quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Klacht van DFH, altijd een terechte klacht!
Geregistreerd op donderdag 19 april 2012 @ 15:18quote:
Eerder dan jij geregistreerd:quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geregistreerd op donderdag 19 april 2012 @ 15:18
Laatste bezoek Verborgen
Aantal forumposts 7.375 (9 per dag)
![]()
Domme noob.quote:geregistreerd op: maandag 24 september 2012 @ 19:43
laatste bezoek: 15 minuten, 7 seconden geleden.
aantal posts: 31.965 (gemiddeld 48 per dag)
Voel jij je stoer als je langer op FOK! zit? Kneusquote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geregistreerd op donderdag 19 april 2012 @ 15:18
Laatste bezoek Verborgen
Aantal forumposts 7.375 (9 per dag)
![]()
God is het gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga altijd in discussie met atheïsten, maar ik win by default, ik heb God en zij niet.
quote:
Ter verduidelijking: Het topic waarin TS zijn pedofiele gevoelens ter spraken brengtquote:
Dat is precies het punt dat ik probeer te maken in dit topic; maar naamtopics zijn niet toegestaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Het topic waarin TS zijn pedofiele gevoelens ter spraken brengt
Deze jongen is een waar gevaar voor kinderen. Heeft meermaals toegegeven zich aangetrokken te voelen tot 12 jarige jongetjes, en de reden dat hij daar niet naar handelt is dat de naar zijn idee onterechte maatschappij hem hierin tegenwerkt. Daarom overweegt hij de grens over te trekken naar een land waarin hij weg kan komen met pedofilie.
TS heeft zojuist al zijn posts verwijderd uit het topic gezien hij begon te beseffen dat de uitspraken die hij hier deed hem wel eens zouden kunnen schaden. Echter heeft de user Ouder1 screenshots gemaakt van zijn posts en valt er nog altijd een hoop op te maken over de verkniptheid van deze jongen uit de quotes van vele andere users.
Dat topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Het topic waarin TS zijn pedofiele gevoelens ter spraken brengt
Deze jongen is een waar gevaar voor kinderen. Heeft meermaals toegegeven zich aangetrokken te voelen tot 12 jarige jongetjes, en de reden dat hij daar niet naar handelt is dat de naar zijn idee onterechte maatschappij hem hierin tegenwerkt. Daarom overweegt hij de grens over te trekken naar een land waarin hij weg kan komen met pedofilie.
TS heeft zojuist al zijn posts verwijderd uit het topic gezien hij begon te beseffen dat de uitspraken die hij hier deed hem wel eens zouden kunnen schaden. Echter heeft de user Ouder1 screenshots gemaakt van zijn posts en valt er nog altijd een hoop op te maken over de verkniptheid van deze jongen uit de quotes van vele andere users.
Neen, jezelf laten demoniseren is echt stoer.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef tijnhet het volgende:
Dat je vervolgens al je eigen posts weghaalt vind ik raar en jammer. En misschien zelfs wel een beetje laf.
Dan kap je toch met hen in gesprek te gaan, wat heb je er nou weer aan om al je berichten van de discussie eraan voorafgaand weg te halen :Squote:Op maandag 28 juli 2014 12:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neen, jezelf laten demoniseren is echt stoer.
Ik heb God niet nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga altijd in discussie met atheïsten, maar ik win by default, ik heb God en zij niet.
Dat heb ik geprobeerd, maar dan wordt het alleen maar erger, negeren werkt ook niet, want dan gaan ze wel tegen elkaar "discussieren" of hun leugens herhalen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Dan kap je toch met hen in gesprek te gaan, wat heb je er nou weer aan om al je berichten van de discussie eraan voorafgaand weg te halen :S
Ik geef enkel aan dat ik niet meer mee wil doen aan de "discussie" als er zo over mij wordt gepraat, zo ingewikkeld is het toch niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef tijnhet het volgende:
En daar stoppen ze nu plotseling mee, omdat je berichten weg zijn? Wat win je er nu mee? En wat verlies je ermee? (geloofwaardigheid naar buiten toe misschien..?)
zijn er screenshots van de OP?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja, in je berichten inbox.quote:
Ik zat net ook in dat topic te lezen (en heb nog even op Ouder1 gereageerd), maar krijg de indruk dat Ouder1 en Gilles-de-la-Tourette je bang hebben gemaakt (met dat wetsvoorstel, de screenshots e.d.) en dat dat de eigenlijke reden is dat je je posts hebt weggehaald...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik geef enkel aan dat ik niet meer mee wil doen aan de "discussie" als er zo over mij wordt gepraat, zo ingewikkeld is het toch niet.
Nee, het feit dat ik als 10 jarige een jongen van 6 knuffelbaar vond, was het meest schokkend? Of was het dat ik volgens jou naar Thailand wilde verhuizen?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens de ergste posts van TS gelezen.
Wat ben jij preuts.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Een ieder die dat wil kan het topic zo bij me opvragen; en je mag geloven wat je wil m.b.t. mijn intenties voor het weghalen van het topic, dat interesseerd me eigenlijk niet zo, ik heb gewoon geen zin in discusiere met mensen die mijn woorden verdraaien.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zat net ook in dat topic te lezen (en heb nog even op Ouder1 gereageerd), maar krijg de indruk dat Ouder1 en Gilles-de-la-Tourette je bang hebben gemaakt (met dat wetsvoorstel, de screenshots e.d.) en dat dat de eigenlijke reden is dat je je posts hebt weggehaald...
Of ik daarin nou gelijk heb of niet, ik vel er sowieso geen oordeel over. Heb überhaupt niet echt een (duidelijk) standpunt t.a.v. die discussie, want snap ieders sentiment eigenlijk wel. Het is lastige materie. Die discussie werd ook met de seconde minder constructief, zowel aan jouw zijde als aan die van Ouder1/Gilles-de-la-Tourette. De enige wiens posts/toon ik op het laatst nog wel kon waarderen waren die van Tijnhet.
Idd, met dank aan GDLTquote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Forbry het volgende:
Het is wachten op Ouder 1, om de discussie hier voort te zetten?
Dan had je toch gewoon kunnen stoppen met discussiëren, niet al je posts weg hoeven halen (geen aanval, ik probeer het te begrijpen)?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Een ieder die dat wil kan het topic zo bij me opvragen; en je mag geloven wat je wil m.b.t. mijn intenties voor het weghalen van het topic, dat interesseerd me eigenlijk niet zo, ik heb gewoon geen zin in discusiere met mensen die mijn woorden verdraaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal: nee, Gezond: geen idee. Daarom ga ik ook naar een seksuoloog; maar dat maakt mij nog geen potentiële verkrachter.quote:
Dat je overwoog de grenzen te overschrijden en je gevoelens te uiten aan jonge jongens. Daarbij dat je hiervan vond dat zoiets niet ernstig zou zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, het feit dat ik als 10 jarige een jongen van 6 knuffelbaar vond, was het meest schokkend? Of was het dat ik volgens jou naar Thailand wilde verhuizen?
My thoughts exactly.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zat net ook in dat topic te lezen (en heb nog even op Ouder1 gereageerd), maar krijg de indruk dat Ouder1 en Gilles-de-la-Tourette je bang hebben gemaakt (met dat wetsvoorstel, de screenshots e.d.) en dat dat de eigenlijke reden is dat je je posts hebt weggehaald...
Of ik daarin nou gelijk heb of niet, ik vel er sowieso geen oordeel over. Heb überhaupt niet echt een (duidelijk) standpunt t.a.v. die discussie, want snap ieders sentiment eigenlijk wel. Het is lastige materie. Die discussie werd ook met de seconde minder constructief, zowel aan jouw zijde als aan die van Ouder1/Gilles-de-la-Tourette. De enige wiens posts/toon ik op het laatst nog wel kon waarderen waren die van Tijnhet.
Het is een statement. GDLT zei overigens dat ik beter kon vertrekken uit het topic, dat heb ik gedaan en toen al mijn toegevoegde informatie meegenomen. Ze willen immers toch enkel hun eigen leugens lezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dan had je toch gewoon kunnen stoppen met discussiëren, niet al je posts weg hoeven halen (geen aanval, ik probeer het te begrijpen)?
Paar maandjes jaquote:Op maandag 28 juli 2014 00:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Eerder dan jij geregistreerd:
[..]
Domme noob.
niet bang dat je ooit je drang niet meer tegen kunt houden?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Normaal: nee, Gezond: geen idee. Daarom ga ik ook naar een seksuoloog; maar dat maakt mij nog geen potentiële verkrachter.
Waar staat dat?quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Voel jij je stoer als je langer op FOK! zit? Kneus![]()
Dit is dus precies waarom ik niet met jou wil discussiere. Ik overwoog om een vriendschappelijke relatie met een jongen aan wilde gaan. Erik L. interesseerd me geen meter, want heeft niets met mij te maken en ik ben, nogmaals, geen pedofiel, maar een efebofiel. Daar zit nogal een verschil in.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat je overwoog de grenzen te overschrijden en je gevoelens te uiten aan jonge jongens. Daarbij dat je hiervan vond dat zoiets niet ernstig zou zijn.
Maar waar ik nu oprecht nieuwsgierig naar ben TS is hoe jij als claimend een niet-uitvoerende pedofiel aankijkt tegen een man als Erick L? Indien je de uitzending van Undercover Nederland met deze man nog niet hebt bekeken raad ik je aan het wel te doen.
En dan wil ik wel eens weten hoe jij daarover denkt. Vind je het kunnen wat deze man doet?
Hij straft zichzelf lichamelijk (koude douche, pijnigen) om bepaalde gedachten te corrigeren. En dit zijn zijn eigen woorden. Ik vroeg hem, op normale manier, wat hij denkt dat er gebeurt als dat corrigeren niet meer lukt, of die straffen niet meer genoeg zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
niet bang dat je ooit je drang niet meer tegen kunt houden?
Nee, want die drang heb ik niet én als ik die wel krijg dring ik aan op intensieve hulp.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
niet bang dat je ooit je drang niet meer tegen kunt houden?
Dat vroeg ik mezelf ook al af, maar zo te lezen gaat hij naar een seksuoloog, wat ik dan wel weer te spreken vind voor TS.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij straft zichzelf lichamelijk (koude douche, pijnigen) om bepaalde gedachten te corrigeren. En dit zijn zijn eigen woorden. Ik vroeg hem, op normale manier, wat hij denkt dat er gebeurt als dat corrigeren niet meer lukt, of die straffen niet meer genoeg zijn.
Heb helaas het antwoord niet kunnen lezen door die rel.
Het is het corrigeren van mijn gedachte, dit zou ik ook kunnen gebruiken om mijzelf aan te leren zittend te gaan pissen, omdat dat als voordeel heeft dat ik minder vaak hoef schoon te maken. Mocht ik neigingen krijgen, dan ga ik aandringen op intensieve hulp.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Hij straft zichzelf lichamelijk (koude douche, pijnigen) om bepaalde gedachten te corrigeren. En dit zijn zijn eigen woorden. Ik vroeg hem, op normale manier, wat hij denkt dat er gebeurt als dat corrigeren niet meer lukt, of die straffen niet meer genoeg zijn.
waarom zou je dat nu niet doen dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, want die drang heb ik niet én als ik die wel krijg dring ik aan op intensieve hulp.
Dat vind ik in ieder geval erg goed om te horen, en daar wens ik je heel veel succes meequote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is het corrigeren van mijn gedachte, dit zou ik ook kunnen gebruiken om mijzelf aan te leren zittend te gaan pissen, omdat dat als voordeel heeft dat ik minder vaak hoef schoon te maken. Mocht ik neigingen krijgen, dan ga ik aandringen op intensieve hulp.
Omdat intensieve hulp nu totaal overbodig is en ik die ook niet kan krijgen. Celstraffen zitten er sowieso niet in en de grootste reden dat ik me niet al te happy voel is dat ik het gevoel heb nogal te worden veroordeeld voor een misdaad die ik niet heb begaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
waarom zou je dat nu niet doen dan?
-Scheelt je de kans dat je toch over de grens gaat
- Je wordt er zelf gelukkiger van, want je lijkt me niet echt happy zo
- Scheelt je evt celstraf
Waarom sta jij nog niet op mijn blokkeerlijst...quote:Op maandag 28 juli 2014 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Dat TS een aantal stappen erger seksueel verknipt is als de meeste mensen is ook al een tijdje geen verrassing meer.
Beantwoord gewoon eens een keer de vraagquote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dit is dus precies waarom ik niet met jou wil discussiere. Ik overwoog om een vriendschappelijke relatie met een jongen aan wilde gaan. Erik L. interesseerd me geen meter, want heeft niets met mij te maken en ik ben, nogmaals, geen pedofiel, maar een efebofiel. Daar zit nogal een verschil in.
Niet door die rel, maar doordat TS selecteert waar hij wel en waar hij niet op wil reageren.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb je vraag beantwoord en flikker nu gewoon een keer op.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:07 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Beantwoord gewoon eens een keer de vraag
Erick L. viel anders op precies dezelfde leeftijdscategorie als jij. Alleen ging hij voor meisjes in plaats van jongetjes. Hij bekende echter wel degelijk dat hij een ''pedofiel'' was.
Wat mij betreft kun je nog 1000 keer benoemen dat je een efebofiel bent, maar het interesseert me ook helemaal niet hoe je het wilt noemen. Pedofiel of efebofiel, seks met 12 jarigen vind ik gewoonweg not done. Ook niet wanneer er een ander etiketje op plakt. Dat verandert daar niets aan.
is de enige reden dat je niets doet dan niet de veroordeling door de maatschappij? M.a.w. zou je het wel doen als de maatschappij het prima vond?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat intensieve hulp nu totaal overbodig is en ik die ook niet kan krijgen. Celstraffen zitten er sowieso niet in en de grootste reden dat ik me niet al te happy voel is dat ik het gevoel heb nogal te worden veroordeeld voor een misdaad die ik niet heb begaan.
Gast .. Zie je nu echt niet zelf in dat jullie reacties hem weggejaagd hebben? Waar nog best een goede dialoog mogelijk was, en waar TS ook veel meer bij gebaat zou zijn geweest dan die (al dan niet terechte) woede die jullie op hem los lieten.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Niet door die rel, maar doordat TS selecteert waar hij wel en waar hij niet op wil reageren.
Nee dat heb je niet, en ik flikker helemaal nergens naartoe voor jou!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:08 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb je vraag beantwoord en flikker nu gewoon een keer op.
Als de maatschappij het niet veroordeelde, dan wel ja. Het is nu eenmaal Nederland 2014; en dat accepteer ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
is de enige reden dat je niets doet dan niet de veroordeling door de maatschappij? M.a.w. zou je het wel doen als de maatschappij het prima vond?
Ja, dat heb ik wel, en flikker nou gewoon op.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet, en ik flikker helemaal nergens naartoe voor jou!
Ik ben op een subtiele manier het topic binnengekomen, maar de reacties van TS hebben me ertoe gedreven dat dit niet meer mogelijk was.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Gast .. Zie je nu echt niet zelf in dat jullie reacties hem weggejaagd hebben? Waar nog best een goede dialoog mogelijk was, en waar TS ook veel meer bij gebaat zou zijn geweest dan die (al dan niet terechte) woede die jullie op hem los lieten.
Subtiliteit, ooit van gehoord?
Dan is de kans toch ook groot dat je een keer schijt hebt aan de maatschappij en het toch doet?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als de maatschappij het niet veroordeelde, dan wel ja. Het is nu eenmaal Nederland 2014; en dat accepteer ik.
Dus je had jezelf en je eigen emoties niet meer onder controle? Precies hetgene waarvan je TS beschuldigt?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik ben op een subtiele manier het topic binnengekomen, maar de reacties van TS hebben me ertoe gedreven dat dit niet meer mogelijk was.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS, ben je nou serieus met ouder1 in discussie gegaan?_!!!
Zelfs Melouwa is hoogbegaafd vergeleken met haar.
Dat geeft toch al aan hoe deze jongen in elkaar steekt!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als de maatschappij het niet veroordeelde, dan wel ja. Het is nu eenmaal Nederland 2014; en dat accepteer ik.
Omdat je er masochistische verlangens op na houdt.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Waarom sta jij nog niet op mijn blokkeerlijst...
Hij gelooft (of geloofde?) dat de schadelijkheid van seks op jonge leeftijd grotendeels of volledig komt door de hysterie van de maatschappij die erop volgt. "Als de maatschappij het prima vindt" impliceert dan dat die schade er ook niet meer is. Dus hij zou dat dan best willen, vermoed ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
is de enige reden dat je niets doet dan niet de veroordeling door de maatschappij? M.a.w. zou je het wel doen als de maatschappij het prima vond?
Het was meer GDLT en ik had ze beide nog niet eerder gezien. Ouder1 gebruikte steeds 5 berichten achter elkaar om een vraag op te stellen en een beschuldiging toe te voegen, dat het niveau daar laag lag was wel duidelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS, ben je nou serieus met ouder1 in discussie gegaan?_!!!
Zelfs Melouwa is hoogbegaafd vergeleken met haar.
Dat is waar, ik word altijd wel een beetje nat als jij m'n topics binnenwalst.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je er masochistische verlangens op na houdt.
Dit is gewoon selectief en éénzijdig interpreteren wat je hier doet. Dat hij de gehele gedachtengang erachter niet uitschrijft betekent nog niet dat die er niet is. Zie m'n vorige post.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Dat geeft toch al aan hoe deze jongen in elkaar steekt!
Hij geeft gewoon toe hoe hij willens en wetens kinderen zou misbruiken voor zijn eigen seksuele genot, als de maatschappij hem daarin zijn gang zou laten gaan.
Ik hoor wederom totaal geen vraag naar de kinderen toe. Hoe het voor een 12 jarige is om seks te hebben met een 20 jarige. Dat interesseert hem dus ook duidelijk niet.
Dat heb ik ook geprobeerd uit te leggen, maar dat negeren ze gewoon.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat de schade afhangt van de mate van manipulatie/vrijwilligheid van het contact en de leeftijd van het kind/puber, maar ook van de mening of reactie van de maatschappij. Maar ik voorzie niet echt dat die maatschappelijke mening gaat veranderen, dus mogelijke onschadelijkheid van zulke contacten is een puur theoretische discussie.. Die het voeren niet waard is.
Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik ben gewoon van mening dat TS geen subtiele aanpak verdiend. Die aanpak bleek namelijk duidelijk niet te werken. Dus als het niet soft kan dan maar hard.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:14 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus je had jezelf en je eigen emoties niet meer onder controle? Precies hetgene waarvan je TS beschuldigt?
En wat heb je nu bereikt? TS voelt zich nog verder gedemoniseerd, zal in de toekomst een open discussie uit de weg gaan, zichzelf terugtrekken, etc etc. En daarmee is het probleem alleen maar groter geworden, en lijkt enige hulp een stuk verder weg.
Bravo.
Indien vrijwillig slaan we soms wel door hier. Ik bedoel, als 15-jarige heb je prima een wil. In Nederland denken we dat bij mensen vanaf 16 ineens een knop is omgeschakeld en dat ze dan wel alles zelf kunnen bepalenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:15 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Hij gelooft (of geloofde?) dat de schadelijkheid van seks op jonge leeftijd grotendeels of volledig komt door de hysterie van de maatschappij die erop volgt. "Als de maatschappij het prima vindt" impliceert dan dat die schade er ook niet meer is. Dus hij zou dat dan best willen, vermoed ik.
Zelf denk ik dat de schade afhangt van de mate van manipulatie/vrijwilligheid van het contact en de leeftijd van het kind/puber, maar ook van de mening of reactie van de maatschappij. Maar ik voorzie niet echt dat die maatschappelijke mening gaat veranderen, dus mogelijke onschadelijkheid van zulke contacten is een puur theoretische discussie.. Die het voeren niet waard is.
een potentiële dader is nog geen daderquote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik ben gewoon van mening dat TS geen subtiele aanpak verdiend. Die aanpak bleek namelijk duidelijk niet te werken. Dus als het niet soft kan dan maar hard.
Ook heb ik genoeg van het ''arme TS'' fenomeen. Hij is geen slachtoffer maar een potentiële dader.
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ik heb mijn emoties prima onder controle. Ik ben gewoon van mening dat TS geen subtiele aanpak verdiend. Die aanpak bleek namelijk duidelijk niet te werken. Dus als het niet soft kan dan maar hard.
Ook heb ik genoeg van het ''arme TS'' fenomeen. Hij is geen slachtoffer maar een potentiële dader.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:56 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Wat afschuwelijk voor je moeder dat ze zo'n vreselijk mens op de wereld heeft gebracht. En dat meen ik oprecht!
Ja, heel beheerst.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:11 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
Laat je gewoon castreren! En dat meen ik echt!
En je harde aanpak boekt overduidelijk resultaatquote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Hij had het over pubers van 13 tot 17. Daar filterden de topic-volgers vervolgens alleen de "interessante" leeftijden 13-15 uit, omdat die leeftijden verboden zijn. Toen heeft Gilles-de-la-Tourette 13 nog veranderd in 12, en nu is het zogenaamd kenmerkend voor hem dat hij op 12-jarige valt.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Indien vrijwillig slaan we soms wel door hier. Ik bedoel, als 15-jarige heb je prima een wil. In Nederland denken we dat bij mensen vanaf 16 ineens een knop is omgeschakeld en dat ze dan wel alles zelf kunnen bepalenzat kinderen waar je de leeftijd niet van af ziet...
TS valt echter op een nog jongere leeftijd waar dat klaarblijkelijk wel te zien is en welke nog geen eigen mening kunnen vormen en daarbij de consequenties van daden te kunnen zien.
En je wil de jongen bewust maken van het feit dat jij erotische gevoelens voor hem hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:00 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik overwoog om een vriendschappelijke relatie met een jongen aan wilde gaan.
Nee, ik zou het niet erg of schadelijk vinden als hij zich er van bewust is dat ik heb aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
En je wil de jongen bewust maken van het feit dat jij erotische gevoelens voor hem hebt.
Hij was zelf 20 volgens mij. Dan valt 15-17 sowieso wel mee.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:21 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Hij had het over pubers van 13 tot 17. Daar filterden de topic-volgers vervolgens alleen de "interessante" leeftijden 13-15 uit, omdat die leeftijden verboden zijn. Toen heeft Gilles-de-la-Tourette 13 nog veranderd in 12, en nu is het zogenaamd kenmerkend voor hem dat hij op 12-jarige valt.
Hij geeft aan dat hij jongens tussen de 13 en 17 aantrekkelijk vindt, en vraagt zich af waarom vrijwillige contacten met die leeftijden zo hevig worden afgekeurd. Dat was het begin van het topic.
Wel, want hóe wordt hij zich daar bewust van?quote:Op maandag 28 juli 2014 13:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik zou het niet erg of schadelijk vinden als hij zich er van bewust is dat ik heb aantrekkelijk vind.
Zo kan ie wel weer. Ik kan niet meer dan ingaan op de dingen die TS schrijft. Moet ik nu ook al voor mezelf gaan invullen dat TS ''waarschijnlijk wel een moreel aspect zal hebben'', ondanks dat hij daar keer op keer geen enkele blijk van geeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:18 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Dit is gewoon selectief en éénzijdig interpreteren wat je hier doet. Dat hij de gehele gedachtengang erachter niet uitschrijft betekent nog niet dat die er niet is. Zie m'n vorige post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |