Klinkt tof.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
gwn uitkering en daar koop ik dan wiet en alcohol van
En wat ga vandaag nog doen buiten wiet roken?quote:
ga niet eens wiet roken denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:59 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wat ga vandaag nog doen buiten wiet roken?
Is een shaggie niet hetzelfde voor een joint?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga niet eens wiet roken denk ik
zo even buiten shaggie roken en dan naar de winkel toe fietsen
nee in shag zit geen wiet maar alleen tabakquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:02 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Is een shaggie niet hetzelfde voor een joint?
Dus eigl een gewone sigaret maara dan zelfgerold?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee in shag zit geen wiet maar alleen tabak
jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dus eigl een gewone sigaret maara dan zelfgerold?
Jup ik ben een Vlaming. Valt het zo hard op dan?quote:
Best wel jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:08 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Jup ik ben een Vlaming. Valt het zo hard op dan?
En wat verraadde me dan?quote:
En wrrs omdat ik een van de weinige Vlamingen ben op dit forum.quote:
We hebben er wel een paar, marie30 is zelfs mod.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En wrrs omdat ik een van de weinige Vlamingen ben op dit forum.
En sarasat ofzo ook dat ik weet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
We hebben er wel een paar, marie30 is zelfs mod.
saraatsquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:18 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En sarasat ofzo ook dat ik weet.
Ja dat was het.quote:
Een capuchonjongen? Wat is dat? Weer een typisch hollands woord zeker?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en capuchonjongen
maar die spoort niet helemaal
Nee, een User uit Vlaanderenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Een capuchonjongen? Wat is dat? Weer een typisch hollands woord zeker?
Ah.quote:
Doorheen gereden op vakantie jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah.
Ben je ooit al in Vlaanderen geweest?
En lekker in de fille gestaan zeker? Ben je over de brusselse ring gereden?quote:
weet niet meer, is al een paar jaar geleden inmiddelsquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:29 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En lekker in de fille gestaan zeker? Ben je over de brusselse ring gereden?
Maar, dat doe ik nietquote:
Prima deal wel. Garantie?quote:
garantie kan ik niet gevenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar, dat doe ik niet
[..]
Prima deal wel. Garantie?
Denken dat je garantie nodig hebt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar, dat doe ik niet
[..]
Prima deal wel. Garantie?
Is dat een garantie?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook niet nodig daar niet van
Kan wel wat gebruiken.quote:
dat welquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat een garantie?
[..]
Kan wel wat gebruiken.
Dat is best een goeie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
"onze garantie is dat je geen garantie nodig hebt"
Ik ook. Kilootje of 20 erbij mag wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat een garantie?
[..]
Kan wel wat gebruiken.
Waarom heb jij wel een uitkeringquote:
Ik wel, meerdere keren in Antwerpen, Brussel en een keer in Brugge, Gent en Mechelen. En ook een keer naar Pukkelpop bij Hasselt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:27 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah.
Ben je ooit al in Vlaanderen geweest?
Klopt, ik heb in principe genoeg gelegenheid en geld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keer meeten man
Gelegenheid zat hier, zit alleen krap bij kas.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, ik heb in principe genoeg gelegenheid en geld.
lkkr centraal jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:29 schreef Trollscience het volgende:
sws moet er gwn FOK! zomermeet komen in eindhoven ofzo
Dus Utrecht dan maar weer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nederland bestaat uit meer provincies dan Brabant en Limburg he
Gelderlandquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nederland bestaat uit meer provincies dan Brabant en Limburg he
zeg ik toch niet?quote:
Waar dan? Eindhoven is net zo 'centraal' als Zwolle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeg ik toch niet?
denk sowieso niet dat ik zou komen maar zou eindhoven niet doen voor een "grote" zomermeet
zou dan voor de randstad kiezenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar dan? Eindhoven is net zo 'centraal' als Zwolle.
Ik zeg tegen Trollie, he we moeten nog eens meeten, en spontaan wordt er een nieuwe meet georganiseerd?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:52 schreef Flippiee het volgende:
Meet. Net zo succesvol als de begin juli editie zeker.
Had ik gister ook bij je zusjequote:Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was net het gras in mijn pot met kastanjebomen aan het knippen word ik ineens beschoten met zaadjes door een plant! Blijkt het een Gehoornde Klaverzuring te zijn. Pfff, zo ineens schoten die zaadjes alle kanten op
Dat wilde ik jullie even mededelen.
Haha, onmogelijk.quote:
Geweldig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:02 schreef Casaa het volgende:
http://www.staggeringbeauty.com/
Fakk eplepsie link.![]()
Ok.quote:
Arr! Me be eyin' this with pleasure.quote:
3 goed?quote:
Mensen tot drugsgebruik aanzetten.quote:
och een beroepsjankerdjequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen tot drugsgebruik aanzetten.
Drugs maken de wereld kapodt man.quote:
Dat zijn toch geen drugs man.quote:
Hypocrite fuckquote:
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hypocrite fuck
Alcohol is gewoon een gelegaliseerde harddrugs
en eentje met meer doden jaarlijks dan aan wiet
Ja, probeer er maar onderuit te komen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je sarcasmemememeter is kapodt. Smokeze en welterusten.
Je sarcasme was niet echt duidelijk af te lezenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Je sarcasmemememeter is kapodt. Smokeze en welterusten.
Jij dacht dat ik echt zo dom was? Dat doet pijner dan M snuiven.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je sarcasme was niet echt duidelijk af te lezen![]()
even goeie vriendjes verder
Als Philip Seymour Hoffman op een superheroine party.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, probeer er maar onderuit te komen.
oh had natuurlijk meteen je volledige pohi moeten doorlezen enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt zo dom was? Dat doet pijner dan M snuiven.
Beetje medemenselijkheid op de vroege ochtend late avond.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh had natuurlijk meteen je volledige pohi moeten doorlezen enzo
sorry mijn fout hoor
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Philip Seymour Hoffman op een superheroine party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |