan vind ik dit rijkelijk laat.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er ontstaat steeds van alles he, dat koerst nu wel naar dat gebied toe.. [ afbeelding ]
Wel wat maar dat zien we straks wel weer een paar uurtjes maakt nog niets uit, de vriezer is goed geisoleerd.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Niet al teveel diepvriesproducten in huis hoop ik?
Roeispanen mee en gáán!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vederlichte Smartje zo naar huis drijft![]()
Nee hoor het is brabant en pas als het in de buurt van de randstad komt moet men die codes afgeven.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is echt al de hele ochtend aan de gang en als je dan ook nog eens leest dat sommige plaatsen al meer dan 70mm hebben opgevangen. Ja, dan vind ik dit rijkelijk laat.
Dit lijkt me een wat beter overzichtje!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:10 schreef DaMart het volgende:
Aardige contrasten in de hoeveelheid regen... zitten hier net in het lichtgroen.
[ afbeelding ]
Het is hier in Zeist nu zo donker dat ik het licht aan moet doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Logician2.0 het volgende:
Enschede zon zon & en een klein beetje bewolkt.![]()
Hier is de hele dag nog geen druppel gevallen, schijnt de zon en is het 25 graden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Het is hier in Zeist nu zo donker dat ik het licht aan moet doen.
Dadelijk drijf je zo tussen de vliegtuigen door Schiphol Plaza binnen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de schroef staat al aan. Niet meer te doen de A4 bij schiphol
Ohh ja, glad vergetenquote:Op maandag 28 juli 2014 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee hoor het is brabant en pas als het in de buurt van de randstad komt moet men die codes afgeven.
Bizar die verschillen ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier is de hele dag nog geen druppel gevallen, schijnt de zon en is het 25 graden.![]()
(Hier is in Groningen)
Ik zie hier in Holland anders amper water hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:37 schreef Skwish het volgende:
Holland onder water![]()
![]()
![]()
Hier in het noorden is het strak blauw met een temperatuur van 22 graden
twitter:wa_tilbcentr02 twitterde op maandag 28-07-2014 om 12:35:52Zojuist een hond uit een woning gehaald waar 30 cm water in stond http://t.co/gk8jZdM1RM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |