Vond lieverd. Als jij ooit een chick wil vinden moet je wel verdomme lekker zijn, want je grammatica is echt kut.quote:
of fucking rijkquote:Op maandag 28 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond lieverd. Als jij ooit een chick wil vinden moet je wel verdomme lekker zijn, want je grammatica is echt kut.
mijn beste kant is mijn inerlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vond lieverd. Als jij ooit een chick wil vinden moet je wel verdomme lekker zijn, want je grammatica is echt kut.
Ik denk dé slechtste.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:12 schreef Peunage het volgende:
Jij bent bijna de slechtste troll ooit pino.
Dat is gewoon een Nederlander he.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:12 schreef Peunage het volgende:
Jij bent bijna de slechtste troll ooit pino.
goeie vraag ik denk dat niks omet maar mag en is sowieso geen probleem maar denk dat beste van wel zou zijn maar Allah vrezen is beste dus beter wel maar moet niet denk ik weet niet heb niet goed over nagedachtquote:
Hahahaahahahahahahahahaahhaahahahhaquote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
goeie vraag ik denk dat niks omet maar mag en is sowieso geen probleem maar denk dat beste van wel zou zijn maar Allah vrezen is beste dus beter wel maar moet niet denk ik weet niet heb niet goed over nagedacht
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
goeie vraag ik denk dat niks omet maar mag en is sowieso geen probleem maar denk dat beste van wel zou zijn maar Allah vrezen is beste dus beter wel maar moet niet denk ik weet niet heb niet goed over nagedacht
En in een hemdje. Met blote armen.quote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die dan gaan zeggen "Oh heerlijk, ik ben nu lekker varkensvlees aan het eten nomnomnomnomnom". Moet ik daar trek van krijgen of zoquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 01:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die dan gaan zeggen "Oh heerlijk, ik ben nu lekker varkensvlees aan het eten nomnomnomnomnom". Moet ik daar trek van krijgen of zo
Dus;quote:Op maandag 28 juli 2014 01:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |