Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wat doe jij nou weer stom.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zeg je stommerdBen je een verliefd klein meisje ofzo
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zeg je stommerdBen je een verliefd klein meisje ofzo
ewa je hebt nog een hele topic, ga los.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet voor iedereen nog hoor pf stel egoïsten
Moet hieraan denkenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben idd zuur stimo
Maar al minder dan voorheen, neig nu naar zoetzuur
Kan de link niet openen!quote:Op maandag 28 juli 2014 00:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Deze kleur:
http://www.red-hair-color(...)ht-red-hairstyle.jpg
Ja want haren verven is haram.quote:
Voor mijn eigen plezier?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik begrijp het ook niet.. Waarom zou je je haar verven als je jezelf toch bedekt...
Hhhhhhh, ziet altijd zo leuk uit.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Pastel kleurteveel anime's gekeken
nee geen tijd voor, maandag laatste dag in mashadquote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ewa je hebt nog een hele topic, ga los.
vies, ik ben lekkerder denk ik hoorquote:
Moet ik aan je likken ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee geen tijd voor, maandag laatste dag in mashaden dsn dinsdagmorgen doorrrr
[..]
vies, ik ben lekkerder denk ik hoor
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet ik aan je likken ofzo.
Hoe is vakantie.
Beter voor je leven kom je terug.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja kom maar, zo ontzettend warmmmm hier overdag he
En vakantie is zo leukkk, ik kom niet meer terug
![]()
Ik moet nog 4 weken. Wil dan ook niet meer terugkomen. Nog 4 fucking drukke kut weken.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ja kom maar, zo ontzettend warmmmm hier overdag he
En vakantie is zo leukkk, ik kom niet meer terug
![]()
Barakalahu feeki. <3quote:Op maandag 28 juli 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga slapen. Happy suikerfeest allemaal.
right back at ya.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga slapen. Happy suikerfeest allemaal.
Wie noem jij een dierquote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Eid mubarak iedereen!
Moge Allaah jullie zegenen met geluk en liefde. En moge Allaah over jullie familie en dierbaren waken! Ameen.
[ afbeelding ]
ga haten jijquote:Op maandag 28 juli 2014 00:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Beter voor je leven kom je terug.
Tell us all about it. Heb wel wat afleiding nodig tijdens het bedenken van mn communicatieverslag.quote:
jij vondt mij knap leugebeestquote:Op maandag 28 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat jij of niet knap of rijk bent
geloof ik niequote:Op maandag 28 juli 2014 01:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Heb ik naar Klinker gedaan en die zei dat ik echt lelijk was.
Thanks. Jou ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Eid mubarak iedereen!
Moge Allaah jullie zegenen met geluk en liefde. En moge Allaah over jullie familie en dierbaren waken! Ameen.
[ afbeelding ]
jij vont?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso iemand die "jij vondt" typt vind ik niet knap meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |