quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Klacht van DFH, altijd een terechte klacht!
Geregistreerd op donderdag 19 april 2012 @ 15:18quote:
Eerder dan jij geregistreerd:quote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geregistreerd op donderdag 19 april 2012 @ 15:18
Laatste bezoek Verborgen
Aantal forumposts 7.375 (9 per dag)
![]()
Domme noob.quote:geregistreerd op: maandag 24 september 2012 @ 19:43
laatste bezoek: 15 minuten, 7 seconden geleden.
aantal posts: 31.965 (gemiddeld 48 per dag)
Voel jij je stoer als je langer op FOK! zit? Kneusquote:Op zondag 27 juli 2014 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geregistreerd op donderdag 19 april 2012 @ 15:18
Laatste bezoek Verborgen
Aantal forumposts 7.375 (9 per dag)
![]()
God is het gelijkquote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga altijd in discussie met atheïsten, maar ik win by default, ik heb God en zij niet.
quote:
Ter verduidelijking: Het topic waarin TS zijn pedofiele gevoelens ter spraken brengtquote:
Dat is precies het punt dat ik probeer te maken in dit topic; maar naamtopics zijn niet toegestaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Het topic waarin TS zijn pedofiele gevoelens ter spraken brengt
Deze jongen is een waar gevaar voor kinderen. Heeft meermaals toegegeven zich aangetrokken te voelen tot 12 jarige jongetjes, en de reden dat hij daar niet naar handelt is dat de naar zijn idee onterechte maatschappij hem hierin tegenwerkt. Daarom overweegt hij de grens over te trekken naar een land waarin hij weg kan komen met pedofilie.
TS heeft zojuist al zijn posts verwijderd uit het topic gezien hij begon te beseffen dat de uitspraken die hij hier deed hem wel eens zouden kunnen schaden. Echter heeft de user Ouder1 screenshots gemaakt van zijn posts en valt er nog altijd een hoop op te maken over de verkniptheid van deze jongen uit de quotes van vele andere users.
Dat topic.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ter verduidelijking: Het topic waarin TS zijn pedofiele gevoelens ter spraken brengt
Deze jongen is een waar gevaar voor kinderen. Heeft meermaals toegegeven zich aangetrokken te voelen tot 12 jarige jongetjes, en de reden dat hij daar niet naar handelt is dat de naar zijn idee onterechte maatschappij hem hierin tegenwerkt. Daarom overweegt hij de grens over te trekken naar een land waarin hij weg kan komen met pedofilie.
TS heeft zojuist al zijn posts verwijderd uit het topic gezien hij begon te beseffen dat de uitspraken die hij hier deed hem wel eens zouden kunnen schaden. Echter heeft de user Ouder1 screenshots gemaakt van zijn posts en valt er nog altijd een hoop op te maken over de verkniptheid van deze jongen uit de quotes van vele andere users.
Neen, jezelf laten demoniseren is echt stoer.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef tijnhet het volgende:
Dat je vervolgens al je eigen posts weghaalt vind ik raar en jammer. En misschien zelfs wel een beetje laf.
Dan kap je toch met hen in gesprek te gaan, wat heb je er nou weer aan om al je berichten van de discussie eraan voorafgaand weg te halen :Squote:Op maandag 28 juli 2014 12:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Neen, jezelf laten demoniseren is echt stoer.
Ik heb God niet nodig.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga altijd in discussie met atheïsten, maar ik win by default, ik heb God en zij niet.
Dat heb ik geprobeerd, maar dan wordt het alleen maar erger, negeren werkt ook niet, want dan gaan ze wel tegen elkaar "discussieren" of hun leugens herhalen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef tijnhet het volgende:
[..]
Dan kap je toch met hen in gesprek te gaan, wat heb je er nou weer aan om al je berichten van de discussie eraan voorafgaand weg te halen :S
Ik geef enkel aan dat ik niet meer mee wil doen aan de "discussie" als er zo over mij wordt gepraat, zo ingewikkeld is het toch niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef tijnhet het volgende:
En daar stoppen ze nu plotseling mee, omdat je berichten weg zijn? Wat win je er nu mee? En wat verlies je ermee? (geloofwaardigheid naar buiten toe misschien..?)
zijn er screenshots van de OP?quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Ja, in je berichten inbox.quote:
Ik zat net ook in dat topic te lezen (en heb nog even op Ouder1 gereageerd), maar krijg de indruk dat Ouder1 en Gilles-de-la-Tourette je bang hebben gemaakt (met dat wetsvoorstel, de screenshots e.d.) en dat dat de eigenlijke reden is dat je je posts hebt weggehaald...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik geef enkel aan dat ik niet meer mee wil doen aan de "discussie" als er zo over mij wordt gepraat, zo ingewikkeld is het toch niet.
Nee, het feit dat ik als 10 jarige een jongen van 6 knuffelbaar vond, was het meest schokkend? Of was het dat ik volgens jou naar Thailand wilde verhuizen?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens de ergste posts van TS gelezen.
Wat ben jij preuts.quote:Op maandag 28 juli 2014 02:47 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Een ieder die dat wil kan het topic zo bij me opvragen; en je mag geloven wat je wil m.b.t. mijn intenties voor het weghalen van het topic, dat interesseerd me eigenlijk niet zo, ik heb gewoon geen zin in discusiere met mensen die mijn woorden verdraaien.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zat net ook in dat topic te lezen (en heb nog even op Ouder1 gereageerd), maar krijg de indruk dat Ouder1 en Gilles-de-la-Tourette je bang hebben gemaakt (met dat wetsvoorstel, de screenshots e.d.) en dat dat de eigenlijke reden is dat je je posts hebt weggehaald...
Of ik daarin nou gelijk heb of niet, ik vel er sowieso geen oordeel over. Heb überhaupt niet echt een (duidelijk) standpunt t.a.v. die discussie, want snap ieders sentiment eigenlijk wel. Het is lastige materie. Die discussie werd ook met de seconde minder constructief, zowel aan jouw zijde als aan die van Ouder1/Gilles-de-la-Tourette. De enige wiens posts/toon ik op het laatst nog wel kon waarderen waren die van Tijnhet.
Idd, met dank aan GDLTquote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Forbry het volgende:
Het is wachten op Ouder 1, om de discussie hier voort te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |