Tell us all about it. Heb wel wat afleiding nodig tijdens het bedenken van mn communicatieverslag.quote:
jij vondt mij knap leugebeestquote:Op maandag 28 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat jij of niet knap of rijk bent
geloof ik niequote:Op maandag 28 juli 2014 01:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Heb ik naar Klinker gedaan en die zei dat ik echt lelijk was.
Thanks. Jou ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Eid mubarak iedereen!
Moge Allaah jullie zegenen met geluk en liefde. En moge Allaah over jullie familie en dierbaren waken! Ameen.
[ afbeelding ]
jij vont?quote:Op maandag 28 juli 2014 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso iemand die "jij vondt" typt vind ik niet knap meer.
Vond lieverd. Als jij ooit een chick wil vinden moet je wel verdomme lekker zijn, want je grammatica is echt kut.quote:
of fucking rijkquote:Op maandag 28 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond lieverd. Als jij ooit een chick wil vinden moet je wel verdomme lekker zijn, want je grammatica is echt kut.
mijn beste kant is mijn inerlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond lieverd. Als jij ooit een chick wil vinden moet je wel verdomme lekker zijn, want je grammatica is echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |