Gelegenheid zat hier, zit alleen krap bij kas.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, ik heb in principe genoeg gelegenheid en geld.
lkkr centraal jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:29 schreef Trollscience het volgende:
sws moet er gwn FOK! zomermeet komen in eindhoven ofzo
Dus Utrecht dan maar weer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nederland bestaat uit meer provincies dan Brabant en Limburg he
Gelderlandquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nederland bestaat uit meer provincies dan Brabant en Limburg he
zeg ik toch niet?quote:
Waar dan? Eindhoven is net zo 'centraal' als Zwolle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg ik toch niet?
denk sowieso niet dat ik zou komen maar zou eindhoven niet doen voor een "grote" zomermeet
zou dan voor de randstad kiezenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar dan? Eindhoven is net zo 'centraal' als Zwolle.
Ik zeg tegen Trollie, he we moeten nog eens meeten, en spontaan wordt er een nieuwe meet georganiseerd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:52 schreef Flippiee het volgende:
Meet. Net zo succesvol als de begin juli editie zeker.
Had ik gister ook bij je zusjequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was net het gras in mijn pot met kastanjebomen aan het knippen word ik ineens beschoten met zaadjes door een plant! Blijkt het een Gehoornde Klaverzuring te zijn. Pfff, zo ineens schoten die zaadjes alle kanten op
Dat wilde ik jullie even mededelen.
Haha, onmogelijk.quote:
Geweldig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Casaa het volgende:
http://www.staggeringbeauty.com/
Fakk eplepsie link.![]()
Ok.quote:
Arr! Me be eyin' this with pleasure.quote:
3 goed?quote:
Mensen tot drugsgebruik aanzetten.quote:
och een beroepsjankerdjequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen tot drugsgebruik aanzetten.
Drugs maken de wereld kapodt man.quote:
Dat zijn toch geen drugs man.quote:
Hypocrite fuckquote:
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hypocrite fuck
Alcohol is gewoon een gelegaliseerde harddrugs
en eentje met meer doden jaarlijks dan aan wiet
Ja, probeer er maar onderuit te komen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je sarcasmemememeter is kapodt. Smokeze en welterusten.
Je sarcasme was niet echt duidelijk af te lezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je sarcasmemememeter is kapodt. Smokeze en welterusten.
Jij dacht dat ik echt zo dom was? Dat doet pijner dan M snuiven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je sarcasme was niet echt duidelijk af te lezen![]()
even goeie vriendjes verder
Als Philip Seymour Hoffman op een superheroine party.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, probeer er maar onderuit te komen.
oh had natuurlijk meteen je volledige pohi moeten doorlezen enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt zo dom was? Dat doet pijner dan M snuiven.
Beetje medemenselijkheid op de vroege ochtend late avond.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh had natuurlijk meteen je volledige pohi moeten doorlezen enzo
sorry mijn fout hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |